Tijdzone staat juist ingesteld
Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
- plantagenet
- Forum-lid
Sinds kort loop ik af en toe hard. Strava geeft de snelheid (Tempo) dan weer in mm:ss/km. Ook zie ik ATH staan, ook in mm:ss/km en meestal ligt ATH iets lager dan Tempo. Maar wat betekent ATH?
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Schermprintje met waar dat staat hier posten?
Ik zie het zo snel niet staan.
Idd bij fietsen wordt “gem.snelheid” gebruikt en bij hardlopen “tempo”.
Ik zie het zo snel niet staan.
Idd bij fietsen wordt “gem.snelheid” gebruikt en bij hardlopen “tempo”.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Bij ATH wordt rekening gehouden met het aantal hoogtemeters in een betreffende kilometer. Als ik het goed heb, geeft ATH dus aan welk tempo je gelopen zou hebben als er in die kilometer geen hoogtemeters hadden gezeten.plantagenet schreef: ↑22 dec 2018 23:20 Sinds kort loop ik af en toe hard. Strava geeft de snelheid (Tempo) dan weer in mm:ss/km. Ook zie ik ATH staan, ook in mm:ss/km en meestal ligt ATH iets lager dan Tempo. Maar wat betekent ATH?
@Plantagenet Op Strava kun je eenvoudig op het info symbool klikken, dan krijg je de volgende uitleg (dejeep was correct).dejeep schreef: ↑23 dec 2018 08:51Bij ATH wordt rekening gehouden met het aantal hoogtemeters in een betreffende kilometer. Als ik het goed heb, geeft ATH dus aan welk tempo je gelopen zou hebben als er in die kilometer geen hoogtemeters hadden gezeten.plantagenet schreef: ↑22 dec 2018 23:20 Sinds kort loop ik af en toe hard. Strava geeft de snelheid (Tempo) dan weer in mm:ss/km. Ook zie ik ATH staan, ook in mm:ss/km en meestal ligt ATH iets lager dan Tempo. Maar wat betekent ATH?
- plantagenet
- Forum-lid
Dank jullie, helemaal duidelijk zo!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Ik heb mij laatst een vermogenmeter aangeschaft en het analyse-summit pakket geactiveerd op strava. een heleboel informatie die ik liever voor mezelf zou houden. Ik kan dit doen door iedere rit prive in te stellen maar dan mis je weer het sociale van strava. Is er geen mogelijkheid om alleen de vermogens gegevens prive te houden?
Hoe rapper je traag kan rijden, hoe beter je bent...
Is Mss al eens gevraagd, maar kun je ergens instellen dat hij alle segmenten van strava aangeeft tijdens het rijden zonder dat je ze met een ster moet aanduiden?
Als ik ergens rij waar ik nog nooit heb gereden wil ik ook graag zien wanneer een segment begint zonder dat ik heel de route van te voor moet uitpluizen op strava.
Als ik ergens rij waar ik nog nooit heb gereden wil ik ook graag zien wanneer een segment begint zonder dat ik heel de route van te voor moet uitpluizen op strava.
Hallo ik zit met wat vraagtekens.
Strava zelf geeft aan dat ik 9960 km dit jaar heb gefietst
Strava jaaroverzicht video zegt 11..031
Stravistics zegt 11.031
Veloviewer ook 11.031
Waar kan dat verschil vandaan komen? Er staan geen activiteiten op prive. Wel training/race/VR rides en 2 verschillende fietsen.
Het irriteert me mateloos .
Strava zelf geeft aan dat ik 9960 km dit jaar heb gefietst
Strava jaaroverzicht video zegt 11..031
Stravistics zegt 11.031
Veloviewer ook 11.031
Waar kan dat verschil vandaan komen? Er staan geen activiteiten op prive. Wel training/race/VR rides en 2 verschillende fietsen.
Het irriteert me mateloos .
Laatst gewijzigd door Najieto op 30 dec 2018 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
BMC Roadmachine 02 2019
BMC Teamelite 02 2020
BMC Teamelite 02 2020
BMC Roadmachine 02 2019
BMC Teamelite 02 2020
BMC Teamelite 02 2020
Op je profile page kan je op de refesh stats button klikken. (onder je totalen overzicht)
Soms is dit iets out of sync.
Of wat er recent op veloviewer stond :
Soms is dit iets out of sync.
Of wat er recent op veloviewer stond :
I was investigating why someone's summary totals weren't matching up with Strava's totals yesterday and the reason was the user had a couple of flagged activities (I exclude these from the Summary/Leaderboard totals). That got me thinking that I need to make it more obvious if you have any flagged activities.
So, I've added a box that will be displayed at the top of your Summary page if you have any flagged activities. Click on the number to link direct to the activity on Strava, or click the "View all flagged activities" link to navigate to your Activities page with the filter set to only show those which are flagged.
It turned out I had two flagged activities that I didn't know about as well!