Wielrennen op tv
- daniel1975
- Forum-lid HC
Renners of begeleiding?
Ik begrijp niet hoe die Omerta-dinosauriers uit het foute tijdperk nog steeds zo op handen worden gedragen.
De sport zal er van opknappen als deze generatie vertrekt.
Less is bore
De sport zal er van opknappen als deze generatie vertrekt.
[/quote]
Denk je dat echt?
-
- Forum-lid
Ja wegwezen met die kwallen
Arno Vermeulen [ eng narcistische mannetje]
Frank Snoeks [een dik obesitas mannetje heeft zichzelf een eigen taaltje aangeleerd]
Tom Egberts [arrogant]
Mart Smeets [anekdote zijn lang, vervelend en te veel drama]
Bert Maalderik [ net als Frank Snoeks heeft zichzelf een eigen taaltje aan geleerd en als een sporter even niet presteert komt die meteen met de vraag "kan je niet beter stoppen" WTF.
Arno Vermeulen [ eng narcistische mannetje]
Frank Snoeks [een dik obesitas mannetje heeft zichzelf een eigen taaltje aangeleerd]
Tom Egberts [arrogant]
Mart Smeets [anekdote zijn lang, vervelend en te veel drama]
Bert Maalderik [ net als Frank Snoeks heeft zichzelf een eigen taaltje aan geleerd en als een sporter even niet presteert komt die meteen met de vraag "kan je niet beter stoppen" WTF.
Erg leuke uitzending inderdaad. Voor NL-ers denk ik alleen terug te zien op de sporza site: https://sporza.be/nl/2019/04/01/ronde-102-fragmenten/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bert heeft inderdaad de ‘gave’ om bijna elk interview de sporter te irriteren en negatieve vragen te stellen.anderson99 schreef: ↑06 apr 2019 11:31
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Bert Maalderink is inderdaad een ambetant mannetje maar wel erg goed in zijn vak. En eerlijk gezegd vind ik zijn interviews altijd erg vermakelijk.
Over al die anderen: tja wat rest dan nog? die brol van Eurosport word ik ook niet blij van hoor!
Het meesterduo De Cauwer en Vannieuwkerke hoor je helaas nog maar zelden.
Over al die anderen: tja wat rest dan nog? die brol van Eurosport word ik ook niet blij van hoor!
Het meesterduo De Cauwer en Vannieuwkerke hoor je helaas nog maar zelden.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Is de nieuwe generatie dan zoveel beter? Lefevere of Brailsford, tja...daniel1975 schreef: ↑06 apr 2019 08:37 Ik begrijp niet hoe die Omerta-dinosauriers uit het foute tijdperk nog steeds zo op handen worden gedragen. De sport zal er van opknappen als deze generatie vertrekt.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee
Heb je helaas gelijk in.
Heb je helaas gelijk in.
Less is bore