Het hangt van de velg/band combinatie af. De één gaat wat makkelijker dan de andere. Er zijn wat hulpmiddelen in de handel om je daarbij te helpen o.a.:NuitKor schreef: ↑23 mar 2018 11:21Dus een band omleggen met die velgen is kaola lastig?Orlok schreef: ↑23 mar 2018 11:17Idd, geen van tweeen zijn tubeless ready velgen. Helin Liu heeft daar een speciaal 'hoofdstuk' voor: https://nl.aliexpress.com/store/1679325 ... 2e1bBHSDm5
Het monteren van banden op normale carbonvelgen, dus zonder een verdiept midden gedeelte geeft altijd problemen.
Carbon clinchers uit China vragen
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
Het tape wordt er maar al te vaak niet strak genoeg ingelegd en dat maakt het dan extra moeilijk. Ik moet zeggen op mijn Yishun velgen zit een goed diep bed en de michelins gingen en met de hand op en dat zijn toch vaak wel strakke banden.
Schwalbe slinger je over het algemeen zo om een velg heen.
TL ready heeft er niets te maken dat een band er dan lastiger omgaat. Als een normale velg niet goed is geconstrueerd heb je dat probleem ook.
Als het lastig gaat gebruik ik inderdaad de schwalbe bandenlichter dat vind ik de beste. Op een michelin MTB band op een ryde velg heb ik al zo,n VAR gebroken en een schwalbe nog niet. (die ryde velg heeft dus een te ondiep bed.
Schwalbe slinger je over het algemeen zo om een velg heen.
TL ready heeft er niets te maken dat een band er dan lastiger omgaat. Als een normale velg niet goed is geconstrueerd heb je dat probleem ook.
Als het lastig gaat gebruik ik inderdaad de schwalbe bandenlichter dat vind ik de beste. Op een michelin MTB band op een ryde velg heb ik al zo,n VAR gebroken en een schwalbe nog niet. (die ryde velg heeft dus een te ondiep bed.
wow die zier eb best handig uit, kan ik wel gebruiken thxOrlok schreef: ↑23 mar 2018 11:27Het hangt van de velg/band combinatie af. De één gaat wat makkelijker dan de andere. Er zijn wat hulpmiddelen in de handel om je daarbij te helpen o.a.:NuitKor schreef: ↑23 mar 2018 11:21Dus een band omleggen met die velgen is kaola lastig?Orlok schreef: ↑23 mar 2018 11:17 Idd, geen van tweeen zijn tubeless ready velgen. Helin Liu heeft daar een speciaal 'hoofdstuk' voor: https://nl.aliexpress.com/store/1679325 ... 2e1bBHSDm5
Het monteren van banden op normale carbonvelgen, dus zonder een verdiept midden gedeelte geeft altijd problemen.
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
Ik ben van mening dat je een band er zonder hulpmiddelen om moet kunnen leggen. Het klopt niet om te zeggen dat fullcarbon clinchers altijd minder diep zijn en dus problemen geeft. Ik heb een fullcarbon setje van 9th wave en leg daar de meest stugge banden zo omheen.Orlok schreef: ↑23 mar 2018 11:27Het hangt van de velg/band combinatie af. De één gaat wat makkelijker dan de andere. Er zijn wat hulpmiddelen in de handel om je daarbij te helpen o.a.:NuitKor schreef: ↑23 mar 2018 11:21Dus een band omleggen met die velgen is kaola lastig?Orlok schreef: ↑23 mar 2018 11:17 Idd, geen van tweeen zijn tubeless ready velgen. Helin Liu heeft daar een speciaal 'hoofdstuk' voor: https://nl.aliexpress.com/store/1679325 ... 2e1bBHSDm5
Ik zie het dus ook echt niet zitten om die dingen mee te nemen en te gebruiken langs de kant van de weg.
Met die dingen bedoel je bandenlichters?NuitKor schreef: ↑23 mar 2018 14:16Ik ben van mening dat je een band er zonder hulpmiddelen om moet kunnen leggen. Het klopt niet om te zeggen dat fullcarbon clinchers altijd minder diep zijn en dus problemen geeft. Ik heb een fullcarbon setje van 9th wave en leg daar de meest stugge banden zo omheen.
Ik zie het dus ook echt niet zitten om die dingen mee te nemen en te gebruiken langs de kant van de weg.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
Nou ik krijg toch een groot deel van mijn race banden er niet af zo der bandelichters, op gaat nog wel.
MTB is al helemaal kansloos zonder en ik durf er een set carbon clinchers op te zetten dat het helemaal niemand lukt zonder de boel te slopen .
MTB is al helemaal kansloos zonder en ik durf er een set carbon clinchers op te zetten dat het helemaal niemand lukt zonder de boel te slopen .
Wil net een setje wielen bestellen bij Helin Liu en is het alleen mogelijk om met credit card te bestellen als het naar NL moet.
Iemand al eens op een andere manier gelukt ?
Ik heb ze een mail gestuurd want ik heb toch echt geen credit card
Iemand al eens op een andere manier gelukt ?
Ik heb ze een mail gestuurd want ik heb toch echt geen credit card
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
Ja, waar bestel je ze?
Vorig jaar rond deze tijd een setje besteld via hun AliExpress shop, kon direct betalen hoe ik wilde en had ze 1,5 week later in huis.
Vorig jaar rond deze tijd een setje besteld via hun AliExpress shop, kon direct betalen hoe ik wilde en had ze 1,5 week later in huis.
Ruim 3 jaar geleden heb ik via Aliexpress bij hem besteld. Daar kun je tegenwoordig ook met iDeal betalen. Als ik met niet vergis zat hij toen ook op eBay (weet niet meer welke naam zijn shop had). Bij ebay kun je ook met Paypal betalen, wat mijn voorkeur zou hebben ivm kopersbescherming.
En bestelt via ebay
Heb liefste ook Paypal namelijk en omdat ze via ebay alleen de langzame versie van verzending aanbieden is het ook nog eens wat goedkoper
in Euro`s 388 euro geloof ik totaal nu met de sale bij Helin Liu.
Is me wel een gokje waard want hier kan je na net 2 jaar ook de hoofdprijs afrekenen bij wielenbouwers waar je de jackpot hebt betaald.
Als deze wielen 30000km mee gaan hebben ze 10x zoveel gelopen als mn laatste set wat mij 700eur gekost heeft en gooi ik ze daarna graag in de vuilnisbak
Heb liefste ook Paypal namelijk en omdat ze via ebay alleen de langzame versie van verzending aanbieden is het ook nog eens wat goedkoper
in Euro`s 388 euro geloof ik totaal nu met de sale bij Helin Liu.
Is me wel een gokje waard want hier kan je na net 2 jaar ook de hoofdprijs afrekenen bij wielenbouwers waar je de jackpot hebt betaald.
Als deze wielen 30000km mee gaan hebben ze 10x zoveel gelopen als mn laatste set wat mij 700eur gekost heeft en gooi ik ze daarna graag in de vuilnisbak
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike