Dat verbaasde mij ook in 2021 en 2022 naar Moraira geweest en dus gefiets in het gebied waar EV en VDP fietsen.
Weet je wat daar gevaarlijk is, dat je na een paar dagen gewend bent aan de spaanse zeer zeer zeer nette automobilisten en er dan ineens met Belg, Nederlander of Fransman te maken hebt, dat ging bij mij een keer mis.
Ik heb het daar gehad op de kustweg, daar ligt een afscheiding in het midden en kunnen auto,s je eigenlijk niet inhalen, dat vinden de drie groepen hiervoor niet. Maar een spanjaard blijft gewoon 5 minuten achter je, dat ik zelf maar even parallel een parkeerplaats nam om ze voorbij te laten
Remco Evenepoel
-
- Forum-lid HC
Klopt helemaalwasbeer2006 schreef: ↑04 dec 2024 10:41
Weet je wat daar gevaarlijk is, dat je na een paar dagen gewend bent aan de spaanse zeer zeer zeer nette automobilisten en er dan ineens met Belg, Nederlander of Fransman te maken hebt, dat ging bij mij een keer mis.
-
- Forum-lid
Bewonderenswaardig hoe Evenpoel deze tegenslag draagt, evenals zijn veerkracht om vanuit zijn (ziek)bed al naar de toekomst te kijken. Zoals de Engelsen zeggen "Shit happens," desalniettemin is het groots hoe hij het zelfs opneemt voor de postbezorgster en zijn waardering uitspreekt over haar inzet om en rond het ongeval.
Ik wens hem alle kracht en wijsheid en een zeer voorspoedig volledig herstel. Nee, zelfs meer dan een herstel, zodat hij op een nog hoger niveau zal komen om uiteindelijk Pogacar en Vingegaard in de Tour van 2025 af te gaan troeven.
Ik wens hem alle kracht en wijsheid en een zeer voorspoedig volledig herstel. Nee, zelfs meer dan een herstel, zodat hij op een nog hoger niveau zal komen om uiteindelijk Pogacar en Vingegaard in de Tour van 2025 af te gaan troeven.
Zal wel meevallen. Wielrenners vallen wel vaker. Die schade is ingecalculeerd. Speci zal er als de kippen bij zijn een mooi ander fietsje te regelen.dwangarbeider schreef: ↑04 dec 2024 10:06 Daar kunnen de verzekerings mannetjes weer lekker mee aan de slag.
Als de postbode de kras op zn auto vergoed wil krijgen, dan zal de ploeg van remco die 500 euro wel zelf ophoesten.
Helemaal mee eens.daniel1975 schreef: ↑04 dec 2024 09:34 Maar in zowel geval Tom als Remco: wie zonder zonde is werpe de eerste steen.....
Media vindt het ook wel weer fantastisch om nieuws mee te maken.