Wilier
- peterbolus1
- Forum-lid
Zeker die grijze.
Klopt vwb de Scope's mooie wielen hoor, goede kwaliteit hubs enzo. De jongens hebben veel data van hun wielen, maar het remkarakter is laat inkomen en meer kracht benodigd om tot de gelijke remvertraging te komen. Nu begrijp ik dat vele carbon wielen dat hebben, maar dat is zoals ze in de UK het noemen "not my cup of tea".muthill schreef:Dus de Scope's bevielen niet echt. Ook mooi zo, ik denk dat grijze decals op de wielen beter staan. Iig mooie setup...genieten van het weekend!!!
Anyway momenteel lees ik dat de ZIpp Firestrike 404 echt zo goed remmen als alu velgen. Bij de overige wielsets lees ik dat het remgedrag zoals hierboven beschreven is tot een stukje beter.
Dus ga ik voorlopig maar even genieten van mijn Bullets met nieuwe lagers.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
MarcFaFo schreef:.......Nu begrijp ik dat vele carbon wielen dat hebben, maar dat is zoals ze in de UK het noemen "not my cup of tea".
Anyway momenteel lees ik dat de ZIpp Firestrike 404 echt zo goed remmen als alu velgen. Bij de overige wielsets lees ik dat het remgedrag zoals hierboven beschreven is tot een stukje beter.
Dus ga ik voorlopig maar even genieten van mijn Bullets met nieuwe lagers.
Of zoals ze in België zeggen "niet voor mijne portemonnee"Voor de 404 Firestrike set betaal je 3200 euro.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Daar is geen woord Spaans bij...voor mij hetzelfde....Lcsmet schreef:MarcFaFo schreef:..
Of zoals ze in België zeggen "niet voor mijne portemonnee"Voor de 404 Firestrike set betaal je 3200 euro.
Of campagnolo bora one clincher, scheelt wat in de prijs en schijnt goed te remmen, zelfs met regen..
Jocov schreef:Denk gooi em er maar weer eens in?
Nog interesse voor een Wilier tocht dit jaar?
Ik woon in Bergschenhoek en daar hebben we al een fietsclubje met overwegend Wilierrijders dus iets bijzonders organiseren is zomaar gebeurd.
routes en mogelijkheden genoeg hier...
Er wordt door Cor van de Wilier fanpage op facebook een tocht voorbereid. Maar extra tochtje is altijd leuk als Wilier rijders onder elkaar.
Team Pieken en Dalen 2015; Stelvio for Life, volg ons op facebook
Ja dat had ik ook gelezen, maar of dat ook is in de praktijk .......muthill schreef: Voor de 404 Firestrike set betaal je 3200 euro.
Of zoals ze in België zeggen "niet voor mijne portemonnee"
Daar is geen woord Spaans bij...voor mij hetzelfde....
Of campagnolo bora one clincher, scheelt wat in de prijs en schijnt goed te remmen, zelfs met regen..
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Twee weken geleden mijn nieuwe Wilier Cento1 AIR met Campagnolo Chorus opgehaald. De eerste foto's heb ik toen al geplaatst. Daarna nog even mijn wielen met hoge velgen mat laten lakken en nu is de fiets helemaal af. Hier het resultaat:
Dit is de versie voor de bergen (vanaf Ardennen) met de strakke en lichte Fulcrum Racing Zero wielen waarop een 11-29 cassette is geplaatst (nog niet te zien op de foto).
Deze versie is voor de polderritjes en Limburg. De Fast Forward F6 wielen met DT Swiss 240 naven hebben een 12-25 cassette. Ze zijn zo'n 400 gram zwaarder dan de Fulcrums.
Dit is de versie voor de bergen (vanaf Ardennen) met de strakke en lichte Fulcrum Racing Zero wielen waarop een 11-29 cassette is geplaatst (nog niet te zien op de foto).
Deze versie is voor de polderritjes en Limburg. De Fast Forward F6 wielen met DT Swiss 240 naven hebben een 12-25 cassette. Ze zijn zo'n 400 gram zwaarder dan de Fulcrums.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP