Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Mijn ervaring is; zet ik de Garmin (820) aan en fiets de hele rit door zonder pauze dan is de gemiddelde snelheid op Strava hetzelfde als de snelheid die geregistreerd is met de Garmin.
Stop ik onderweg een paar keer voor een korte danwel langere pauze dan is het gemiddelde op Strava afhankelijk van de duur van de pauzes 0,1 tot 0,3 km/h langzamer.
Maargoed wat maakt het ook uit. Als je maar lekker gefietst heb
Stop ik onderweg een paar keer voor een korte danwel langere pauze dan is het gemiddelde op Strava afhankelijk van de duur van de pauzes 0,1 tot 0,3 km/h langzamer.
Maargoed wat maakt het ook uit. Als je maar lekker gefietst heb
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Verschillen tussen de verschillende devices zijn over het algemeen klein.
Ik heb de keuze uit Iphone en Polar V800 en Garmin 1030. Inderdaad een beetje overkill. (laatste tijd alleen de Garmin voor registratie gebruikt, maar in begin 3 registraties)
Grootste verschillen als ik ze alle drie gebruik kwamen bij MTB ritjes naar voren.
Op de weg is het verschil hooguit wat RVV al aangeeft die kleine verschillen van minder dan 0,3 km/u. Dus maximaal 1%, dus geen "drama".....
Ik heb de keuze uit Iphone en Polar V800 en Garmin 1030. Inderdaad een beetje overkill. (laatste tijd alleen de Garmin voor registratie gebruikt, maar in begin 3 registraties)
Grootste verschillen als ik ze alle drie gebruik kwamen bij MTB ritjes naar voren.
Op de weg is het verschil hooguit wat RVV al aangeeft die kleine verschillen van minder dan 0,3 km/u. Dus maximaal 1%, dus geen "drama".....
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Strava/Iphone en Garmin geven al snel 1km verschil over een afstand van 100km. Snelheidsverschillen boeien mij niet. Ik zie vooral in stedelijk gebied dat de Iphone fouten maakt (dwars door gebouwen heen), terwijl de Garmin gewoon de straat volgt. De GPS antenne in de Iphone is gewoon van mindere kwaliteit en heeft waarschijnlijk niet meer dan een paar dubbeltjes gekost.
-
- Forum-lid
Ik weet niet of ik de enige ben, maar sinds vandaag kan ik met een gratis account niet meer de ritten zien van de mensen die ik volg. Normaal zie ik die in het overzicht.
Dit probleem heb ik zowel op de laptop en smartphone.
Is iemand bekend met dit probleem?
Dit probleem heb ik zowel op de laptop en smartphone.
Is iemand bekend met dit probleem?
Ik denk eerder dat er sprake is/was van een storing. Ik heb zelf een betalend account en kreeg vanochtend in eerste instantie de opmerking dat ik in de laatste 14 maanden geen activiteiten had. Even uitloggen en opnieuw inloggen ..... en nét kreeg ik een opmerking dat er 60 dagen geen activiteit geweest was terwijl ik vannochtend nog een activiteit geregistreerd heb.. ff F5 en alles was weer zichtbaar.....
Sensa Romagna Comp Shiny 2017 + Garmin Edge 830 + Strava Summit
Klopt server storing
-
- Forum-lid
Het werkt weer.
Ligt het aan mij, of lukt het niet meer om met een route de NL-DE grens te passeren?
(krijg een foutmelding op het moment dat ik mijn route bij onze Oosterburen wil voortzetten...)
EDIT:
Lukt wel als ik een puntje pal voor en dan gelijk vlak over de grens plaats, maar een route over een groter stuk met grensovergang vreet ie niet meer...
(krijg een foutmelding op het moment dat ik mijn route bij onze Oosterburen wil voortzetten...)
EDIT:
Lukt wel als ik een puntje pal voor en dan gelijk vlak over de grens plaats, maar een route over een groter stuk met grensovergang vreet ie niet meer...
Ik heb hetzelfde probleem. En niet enkel bij de NL-DE grens, maar de andere grenzen ook.RKN schreef: ↑22 nov 2018 20:02 Ligt het aan mij, of lukt het niet meer om met een route de NL-DE grens te passeren?
EDIT:
Hier hetzelfde probleem, maar de routeplanner van Strava heeft wel grotere problemen dan dit (zoals je over autowegen sturen en geen optie om onverhard uit te zetten). In geval van twijfel plan ik met een website/programma die openfietsmap/openstreetmap gebruikt als onderliggende kaart.