Carbon clinchers uit China vragen
Hopelijk kan ik over 7 dagen het zelfde vertellen
Vooralsnog zie ik na 2 dagen geleden de tracking code gekregen te hebben alleen maar staan pakket is aangemeld door verzender
Vooralsnog zie ik na 2 dagen geleden de tracking code gekregen te hebben alleen maar staan pakket is aangemeld door verzender
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid HC
Dat heb ik ook wel eens gehad met een pakje vanuit China, bleef staan op aangemeld terwijl ik het al had ontvangen. Tracking is niet heel betrouwbaar.
En toen natuurlijk als een echte Nederlander zeggen dat je nog niets had ontvangenscottwilko schreef: ↑05 apr 2018 07:57 Dat heb ik ook wel eens gehad met een pakje vanuit China, bleef staan op aangemeld terwijl ik het al had ontvangen. Tracking is niet heel betrouwbaar.
Mis ik hier iets.... staan Nederlanders bekend als oplichters?
Ik herken althans helemaal niets in deze bewering / opmerking. Wellicht is het "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"...
Tip: Neem op een internetforum niet alles te serieus, we zijn hier niet bij een notaris...vooral niet als er een grote smile achter staat.
Heeft er al iemand wat kilometers op dit soort chinees hoog carbon staan (10000+)?? Hoe houden ze zich op de lange termijn? Bij wat voor rijdersgewicht?
Vandaag bleken mijn Cosmic carbons SLE's ingescheurd dus da's ook bepaald niet alles. Een setje Chinese wielen zou een optie zijn als ze ook even meegaan.
Vandaag bleken mijn Cosmic carbons SLE's ingescheurd dus da's ook bepaald niet alles. Een setje Chinese wielen zou een optie zijn als ze ook even meegaan.
-
- Forum-lid
Hier 3 Farsports setjes waarvan 1 al rond de 10000 km. Ondanks 2 x een spaakbreuk met dat setje geen klachten. Nog kaarsrecht en de remrand nog als nieuw. Blokjes zijn en waren altijd blauwe Reynolds.
Gewicht tussen 75 en 80 kg. Wielen gebruikt tijdens rappe trainingsritjes en duurritten in Limburg/Ardennen.
Gewicht tussen 75 en 80 kg. Wielen gebruikt tijdens rappe trainingsritjes en duurritten in Limburg/Ardennen.