Bianchi
- Supergrover
- Forum-lid HC
@Timo
G E W E L D I G !!!!!
1 dingetje, mss ff een foto maken met een andere (donkerdere) achtergrond/ondergrond, dan komen de mooie kleuren van de fiets nog
beter tot zijn recht.
Ga je er zelf mee rijden?? Hij mag wat mij betreft zo in een museum/tentoonstelling, dan kunnen nog meer mensen hem bewonderen.
G E W E L D I G !!!!!
1 dingetje, mss ff een foto maken met een andere (donkerdere) achtergrond/ondergrond, dan komen de mooie kleuren van de fiets nog
beter tot zijn recht.
Ga je er zelf mee rijden?? Hij mag wat mij betreft zo in een museum/tentoonstelling, dan kunnen nog meer mensen hem bewonderen.
SuperGrover1 schreef:@Timo
G E W E L D I G !!!!!
Hij mag wat mij betreft zo in een museum/tentoonstelling, dan kunnen nog meer mensen hem bewonderen.
+1
en eigenlijk staat de fiets al worldwide in een
museum
-
- Forum-lid
Prachtig Timo! Was het maar vast voorjaar..
kobro schreef:Dit is echt een schitterend mooie fiets
Echt een uniek exemplaar
Thanks! Ik verwacht inderdaad geen tweede tegen te komen
.Jeroen. schreef:Superb! De vloek omtrent het stuurlint heeft zich eerder opgeheven?;)
Vanmorgen wat later naar mijn werk gaan deed wonderen
SuperGrover1 schreef:@Timo
G E W E L D I G !!!!!
beter tot zijn recht.
Die foto's volgen nog, dit was na het wikkelen van het lintje en voor ik naar m'n werk moest even snel snel tegen een muurtje bij mij om de hoek. Ik ga er absoluut mee rijden maar wacht echt even op mooier weer
Theo V schreef:Supermooie fiets Timo, veel plezier ermee.
Persoonlijk had ik het stuurpen gedeelte liever zwart gezien maar smaken verschillen.
Ben nu al benieuwd wat je met de andere fiets gaat doen.
De Merlin wordt wit maar toch ook weer niet
scottpch schreef:Timo, je stuurnok in het zwart maakt je fiets af.
De celeste Stealth is nu juist het pièce de résistance van deze fiets en non negotiable
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Bellissimo Timo !
Mooi geheel en alles past netjes bij elkaar qua kleur en uitstraling.
Zelfs de wielen passen er helemaal bij en het zou misstaan mocht je die wisselen met polish exemplaren.
Alles is nu optimaal en het thema zilver- zwart- en cellestekleurig komt zeer evenwichtig over.
Als je voor polish wielen kiest dan hoort daar ook een bandje op met een licht bruine zijkant en dat zal vermoedelijk niet zo leuk staan.
Ik moet met mijn projectje nu wel erg god mijn bets doen om geen figuur te slaan
Maar goed laat de lente nu maar komen zeker ..........
Grtz,
Morel.
Mooi geheel en alles past netjes bij elkaar qua kleur en uitstraling.
Zelfs de wielen passen er helemaal bij en het zou misstaan mocht je die wisselen met polish exemplaren.
Alles is nu optimaal en het thema zilver- zwart- en cellestekleurig komt zeer evenwichtig over.
Als je voor polish wielen kiest dan hoort daar ook een bandje op met een licht bruine zijkant en dat zal vermoedelijk niet zo leuk staan.
Ik moet met mijn projectje nu wel erg god mijn bets doen om geen figuur te slaan
Maar goed laat de lente nu maar komen zeker ..........
Grtz,
Morel.
-
- Forum-lid
Super fiets Timo! Echt strak ook de montage is goed gekozen.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die