Giant
De dealer die wil verkopen..IWC schreef:sharkman113 schreef:Idd welke dealer geeft een fiets zo mee? Tcr rijdt minder mer een spacertoren daar is de defy voor
de dealer had geen grotere in voorraad ...
Stuurpen omdraaien en paar maandjes flink stretchen! Dan past ie perfect
Anima Sana In Corpore Sano.
- Infinito GB
- Forum-lid
- Berichten: 1436
- Lid geworden op: 09 apr 2015 00:23
- Locatie: Schagen
Het is natuurlijk wel een beetje te makkelijk om nu meteen de dealer neer te sabelen.
We weten niet hoe de fiets is verkocht. Misschien heeft de dealer wel anders geadviseerd, maar
wilde TS juist deze.
De maat van de fiets lijkt mij juist wel de juiste als je kijkt naar de verhoudingen van zadelhoogte, setback en stuurpenlengte. Het is alleen het verkeerde type frame voor de huidige eigenaar.
We weten niet hoe de fiets is verkocht. Misschien heeft de dealer wel anders geadviseerd, maar
wilde TS juist deze.
De maat van de fiets lijkt mij juist wel de juiste als je kijkt naar de verhoudingen van zadelhoogte, setback en stuurpenlengte. Het is alleen het verkeerde type frame voor de huidige eigenaar.
Mooie strakke TCR...Thodo schreef:Hallo allemaal,
Na lang wikken en wegen ben ik toch voor de TCR gegaan (t.o.v specialized tarmac en de Cannondale supersix evo).
Vandaag mijn nieuwe Giant TCR advanced pro opgehaald.
Morgen gaat hij mee naar Oudenaarde voor wat betere Foto's .
Misschien was een maatje groter ook een optie geweest...maargoed...laten we daar nu niet over blijven zeuren...
Het stuurpennetje even omdraaien, de diepere zit went vanzelf, en dan lekker km`s maken..
Veel plezier met de TCR
Die stuurpen had ik gemist in mijn enthousiasme en omdat de verkeerde crank gemonteerd zat. Die stuurpen merkte ik al snel genoeg achter vandaag tijdens het fietsen (helaas nog geen foto's). Inmiddels heb ik hem wel omgedraaid en even snel 5 km gereden. Dat zat iig heel wat fijner .
Het blijkt wel dat je niet iedere FM kan vertrouwen op zijn "kennis van zaken". Hij heeft hem geleverd, daar zal het ook bij blijven.
Het blijkt wel dat je niet iedere FM kan vertrouwen op zijn "kennis van zaken". Hij heeft hem geleverd, daar zal het ook bij blijven.
Vandaag voor het eerste een testrit van 90 km gedaan op de propel,wat een fijne fiets zeg!
Hij is lekker stijf en direct doet precies wat je van hem vraagt.
Hij is gekocht als tijdelijke hoofdfiets en daarna reserve/tacx fiets maar het is een aardige concurrent voor de Fondriest.
Dat word straks nog een pittige keuze.
Hij is lekker stijf en direct doet precies wat je van hem vraagt.
Hij is gekocht als tijdelijke hoofdfiets en daarna reserve/tacx fiets maar het is een aardige concurrent voor de Fondriest.
Dat word straks nog een pittige keuze.
Specialized Diverge Axs
- borgmonster
- Forum-lid
- Berichten: 861
- Lid geworden op: 11 mei 2006 14:29
Bij een sloped bovenbuis lijkt elk frame te klein.
Maar goed, probeer tegenwoordig nog maar eens een fiets met horizontale bovenbuis te krijgen.
Maar goed, probeer tegenwoordig nog maar eens een fiets met horizontale bovenbuis te krijgen.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Berichten: 1735
- Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12
Modern staal en titanium in ruime mate voorradig, en het rijdt nog beter ookborgmonster schreef:Bij een sloped bovenbuis lijkt elk frame te klein.
Maar goed, probeer tegenwoordig nog maar eens een fiets met horizontale bovenbuis te krijgen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1791
- Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20
Ach, wat is beter? Ik ben een liefhebber van staal, en de rij-eigenschappen zijn fenomenaal. Maar het hangt natuurlijk wel een beetje van het gebruik af; een goed carbon frame is beduidend stijver en normaal gesproken lichter..Jaap Telder schreef:Modern staal en titanium in ruime mate voorradig, en het rijdt nog beter ookborgmonster schreef:Bij een sloped bovenbuis lijkt elk frame te klein.
Maar goed, probeer tegenwoordig nog maar eens een fiets met horizontale bovenbuis te krijgen.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Valt duidelijk in de categorie vroeger was alles beter. Staal, RVS en titanium (en in mindere mate Aluminium) zijn niet voor niets een nichemarkt geworden.Modern staal en titanium in ruime mate voorradig, en het rijdt nog beter ook
Wat mij betreft leuk voor "erbij" maar carbon rijdt overall beter en de grenzen van wat met dit materiaal mogelijk zijn itt de andere materialen nog lang niet in zicht.