Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

leon1
Forum-lid

leon1 03 dec 2024 15:53

daniel1975 schreef: 03 dec 2024 15:38 Ik zorg altijd (indien mogelijk) dat ik 1 deurbreedte afstand houdt om dit te voorkomen.
Mijn “angst” is ook als ik achter vissers langs fiets die hun hengel uit willen gaan gooien. Dobber & haak zullen maar net jou raken….
Komt mij heel bekend voor, met vissers dus. Je zal maar net een haak in je k*nt krijgen... :mrgreen:

Maar in Overschie heb je ook zo'n stuk waar het fietspad direct naast de parkeerhavens mooi is geasfalteerd terwijl de weg voor auto's uit klinkers bestaat. Nou, ik rijd wel over de klinkers want anders ga je rakelings langs de auto's.
Ride bikes, not tanks!

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 03 dec 2024 16:05

Thierry le Brun schreef: 03 dec 2024 15:53 vergeet Tom Waes, we hebben nu Remco. Wielerflits, Sporza en HLN gaan helemaal los.
de buurvrouw van de nicht van iemand die gisteren ook door die straat gereden is wordt al geinterviewd
Tom Waes heeft geluk dat Remco en Oumi de aandacht voor hem afleiden...

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 03 dec 2024 16:11

Zou een mooie breuk zijn, las ik intussen.
Als het daarbij blijft, valt de schade goed mee. Kan hij snel op de rollen herbeginnen.
2021 Superior X-Road
2023 Atom6 Grava Fast
2024 Orbea Orca

Instagram: @koeroeur

gede
Forum-lid

gede 03 dec 2024 16:15

kxlight schreef: 03 dec 2024 16:05
Thierry le Brun schreef: 03 dec 2024 15:53 vergeet Tom Waes, we hebben nu Remco. Wielerflits, Sporza en HLN gaan helemaal los.
de buurvrouw van de nicht van iemand die gisteren ook door die straat gereden is wordt al geinterviewd
Tom Waes heeft geluk dat Remco en Oumi de aandacht voor hem afleiden...
Dat 'geluk' zal van hele korte duur zijn. Hij staat nog steeds bovenaan en na morgen zal Remco weg zijn van de voorpagina. Tom Waes zullen ze niet zomaar met rust laten, de media hebben bloed geroken... Echter, na een paar maanden afwezigheid (wat vanwege zijn revalidatie sowieso aan de orde zal zijn) en een paar mea culpa's, sluit de Vlaming hem wel weer in de armen...

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 03 dec 2024 17:12

gede schreef: 03 dec 2024 16:15 Tom Waes zullen ze niet zomaar met rust laten, de media hebben bloed geroken... Echter, na een paar maanden afwezigheid (wat vanwege zijn revalidatie sowieso aan de orde zal zijn) en een paar mea culpa's, sluit de Vlaming hem wel weer in de armen...
Die man is slim, begint nu al met damage control. Direct de publieke mea culpa ipv pas als de druk écht te hoog wordt.
Less is bore

fatmodul
Forum-lid

fatmodul 03 dec 2024 18:02

Het is een domme lul.
Met drank achter het stuur, hoe dom wil je zijn. Blij dat hij in de kreukels ligt en niet een andere verkeersdeelnemers.

EmPeHa
Forum-lid

Gebruikersavatar EmPeHa 03 dec 2024 18:12

koeroeur schreef: 03 dec 2024 16:11 Zou een mooie breuk zijn, las ik intussen.
Als het daarbij blijft, valt de schade goed mee. Kan hij snel op de rollen herbeginnen.
Na herstel netjes spuiten en je ziet er niks meer van. Hij zal iets zwaarder worden, maar dat maakt op de rollen natuurlijk niet uit.

pino
Forum-lid HC

pino 03 dec 2024 18:18

EmPeHa schreef: 03 dec 2024 18:12
Na herstel netjes spuiten en je ziet er niks meer van. Hij zal iets zwaarder worden, maar dat maakt op de rollen natuurlijk niet uit.
Het sleutelbeen van Remco, zijn SL8 of de Porsche van Waas?
Niet zijken maar reiden !

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 03 dec 2024 18:28

Dit is een beetje het niveau van de wielerpers momenteel

(ten overvloede... bericht door ChatGPT bedacht)
Remco Evenepoel crasht voor iconische Slagerij Het Been: 'Dat had zomaar een historisch moment kunnen worden'

Voor de deuren van de inmiddels legendarische Slagerij Het Been in België vond vandaag een opmerkelijk incident plaats. Wielrenner Remco Evenepoel kwam hard ten val op het wegdek direct voor de slagerij, die bekendstaat om haar ambachtelijke worsten en eigengemaakte filet americain. Terwijl de schade voor Evenepoel meeviel, leek de aandacht vooral uit te gaan naar de plek van het ongeluk: Het Been.

De slagerij is namelijk geen onbekende naam in de wielerwereld. Eerder was het Puck Moonen die overwoog om een samenwerking aan te gaan met Het Been. In een reactie op haar sociale media liet Moonen weten dat ze uiteindelijk besloot het niet te doen. "Het voelde toen niet als het juiste moment, maar achteraf gezien had het wel iets kunnen worden. Zeker met dit nieuws erbij!"

Bas Tietema, wielrenner en ondernemer, kwam ook met een reactie. "Ik zeg het al jaren: Slagerij Het Been is een instituut. En nu gebeurt dit! Je zou bijna zeggen dat de plek een soort magneet is voor verhalen. Alleen jammer dat het nu om een crash gaat in plaats van een culinaire primeur."

De slager zelf, Jos van den Been, blijft nuchter onder de plotselinge media-aandacht. "Ik hoop vooral dat die jongen in orde is. Maar als iemand van de wielerploeg een worstenbroodje wil meenemen voor onderweg, dan staan we klaar," grapte hij.

De crash heeft de slagerij opnieuw in de schijnwerpers gezet, en het lijkt erop dat Het Been zijn status als toevluchtsoord voor sporters en liefhebbers van kwaliteitsvlees alleen maar verder zal verstevigen.

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 03 dec 2024 18:33

Inmiddels geen sleutelbeenbreuk meer? Dus die breuk is niet alleen mooi, maar zit al weer vast. Of die andere breuken hem lang aan de kant houden zullen we afwachten.

nespresso
Forum-lid

Gebruikersavatar nespresso 03 dec 2024 19:14

havana schreef: 03 dec 2024 18:28 Dit is een beetje het niveau van de wielerpers momenteel

(ten overvloede... bericht door ChatGPT bedacht)
Remco Evenepoel crasht voor iconische Slagerij Het Been: 'Dat had zomaar een historisch moment kunnen worden'

Voor de deuren van de inmiddels legendarische Slagerij Het Been in België vond vandaag een opmerkelijk incident plaats. Wielrenner Remco Evenepoel kwam hard ten val op het wegdek direct voor de slagerij, die bekendstaat om haar ambachtelijke worsten en eigengemaakte filet americain. Terwijl de schade voor Evenepoel meeviel, leek de aandacht vooral uit te gaan naar de plek van het ongeluk: Het Been.

De slagerij is namelijk geen onbekende naam in de wielerwereld. Eerder was het Puck Moonen die overwoog om een samenwerking aan te gaan met Het Been. In een reactie op haar sociale media liet Moonen weten dat ze uiteindelijk besloot het niet te doen. "Het voelde toen niet als het juiste moment, maar achteraf gezien had het wel iets kunnen worden. Zeker met dit nieuws erbij!"

Bas Tietema, wielrenner en ondernemer, kwam ook met een reactie. "Ik zeg het al jaren: Slagerij Het Been is een instituut. En nu gebeurt dit! Je zou bijna zeggen dat de plek een soort magneet is voor verhalen. Alleen jammer dat het nu om een crash gaat in plaats van een culinaire primeur."

De slager zelf, Jos van den Been, blijft nuchter onder de plotselinge media-aandacht. "Ik hoop vooral dat die jongen in orde is. Maar als iemand van de wielerploeg een worstenbroodje wil meenemen voor onderweg, dan staan we klaar," grapte hij.

De crash heeft de slagerij opnieuw in de schijnwerpers gezet, en het lijkt erop dat Het Been zijn status als toevluchtsoord voor sporters en liefhebbers van kwaliteitsvlees alleen maar verder zal verstevigen.
Nog even en dan halen we Willem Elsschot erbij met Lijmen/Het Been. Ook een Vlaming trouwens.

lugosi
Forum-lid HC

lugosi 03 dec 2024 20:24

Jans schreef: 03 dec 2024 18:33
Inmiddels geen sleutelbeenbreuk meer? Dus die breuk is niet alleen mooi, maar zit al weer vast. Of die andere breuken hem lang aan de kant houden zullen we afwachten.
Ontwricht sleutelbeen, breuk rechterschouderblad, breuk in hand, gebroken rib en beide longen gekneusd.
Wordt vandaag nog geopereerd aan sleutelbeen.
Toch niet niks weer allemaal.

Plaats reactie