Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

lte
Forum-lid

lte 17 mar 2009 22:43

Ik hoop niet dat jullie gelijk krijgen met die verhalen over 11S. Want tot op heden ben ik er nl. heel erg tevreden over. Gewoon doen dus, wist je trouwens dat de garantie op de 11S groepen verlengd is tot 4 jaar?! :)

Ciao! Erno
Is Qui Est, Is Qui Non Est Consectatur

fizik
Forum-lid

fizik 17 mar 2009 23:13

Morel schreef:Hé japie carbon,

Bedankt voor de support !:D

Grtz,
Morel.

Lol :D

fizik
Forum-lid

fizik 17 mar 2009 23:15

LTE schreef:Ik hoop niet dat jullie gelijk krijgen met die verhalen over 11S. Want tot op heden ben ik er nl. heel erg tevreden over. Gewoon doen dus, wist je trouwens dat de garantie op de 11S groepen verlengd is tot 4 jaar?! :)

Ciao! Erno

Jij groet in stijl.

Ik denk dat Campa echt wel kwaliteit levert, zeker met een topgroep. Een groep wordt vast niet minder, dat zou de naam van een bedrijf enorm schaden. Datzelfde geldt voor Shimano en Sram.

morel
Forum-lid

morel 17 mar 2009 23:25

LTE schreef:Ik hoop niet dat jullie gelijk krijgen met die verhalen over 11S. Want tot op heden ben ik er nl. heel erg tevreden over. Gewoon doen dus, wist je trouwens dat de garantie op de 11S groepen verlengd is tot 4 jaar?! :)

Ciao! Erno

Hoi,

Die 4 jaar garantie is vermoedelijk bedoeld om gratis veertjes en kettingen uit te delen als ik de geruchten moet geloven lol :p

Als er iets nieuws en/of beters op de markt is dan komen er altijd wat indianenverhalen voorbij zoals; ik heb horen zeggen dat....... en de geruchten gaan dat...... naar het schijnt hebben de profs ............. etc.

Nee eerst zelf er me rijden dan pas oordelen, oftewel eerst zien dan geloven lijkt mij :)

Zijn er op dit forum al mensen met klachten over de R en SR 11 sp. gelieve dit dan te melden aub.
Maar tevreden gebruikers mogen natuurlijk ook hun zegje doen.
Of is dit te veel off topic ?

Grtz,
Morel.

bosna
Forum-lid

bosna 17 mar 2009 23:58

heb er zelf nu bijna 1000 km mee gereden(11speed) en heb nog geen problemen, rijd en schakelt fantastisch.

zero-cool
Forum-lid

zero-cool 18 mar 2009 11:26

Nespresso schreef:
Zero-cool schreef:Eindelijk toegekomen , m'n nieuwste aanwinst.
Nu nog beginnen met opbouwen :-)

Onderdelenlijst :

Groep : Campagnolo Record ( 10 speed )
Zadel : Selle Italia SLR Teknologica
Zadelpen : 3T Doric Ltd
Wielen: Campagnolo Hyperon / Corima Aero ( tubes )
Campagnolo Eurus ( bandjes )
Pedalen : Speedplay zero stainless

...

Gaat dat passen, een 31.6mm zadelpen in een Pinarello? Ben zelf aan het kijken voor een andere zadelpen dan de MOst die nu bij mijn F4:13 zit, maar Pinarello heeft 31.0mm diameter...

Wie heeft hier ervaring mee?

Hi Nespresso ,

Ik weet idd dat Pinarello vroeger altijd 31.0 hanteerde , ik heb nl ook zelf nog een prince SL en dit is maat 31.0
Maar ik m'n nieuwe prince is in elk geval zadelpen maat 31.6 , ik denk dat dit ingevoerd is vanaf dit jaar ( waarschijnlijk op vraag van de klant om meer keuze te hebben in het zadelpengamma )

Mvg ,

Pascal

nespresso
Forum-lid

Gebruikersavatar nespresso 18 mar 2009 13:12

Zero-cool schreef:
Nespresso schreef:
Zero-cool schreef:Eindelijk toegekomen , m'n nieuwste aanwinst.
Nu nog beginnen met opbouwen :-)

Onderdelenlijst :

Groep : Campagnolo Record ( 10 speed )
Zadel : Selle Italia SLR Teknologica
Zadelpen : 3T Doric Ltd
Wielen: Campagnolo Hyperon / Corima Aero ( tubes )
Campagnolo Eurus ( bandjes )
Pedalen : Speedplay zero stainless

...

Gaat dat passen, een 31.6mm zadelpen in een Pinarello? Ben zelf aan het kijken voor een andere zadelpen dan de MOst die nu bij mijn F4:13 zit, maar Pinarello heeft 31.0mm diameter...

Wie heeft hier ervaring mee?

Hi Nespresso ,

Ik weet idd dat Pinarello vroeger altijd 31.0 hanteerde , ik heb nl ook zelf nog een prince SL en dit is maat 31.0
Maar ik m'n nieuwe prince is in elk geval zadelpen maat 31.6 , ik denk dat dit ingevoerd is vanaf dit jaar ( waarschijnlijk op vraag van de klant om meer keuze te hebben in het zadelpengamma )

Mvg ,

Pascal

Da's dan aardig f*ck, want mijn F4:13 van vorig jaar is nog 31.0mm en ik wil een 0mm setback pen (die MOst niet in het programma heeft...) Dit wordt weer een "uitdaging"...

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 18 mar 2009 14:30

Een mooie Thomson pen is er vast wel in 31.0, past mooi bij een italiaanse fiets ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

_pino_
Forum-lid

_pino_ 19 mar 2009 23:50

Puur interesse vraagje, weet iemand waar FP voor staat bij de nieuwe Pinarello modellen? Ik kan het zo even snel niet vinden, mijn gevoel zegt me dat het voor Fausto Pinarello staat klopt deze aanname?

jay
Forum-lid

Gebruikersavatar jay 20 mar 2009 08:28

*Pino* schreef:Puur interesse vraagje, weet iemand waar FP voor staat bij de nieuwe Pinarello modellen? Ik kan het zo even snel niet vinden, mijn gevoel zegt me dat het voor Fausto Pinarello staat klopt deze aanname?

had volgens mij met de geometrie van het frame te maken...

(gisteren nog mn pina kleding in mn handen gehad en het zien hebben staan....)
kan me niet zo snel meer herinneren waar het nou voor stond.
On the road S-Works Powered
Off the road (Niet meer)
Http://pina-power.pinkbike.com

devoorzitter
Forum-lid

devoorzitter 20 mar 2009 09:59

Volgens een test van de Dogma in Cyclingnieuws is het onbekend waar FP voor staat:

FP?

So that's the Dogma, so where does the FP come in, and more to the point, what does it stand for? Well, Pinarello isn't saying what FP actually stands for - maybe "Fast Pinarello" (or "Fausto Pinarello", Giovanni's eldest son), or something dull like "Full Power", but the fact that the frame carries this moniker means that it's a bit more special than a plain old Dogma.

http://www.cyclingnews.com/tech.php?id= ... o_dogma_fp
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL

jay
Forum-lid

Gebruikersavatar jay 20 mar 2009 10:52

ik zal vanavond even op mn shirt of broek kijken.

daar staat het op.
On the road S-Works Powered
Off the road (Niet meer)
Http://pina-power.pinkbike.com

Plaats reactie