Wat heb jij voor het laatst gekocht?
[quote="Amclassic-fan"]2 O-ringen die een nieuwe mount voor mijn 705 vormen. Garmin zit nu lager op de stuurpen en veel vaster. Alleen echt fraai uitzien doet 't nog altijd niet, een platte ring zou mooier zijn.[/quote]
Heb je hier een foto van? ben wel benieuwd?
Heb je hier een foto van? ben wel benieuwd?
[quote="TiesT"][quote="Amclassic-fan"]2 O-ringen die een nieuwe mount voor mijn 705 vormen. Garmin zit nu lager op de stuurpen en veel vaster. Alleen echt fraai uitzien doet 't nog altijd niet, een platte ring zou mooier zijn.[/quote]
Heb je hier een foto van? ben wel benieuwd?[/quote]
schop
joehoe Amclassic-fan...
ben ook erg benieuwd!
Heb je hier een foto van? ben wel benieuwd?[/quote]
schop
joehoe Amclassic-fan...
ben ook erg benieuwd!
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Heb je het idee dat hij op deze manier vast genoeg zit om over kasseien heen te crossen? Dan is het voor mij misschien ook wel een optie voor sommige ritjes. Laatst moest ik m'n Garmin halverwege een strook redden door 'm tijdens het fietsen terug op z'n plaats te duwen. Dat vond ik niet echt een succes.
-
- Forum-lid
Een setje Mafac 'racer' remhoeven met remgrepen. Nieuw project...
Ik heb gisteren deze Jan Janssen Max-Prestige gekocht. Het is een Columbus-frame (ovaal buizensysteem). Het schakelwerk is van Campagnolo Veloce (behalve de voorderailleur is van shimano 105). Triple voor en een cassette van 8 achter. De shifters/remmen aan het stuur zijn van Sachs.
Het is mijn eerste fiets. Heb vandaag ff een testritje gemaak. Wat is dat heerlijk! Rij altijd naar het station (ben student) met een verroeste fiets met kapotte lagers. Het verschil mag er wel wezen
Nou, wat vinden jullie ervan?