Ervaring met staal
-
- Forum-lid HC
@jwkeij; dankje! Inderdaad een storm in een glas water, juist mooi om een keer iets anders te zien. En anders lijkt hier soms moeilijk te vallen.... ik vind m erg gaaf die Wind42!
@demax69; mercikes! In het echt eigenliijk nog mooier dan op de foto’s (eigenlijk zou ik momento-mori in moeten huren hiervoor)
@colnagofreak; thanks en ik wel! De keuze is voor mij gemaakt door de eerste eigenaar. En.... met die keuze ben ik eigenlijk wel blij
@csteenbe; dankjewel!
De Standert heb ik opgebouwd met de spullen die ik nog had liggen. Eerst maar eens kijken hoe de fiets me zo bevalt. Daarna zullen er nog wel wat zaken veranderen....
@demax69; mercikes! In het echt eigenliijk nog mooier dan op de foto’s (eigenlijk zou ik momento-mori in moeten huren hiervoor)
@colnagofreak; thanks en ik wel! De keuze is voor mij gemaakt door de eerste eigenaar. En.... met die keuze ben ik eigenlijk wel blij
@csteenbe; dankjewel!
De Standert heb ik opgebouwd met de spullen die ik nog had liggen. Eerst maar eens kijken hoe de fiets me zo bevalt. Daarna zullen er nog wel wat zaken veranderen....
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
-
- Forum-lid HC
Lekker licht ook!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Ik heb een stalen Zullo gehad en was er zeer tevreden over de enige reden waarom hij is verkocht was dat het frame net een maat te klein was voor me .
Heb je vragen over Zullo frames voeg je tiziano zullo even toe op facebook hij antwoord altijd snel en in het nederlands .
Heb je vragen over Zullo frames voeg je tiziano zullo even toe op facebook hij antwoord altijd snel en in het nederlands .
-
- Forum-lid
Mijn Fairlight is nu beter uitgerust voor lange tochten in het donker en met regen:
De stand van het zadel wordt vertekend door de crappy lens van mijn telefoon.
De stand van het zadel wordt vertekend door de crappy lens van mijn telefoon.