Carbon clinchers uit China vragen
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13738
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Redelijk voor 38mm velgrem. Net gewicht.
Zal de velg rond de 475 a 485 gram zijn.
Zal de velg rond de 475 a 485 gram zijn.
De mijne van Helin waren 450 gram (38 mm).
Totaal gewicht kwam ik op 631 gram voor het voorwiel, achter 772. Totaal dus 1403.
Dit is met Bitex naven, messing nippels en CX-ray spaken.
Totaal gewicht kwam ik op 631 gram voor het voorwiel, achter 772. Totaal dus 1403.
Dit is met Bitex naven, messing nippels en CX-ray spaken.
Vandaag eens even getest in de eiffel en moet zeggen ze voelen prima aan.
Stukje stijver dan de R3 c17 maar sturen wel iets minder dan de R3.
Na een 50/60km had ik me aan dat gevoel gewend moet ik zeggen.
Had beetje schuin van voren de wind staan in de afdaling en met 60+ merkte je het wel goed.
Stukje stijver dan de R3 c17 maar sturen wel iets minder dan de R3.
Na een 50/60km had ik me aan dat gevoel gewend moet ik zeggen.
Had beetje schuin van voren de wind staan in de afdaling en met 60+ merkte je het wel goed.
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Voor het weekend mijn bestelde setje van Farsports 38mm25U binnen gekregen. Dit was mijn 1e setje uit China en wist niet wat ik kon verwachten, maar na het uitpakken zag ik direct wel dat de afwerking beter is dan ik had verwacht. Nu is Farsports volgens mij wel wat wat meer high-end van de China markt, dan goedkopere aanbieders, maar dan nog wist ik niet wat ik kon verwachten.
Ik heb de wielen laten spaken met DTswiss 350s en ben blij dat ik die heb gekozen ipv Bitex of Novatec, ze lopen mooi en zien er strak uit.
Afgelopen weekend 2 ritjes met de set gemaakt en ze rijden erg goed. Strak, remmen goed etc. Gewoon wat je van een wielset mag verwachten. Ik heb nog een fullcarbon set van 50mm (Nederlandse wielbouwer) en daar doen ze niet voor onder..
Ik heb de set laten bezorgen met XDB. Dit kostte 130 dollar, maar heb daarna geen douane of inklaringskosten hoeven betalen.
Enfin, plaatjes bij het praatje..
Binnenkort gaan ze de heuvels. Zal over een paar duizend kilometer wel weer laten weten hoe ze bevallen.
Ik heb de wielen laten spaken met DTswiss 350s en ben blij dat ik die heb gekozen ipv Bitex of Novatec, ze lopen mooi en zien er strak uit.
Afgelopen weekend 2 ritjes met de set gemaakt en ze rijden erg goed. Strak, remmen goed etc. Gewoon wat je van een wielset mag verwachten. Ik heb nog een fullcarbon set van 50mm (Nederlandse wielbouwer) en daar doen ze niet voor onder..
Ik heb de set laten bezorgen met XDB. Dit kostte 130 dollar, maar heb daarna geen douane of inklaringskosten hoeven betalen.
Enfin, plaatjes bij het praatje..
Binnenkort gaan ze de heuvels. Zal over een paar duizend kilometer wel weer laten weten hoe ze bevallen.
Laatst gewijzigd door Kornuit op 30 apr 2018 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Grappige gedachtegangk heb de wielen laten spaken met DTswiss 350s en ben blij dat ik die heb gekozen ipv Bitex of Novatec, ze lopen mooi en zien er strak uit.