Specialized
-
- Forum-lid HC
Prachtige fiets Roy, persoonlijk vind ik die Reynolds decals op de wielen net iets te veel de aandacht trekken.
Stickerloze wielen staan veel beter onder dit racemonster.
Over het stuur en het lint zullen we het maar niet meer hebben!
Stickerloze wielen staan veel beter onder dit racemonster.
Over het stuur en het lint zullen we het maar niet meer hebben!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Prachtige fiets, vind het stuurlint en stuur wel kunnen.
Ben het wel met colnagofreak eens, dat wielen zonder decals wel mooier zouden staan imo.
Maar gefeliciteerd ermee!
Ben het wel met colnagofreak eens, dat wielen zonder decals wel mooier zouden staan imo.
Maar gefeliciteerd ermee!
Ja, deze zocht ikzorba schreef:Deze dus... (even geleend uit ander topic )sponge schreef:Heeft iemand al foto's gezien van "groene" venge waar cavendish vandaag mee reed?
- Specialized Tarmac SL3 Astana \'10 Ultegra 6700
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
Het stuur is echt een geval van functionaliteit boven uiterlijk, ik vind het zo'n fijn stuur dat er geen ander stuur op komt en ik vind 'm zelf eigenlijk ook wel mooi staan. Stuurlint heb ik net nog eens even op m'n gemak naar zitten kijken met een bakje koffie erbij, dat ga ik zo inderdaad vervangen voor zwart.
Decals op de wielen vind ik zonde om te verwijderen om te kijken hoe dat staat, als het er af is plak ik het niet makkelijk meer terug als ik het toch niks vind. Maar ik vraag mezelf ook we lal een tijdje af hoe dat zou staan.
Decals op de wielen vind ik zonde om te verwijderen om te kijken hoe dat staat, als het er af is plak ik het niet makkelijk meer terug als ik het toch niks vind. Maar ik vraag mezelf ook we lal een tijdje af hoe dat zou staan.
-
- Forum-lid
Even vragen in het photoshop topic
Rood stuurlint zou ook wel mooi staan denk ik.. Maar zwart kan altijd haha!
Rood stuurlint zou ook wel mooi staan denk ik.. Maar zwart kan altijd haha!