Pagina 216 van 320

mijn fiets

Geplaatst: 14 mar 2010 21:46
door ff-77
hierbij mijn tijdritmachine

zit toch stiekum te denken aan een p3 dus mocht je geinteresseerd zijn in deze p2..

Geplaatst: 15 mar 2010 05:18
door auke
FF-77 schreef:hierbij mijn tijdritmachine

zit toch stiekum te denken aan een p3 dus mocht je geinteresseerd zijn in deze p2..


Mooi fytske!

Waarom een P3 als ik vragen mag? Denk je niet dat een paar snelle Hed of Zipp wielen meer zoden aan de dijk zet, metname met een paar snelle tubes eronder... Vind je een P3 gewoon mooier, of is ie met gelijke afmontage als je huidige P2 echt sneller?

Geplaatst: 16 mar 2010 08:26
door biker-sander
Adje14 schreef:Foto?


Komt er deze week aan;-)

Geplaatst: 16 mar 2010 09:05
door Supergrover
MiketheBike schreef: Precies, of je zet je zadel iets naar achteren of één cm naar beneden! Is hetzelfde.
De betere tijdrijders zitten vaak achterop het zadel (ergens in 1990 was er een zadel te koop met een opstaande rand waar Thierry Marie de proloog mee won) zitten, terwijl sommige voorop het punten zitten (en de betere ook wanneer het niet gaat). Dus wat lekker is bepaal je zelf.


[img=http://farm4.static.flickr.com/3031/255 ... e1f801.jpg]

[img=http://farm4.static.flickr.com/3073/255 ... b7d8c9.jpg]

Selle Italia Appoggio Lombare (Lumbar Support)

The Purpose of the Lumbar Support.

The cyclist makes use of 3 support points on his bicycle:- Handlebars, saddle and pedals. Two of these points are fixed:- the handlebars which are steadied by the hands, and the pedals to which the shoes are secured by a variety of devices (pedal systems).

The saddle permits some lengthwise movement while pedalling.

The Lumbar Support therefore serves to support the rider while he/his is pedalling intensely on flat or hilly terrain, improving performance and improving the air penetration coefficient referred to man-machine complex.

In this way the saddle becomes the third fixed support point.

Former French cyclist, Thierry Marie won the 1986 Tour De France prologue time trial with a similar product. Following this, the UCI then banned their future use. This was after all 1986 - the TDF field took to using various aids for faster propulsion, from disc wheels, sloping top tubes, cow-horn handlebars & smurf type helmets.

Geplaatst: 17 mar 2010 16:24
door bleek
Zo, stukje gefietst met opzetstuur ter voorbereiding op duathlon zondag. Voor t eerst gefietst met t2+ onder mijn stuur gemonteerd ipv erop. Nu doet m'n nek pijn. :)

mijn crono

Geplaatst: 17 mar 2010 20:08
door chrono
Hierbij mijn tt fiets. Heb er nu 100km mee gereden en het enige probleem was het loslopen van mijn rotor crankstel. Zijn er meer die hier ervaring mee hebben of had ik gewoon vette pech?

Geplaatst: 17 mar 2010 20:12
door Supergrover
Chrono schreef:Hierbij mijn tt fiets. Heb er nu 100km mee gereden en het enige probleem was het loslopen van mijn rotor crankstel. Zijn er meer die hier ervaring mee hebben of had ik gewoon vette pech?




Tsja, er staat DSB-bank op, was ook gevalletje vette pech, toch??

;)


[img=http://img97.imageshack.us/img97/9084/1 ... fiets0.jpg]

Geplaatst: 17 mar 2010 21:26
door chrono
Ja haha klopt. Ik had zo'n dicht blad van FSA bestel maar dat ging nog wel ff duren en had deze nog liggen. Deze staat wel mooi maarja dat dsb he.... nog eens kijken ofdat het er niet op een of andere manier afkan.

p.s. bedankt voor het plaatsen (kreeg ik niet voor elkaar)

Geplaatst: 18 mar 2010 08:10
door scighera
zo maar eens mijn nieuwe wedstrijdfiets uitlaten; gereedschap mee om een en ander fine te tunen :)

Geplaatst: 18 mar 2010 10:37
door casran
Actiefoto wedstrijd na ongeveer 160km fietsen:

Afbeelding

Geplaatst: 18 mar 2010 11:37
door auke
C a s r a n schreef:Actiefoto wedstrijd na ongeveer 160km fietsen:

Afbeelding


Bliksems Pieter, heb je een volledige triathlon gedaan?

Geplaatst: 18 mar 2010 12:08
door tiest
Abu Dhabi toch? Ziet er puik uit!