Mooi zo, dan kan ik nog een kilo'tje of 25 aankomen en nog steeds die wielen gebruiken.Douglas schreef:Hoi jaap,
De fast forward hebben extra spaken omdat het de controle versie is.
http://www.ffwdshop.com/FFWD%20Carbon%2 ... cher/F6C-c
Wilier
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
ik heb antraciet stickers en deze gaan zeker 5km/u sneller...MarcFaFo schreef:Scottpch, qua kleurstelling heb je gelijk, zelf had ik ook graag iets donkerder gehad. Wilier op de velgen vind ik lelijk. Misschien later eens kijken of de stickers donkerder kunnen. Nu gewoon ff genieten van een fijne fiets. Uiteindelijk komt de snelheid uit de benen en niet de stickers.
overigens... gewicht is nu 6,44kg... 't Is wel weer leuk geweest....
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
Maar die van jou zouden 2x3 km/h = 6 km/h sneller omdat ze Ultra Two zijn ipv Bora OneMonza36 schreef: ik heb antraciet stickers en deze gaan zeker 5km/u sneller...
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Monza36 schreef: 't is wel campa.. altijd net weer ff anders dan de rest...
Tja, dat is natuurlijk zeker jammer, daar gaat je 6km/h extra de kliko in.
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Zo had ik het nog niet begrepen , maar de fiets van Monza is alweer 300 gram afgevallen waardoor ik verwachtte dat hij nog harder ging dan die 2km/h van jouscottpch schreef:Nee Marc, zo werkt het niet. Dan komt de wet van de remmende voorsprong in werking en blijft het toch 3 km sneller.
Monza trapt gewoon 2 km sneller bovenop die 3 km.
Hele mooie bak Monza!
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Nee Ruud, ik heb de standaard matzwarte met rood (White and Red matt, kleurcode A1 geloof ik). Uitgevoerd met SRAM Red-22 en Mavic Cosmic Carbone's eronder. Kreeg hem begin December en heb er daarom nog maar een 500 kilometer op kunnen rijden maar ik vind het een geweldige fiets!
Ik zag trouwens onlangs bij, ik meen Italworks, een prachtige infinitamente uitvoering op facebook. Helemaal mat grijs, decals in glanzend zwart en onderkant van schuine buis en achtervork rood. Ook stukje toptube en balhoofd rood. Heel fraai. Ik durfde zelf infinitamente niet aan omdat ik de kleurcombi het liefst in het echt zie.
Hoe dan ook, succes met je aankoop!
Ik zag trouwens onlangs bij, ik meen Italworks, een prachtige infinitamente uitvoering op facebook. Helemaal mat grijs, decals in glanzend zwart en onderkant van schuine buis en achtervork rood. Ook stukje toptube en balhoofd rood. Heel fraai. Ik durfde zelf infinitamente niet aan omdat ik de kleurcombi het liefst in het echt zie.
Hoe dan ook, succes met je aankoop!
-----------------------------------------------
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.