Wilier
Vrijdag mijn nieuwe fiets opgehaald. Toch effe showen hier:
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
uiteindelijk ben ik maar gestopt met het verlagen van het gewicht... 6.44kg is vooralsnog voldoende..MarcFaFo schreef:Deze is 7,65kg, Daarom ben ik ook benieuwd naar hoe je het voor elkaar hebt gekregen om terug te vallen naar 6,78kg.
Wilier Cento1 SR maat L
Campagnolo Record groep (Superrecord remmen/Superrecord cassette 11-23)
Campagnolo Bora Ultra Two Tubes
Zipp Stuur/Stuurpen Bidonhouders
Speedplay Titanium pedalen
Helux Carbon zadel
Enve Ti Snelspanners...
Zadel zit er net pas op.. (nog ter afstelling)....
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
Mooie kleurstelling Zonder gein pracht fiets. Ga je een hoop mooie en fijne km's op maken.Herman_N schreef:Vrijdag mijn nieuwe fiets opgehaald. Toch effe showen hier:
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
mooie racer... heb de blauwe variant gehad... vond 'm iets te hard... heel veel veilige km's gewenst..Herman_N schreef:Vrijdag mijn nieuwe fiets opgehaald. Toch effe showen hier:
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
Als ik kijk dan kan ik winnen op SR en Wielen. SR gaat het niet worden als ik ook nog eens andere wielen wil .... Dan maar richting de 7 kg en 3 kg afvallen....Monza36 schreef:uiteindelijk ben ik maar gestopt met het verlagen van het gewicht... 6.44kg is vooralsnog voldoende..MarcFaFo schreef:Deze is 7,65kg, Daarom ben ik ook benieuwd naar hoe je het voor elkaar hebt gekregen om terug te vallen naar 6,78kg.
Wilier Cento1 SR maat L
Campagnolo Record groep (Superrecord remmen/Superrecord cassette 11-23)
Campagnolo Bora Ultra Two Tubes
Zipp Stuur/Stuurpen Bidonhouders
Speedplay Titanium pedalen
Helux Carbon zadel
Enve Ti Snelspanners...
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Ik denk dat dit het em voorlopig wordt. Na een paar 100 km testen met Carbon wielen niet echt overtuigd geraakt van het remgedrag. Misschien dat er wel een betere set komt/bestaat. Ondanks dat de foto niet zo goed van kwaliteit is geeft het een idee. De wielen komen meer overeen met het frame. Ik zal binnenkort een betere buitenfoto maken.