Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid
- Berichten: 955
- Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33
Hebben Chinese carbonframes eigenlijk herkenningsnummers zoals een framenummer, uniek productienummer of een ander nummer waaruit bijv de productie datum herleid kan worden?
Iets van Singapore post ofzo, het pakket ging ook via Singapore naar NL. Aflevering in NL is wel gewoon met Postnl of hoe die pakketdienst tegenwoordig ook heet.GoldenRatio schreef:Ik zie hier allemaal mensen die via EMS gestuurd hebben gekregen.
Waarom dit dan nu ineens niet kan vind ik een vreemd verhaal.
Welke vervoerder gebruikte Dengfu voor jouw frame?
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Ja, dat hebben ze. Das wel handig voor garantie enzo.GoldenRatio schreef:Hebben Chinese carbonframes eigenlijk herkenningsnummers zoals een framenummer, uniek productienummer of een ander nummer waaruit bijv de productie datum herleid kan worden?
Kreeg gister bericht van Lucky Ding van DengFu dat eind deze week mijn aanstaande Chinese Carbon FM029 op de post gaat.donkerrr schreef:whoo, deze week het frame op de post!!! kan niet wachten tot de fm098 van dengfu binnen is!
Voordat hij de doos ingaat worden er nog foto's gemaakt van het spuitwerk. BEN BENIEUWD
@donkerr. Veel plezier met afbouwen en racen....
-
- Forum-lid
- Berichten: 955
- Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33
HaHa . . . . het klinkt als een artiestennaam van een porno acteurdanny1407 schreef:Skate1966 schreef: Kreeg gister bericht van Lucky Ding...
Jaja, vandaag is er weer een pakketje op de post gegaan.
Dit keer via Gotobike.
Het gaat om een WS12 frame (Di2) voor mijn vriendin in een eigen kleurstelling (mat zwart met neon roze).
Zal een foto posten zodra deze binnen is gekomen.
Dit keer via Gotobike.
Het gaat om een WS12 frame (Di2) voor mijn vriendin in een eigen kleurstelling (mat zwart met neon roze).
Zal een foto posten zodra deze binnen is gekomen.
race | Kuota Kom - Dura Ace 7900 | FFWD F5R DT240 | Easton Orion II
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
apennijnen gedaan. geen enkel probleem. gewoon de juiste remtechniek hanteren in de afdalingen. korte krachtige remmomenten ipv lang slepend remmen.
enig nadeel: extra gewicht van het lange ventiel voelde ik heel licht bij snelheden boven de 75.
enig nadeel: extra gewicht van het lange ventiel voelde ik heel licht bij snelheden boven de 75.
afgelopen zomer kon ik mijn clinchers weggooien.CoenT86 schreef:iemand al eens met wielen uit china de bergen in geweest? marmotte of giro dolimiti o.i.d.?
en wat waren de ervaringen daarbij?
Remoppervlak wordt te heet waardoor het gaat vervormen. Moet zeggen dat het wel in de afdaling van de Timmelsjoch gebeurde. In de Appenijnen heb ik er ook mee gereden en daar geen last i.v.m. korte afdalingen.
Ga je dus het hooggebergte in, monteer dan alu clinchers of tubes onder je fiets.
Voorkomen is beter dan genezen!
race | Kuota Kom - Dura Ace 7900 | FFWD F5R DT240 | Easton Orion II
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset