Colnago
Mooier dan de F8 maar ik mis wel een wat uitbundiger spuitschema, het is nu allemaal saai zwart en wit wat er te krijgen is. Mede door de toch wat 13 in een dozijn vormgeving lijkt het mij niet erg aanlokkelijk om hier de meerprijs voor te betalen omdat het een Colnago is. Hij mist de uitstraling die een C60 wel heeft.
Nu heeft de M10 daar ook wel last van, vooral de laatste jaren maar in b.v. in dit spuitschema was het zeker een dikke fiets:
Nu heeft de M10 daar ook wel last van, vooral de laatste jaren maar in b.v. in dit spuitschema was het zeker een dikke fiets:
Campagnolo Ultra Dork
Tijd voor een update van de Master..
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Mooie Master!
Hier de nieuwe zogezegde 'aero' V1-r:
Hier de nieuwe zogezegde 'aero' V1-r:
Ernie C. schreef:Dit is geen specifiek aeromodel maar gewoon het nieuw monocoque topmodel dat iets aerodynamischer is dan zijn voorganger (M10).
Precies! Het woord 'aerodynamisch' moet in deze tijd echter wel gebruikt worden anders hoor je er niet meer bij, ook bij frames die niet 'aero' bedoeld zijn.Colnago schreef:The V1-r is the new frame from Colnago designed for cyclists who are particular about their bike’s weight-to-performance ratio.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Wanneer je geen Shimano op je V1-r wil......
MARATONA DLES DOLOMITES 2014 - WINNING BIKE : COLNAGO V1-r - - - -TOTAL WEIGHT : 5,8 kg (photo by Tony Bottari)
MARATONA DLES DOLOMITES 2014 - WINNING BIKE : COLNAGO V1-r - - - -TOTAL WEIGHT : 5,8 kg (photo by Tony Bottari)
-
- Forum-lid
Is er hier iemand die ervaring heeft met de Colnago strada sl?
Na aantal jaren op een Stevens SLR te hebben gefietst nu toch de overstap naar een Colnago C59. Zeker heel tevreden met de fiets.
Colnago C59 Nero / Dura Ace di2
Colnago C59 Nero / Dura Ace di2
Laatst gewijzigd door ugaduga88 op 17 aug 2014 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Colnago C59 Nero
Stevens SLR Aero
Stevens SLR Aero
-
- Forum-lid
Dat geloof ik direct. Wat heeft je doen besluiten een set zilverkleurige pedalen te nemen=