foto van je fiets
Hieronder een foto van mijn nieuwe fietsje!
Sinds lange tijd heb ik weer eens een nieuwe aangeschaft. Hiervoor had ik een stalen koga proloog met shimano exage 500 en buisverstellers. Na lang zoeken, wikken en wegen, had ik een alu Canyon met campa chorus bestelt maar de levertijd bleek wel erg lang te zijn. Toen maar een fiets samen laten stellen door S-tec. Achteraf heb ik daar geen spijt van. Ben er erg blij mee!
Morgen krijgt hij zijn vuurdoop. Zal wel een hele ervaring zijn!
Specs:
Giant TCR composite frameset, Shimano Ultegra, Ritchey WCS alu stuur en stuurpen en carbon zadelpen, fizik arione, mavic ksyrium elite, conti GP4000S.
Sinds lange tijd heb ik weer eens een nieuwe aangeschaft. Hiervoor had ik een stalen koga proloog met shimano exage 500 en buisverstellers. Na lang zoeken, wikken en wegen, had ik een alu Canyon met campa chorus bestelt maar de levertijd bleek wel erg lang te zijn. Toen maar een fiets samen laten stellen door S-tec. Achteraf heb ik daar geen spijt van. Ben er erg blij mee!
Morgen krijgt hij zijn vuurdoop. Zal wel een hele ervaring zijn!
Specs:
Giant TCR composite frameset, Shimano Ultegra, Ritchey WCS alu stuur en stuurpen en carbon zadelpen, fizik arione, mavic ksyrium elite, conti GP4000S.
Quote: Origineel geplaatst door cascarsi op 08 April 2007
mijn vernieuwde fiets, maar er moete nog dinge verandere zoals de banden, bidonhouder,zadel en pedalen
Ja, Ja , Cascarsi, Nieuwe fiets!! Volgens mij is ie van 2 juli 2004
" Zo lus ik er ok nog wel enne, zak ik mar zeige wanne "
Greetz.
mijn vernieuwde fiets, maar er moete nog dinge verandere zoals de banden, bidonhouder,zadel en pedalen
Ja, Ja , Cascarsi, Nieuwe fiets!! Volgens mij is ie van 2 juli 2004
" Zo lus ik er ok nog wel enne, zak ik mar zeige wanne "
Greetz.
---- Think ahead, Cycling forward. ----
Quoten: Origineel geplaatst door krommenek op 08 April 2007
Ja, Ja , Cascarsi, Nieuwe fiets!! Volgens mij is ie van 2 juli 2004 " Zo lus ik er ok nog wel enne, zak ik mar zeige wanne " Greetz.
als je een 2de hands auto koopt dan zeg je tog ook ik heb een nieuwe auto ???
Ja, Ja , Cascarsi, Nieuwe fiets!! Volgens mij is ie van 2 juli 2004 " Zo lus ik er ok nog wel enne, zak ik mar zeige wanne " Greetz.
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
-
- Forum-lid
na een poetsbeurt en het lekkere zonnetje werd het ook maar is tijd voor een foto:
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 09 April 2007
Je gaat me toh niet vertellen dat je deze fiets in bij 'de Meulenreek' gekocht hebt hoop ik. Dan weet ik wel van wie die geweest is.
Je gaat me toh niet vertellen dat je deze fiets in bij 'de Meulenreek' gekocht hebt hoop ik. Dan weet ik wel van wie die geweest is.
---- Think ahead, Cycling forward. ----
haha kijk daar valt de naam van mijn dealer ook... ik heb mijn colnago extreme-c ook bij wielerhuisdemeulenreek in bestelling staan. erg prettige mensen. overigens staat mijn oude trek madone sl 5.9 daar ook te koop voor een (naar mijn mening) erg mooi prijsje.