Cannondale
weet iemand via welk mailadres je cannondale kan bereiken voor vragen ivm de garantie > op de site kan je zo'n online formuliertje invullen, maar krijg je hier reactie op?
Ik merk nu dat ik bij de aankoop normaal een garantiekaart moet krijgen. Deze heb ik echter niet ontvangen bij de aankoop (april dit jaar). Op de site van cannondale staat echter dat vooral de aankoopfactuur van belang is. iemand hier ervaring mee?
Ik merk nu dat ik bij de aankoop normaal een garantiekaart moet krijgen. Deze heb ik echter niet ontvangen bij de aankoop (april dit jaar). Op de site van cannondale staat echter dat vooral de aankoopfactuur van belang is. iemand hier ervaring mee?
Cannondale supersix hi-mod dura ace
Cannondale caad10 sram red
Cannondale caad10 sram red
Volgens de site alvast niet... . Je kan wel opteren voor een compact crank.brian schreef:Klopt het dat de supersix 2012 ultegra niet in triple variant wordt aangeboden?
http://www.cannondale.com/bel/catalog/p ... egory/476/" onclick="window.open(this.href);return false;
Via deze site kan je Cannondale Benelux in Oldenzaal bellen of mailen: http://www.kellysearch.nl/nl-company-390166613.html" onclick="window.open(this.href);return false;KNJ schreef:weet iemand via welk mailadres je cannondale kan bereiken voor vragen ivm de garantie > op de site kan je zo'n online formuliertje invullen, maar krijg je hier reactie op?
Ik merk nu dat ik bij de aankoop normaal een garantiekaart moet krijgen. Deze heb ik echter niet ontvangen bij de aankoop (april dit jaar). Op de site van cannondale staat echter dat vooral de aankoopfactuur van belang is. iemand hier ervaring mee?
In de prijslijst en ook de brochure voor 2012 staat de ultegra triple gewoon vermeld!brian schreef:Klopt het dat de supersix 2012 ultegra niet in triple variant wordt aangeboden?
Zie ook http://rijwielpaleis.nl/pdf-bestanden/c ... slijst.pdf & http://rijwielpaleis.nl/pdf-bestanden/2 ... rzicht.pdf
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
Inderdaad, je hebt gelijk! Ik heb de 'papieren' cataloog hier bij me liggen, en daar staat bij dat 'ie wel in triple aangeboden wordt.cliors schreef:In de prijslijst en ook de brochure voor 2012 staat de ultegra triple gewoon vermeld!brian schreef:Klopt het dat de supersix 2012 ultegra niet in triple variant wordt aangeboden?
Zie ook http://rijwielpaleis.nl/pdf-bestanden/c ... slijst.pdf & http://rijwielpaleis.nl/pdf-bestanden/2 ... rzicht.pdf
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13828
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Vandaag op de beurs, toch wel erg mooi de zwart wit kleurstelling op de supersix ook op de flash/scapel staat het erg goed
In de nieuwe Roadbike staat een test van de nieuwe Evo. Ik heb die data naast de gegevens van de Super Six HM van vorig jaar gelegd.
Tretlager evo 102 SShm 116
Lenkkopf evo 81 SShm 80
Komfort front evo 338 SShm 341
Komfort heck evo 320 SShm 363
Er is dus alleen een groot verschil in de comfort waarde achter. Zelf rij ik een SS Ultegra met 25mm achter, comfort zat.
Tussen beide Dura-ace modellen is er een prijsverschil van € 700 (2011-2012).
Is het echt een evolution? Of overdrijft de marketing van Cannondale? Jullie mening graag...
Tretlager evo 102 SShm 116
Lenkkopf evo 81 SShm 80
Komfort front evo 338 SShm 341
Komfort heck evo 320 SShm 363
Er is dus alleen een groot verschil in de comfort waarde achter. Zelf rij ik een SS Ultegra met 25mm achter, comfort zat.
Tussen beide Dura-ace modellen is er een prijsverschil van € 700 (2011-2012).
Is het echt een evolution? Of overdrijft de marketing van Cannondale? Jullie mening graag...
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Ze overdrijven. De Evo is geen slecht frame maar de SS rijdt beter. Grootste nadeel van de Evo is de zeer matige afwerking waarbij er een veel de dikke/slordige laklaag op alle hoogglans gelakte frames zit.
Grootste nadeel van de Evo is het feit dat de enige echt lichte frames de nud carbon versies zijn en die zijn wel heel erg duur (en als je evenveel comfort wil zou je de SS kunnen combineren met de nieuwe Hi flex zadelpen van Syntace.
Grootste nadeel van de Evo is het feit dat de enige echt lichte frames de nud carbon versies zijn en die zijn wel heel erg duur (en als je evenveel comfort wil zou je de SS kunnen combineren met de nieuwe Hi flex zadelpen van Syntace.
Hé, die heeft twee grootste nadelen!sharkman113 schreef:Ze overdrijven. De Evo is geen slecht frame maar de SS rijdt beter. Grootste nadeel van de Evo is de zeer matige afwerking waarbij er een veel de dikke/slordige laklaag op alle hoogglans gelakte frames zit.
Grootste nadeel van de Evo is het feit dat de enige echt lichte frames de nud carbon versies zijn en die zijn wel heel erg duur (en als je evenveel comfort wil zou je de SS kunnen combineren met de nieuwe Hi flex zadelpen van Syntace.
Ik denk niet dat er echte nadelen gaan zijn als we de EVO tegenover de 'oude' SS HiMod zetten. Ook over dat comforgedoe enzomeer, dat zijn allemaal maar wat cijfertjes. In de praktijk ga je dat nagenoeg niet voelen.
Een EVO weegt wat minder dan de SS HiMod, dat zal in de praktijk zowat het enige (minieme) voordeel zijn. En hij kost weer wat meer natuurlijk.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Evo al gereden (ik wel)
De evo "voelt" veel langzamer aan en is aanzienlijk kwetsbaarder. Voordeel van de evo zal pas gaan gelden bij ritten boven de 120 km bij alles daaronder is de SS gewoon de betere fiets (tenzij je een toerfiets zoekt).
Overall is de Evo meer marketing als iets nieuws dus s het maar net wat je belangrijk vindt overigens gok ik dat een Gelakte evo helemaal niet wat minder gaat wegen dan een Carbon black SS hi-mod.
De evo "voelt" veel langzamer aan en is aanzienlijk kwetsbaarder. Voordeel van de evo zal pas gaan gelden bij ritten boven de 120 km bij alles daaronder is de SS gewoon de betere fiets (tenzij je een toerfiets zoekt).
Overall is de Evo meer marketing als iets nieuws dus s het maar net wat je belangrijk vindt overigens gok ik dat een Gelakte evo helemaal niet wat minder gaat wegen dan een Carbon black SS hi-mod.