Rose (voorheen Red Bull)
- robbebopper
- Forum-lid HC
- Berichten: 5713
- Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32
Ik heb dezelfde in het matzwart. Ik ben er echt super tevreden over. Een heerlijke, lichte en strak rijdende racer.
Veel plezier er mee.
Veel plezier er mee.
- robbebopper
- Forum-lid HC
- Berichten: 5713
- Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32
Nee, die heb ik gehouden als "wedstrijdfiets".
Daar heb ik toch wat minder buikpijn van in geval van een crash.
Daar heb ik toch wat minder buikpijn van in geval van een crash.
Hi beste Rose/Redbull collega's
Kijk al een tijdje op dit forum voor onderhoudstips, kooptips, werkelijk alles is te vinden via de zoekfunctie, superfijn!
Nu heb ik toch echt iets waar ik jullie help goed bij kan gebruiken. Zie afbeelding. Het betreft een 3 maanden oude Rose Pro Sl 2000 (alu frame). Fietsmaatje stelde dat de breuk te mooi was voor een krasje en dat het dus lijkt op Frameschade. Ben er verder niet mee gevallen oid.
Jullie ideeen?
BVD
Tim
Kijk al een tijdje op dit forum voor onderhoudstips, kooptips, werkelijk alles is te vinden via de zoekfunctie, superfijn!
Nu heb ik toch echt iets waar ik jullie help goed bij kan gebruiken. Zie afbeelding. Het betreft een 3 maanden oude Rose Pro Sl 2000 (alu frame). Fietsmaatje stelde dat de breuk te mooi was voor een krasje en dat het dus lijkt op Frameschade. Ben er verder niet mee gevallen oid.
Jullie ideeen?
BVD
Tim
- robbebopper
- Forum-lid HC
- Berichten: 5713
- Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32
Ik zou ook gewoon terug gaan. In beide gevallen, zowel bij lakschade als bij frameschade, zullen ze in Bocholt niet moeilijk doen.
Misschien kun je de foto ook sturen naar een van de heren/dames in de link:
https://www.rosebikes.nl/customersuppor ... nsultants/
Misschien kun je de foto ook sturen naar een van de heren/dames in de link:
https://www.rosebikes.nl/customersuppor ... nsultants/
Afgelopen zaterdag met de Fiets naar Rose geweest. Is daar nagekeken en het frame was volgens hen in orde. Wel is er een kleine ongerijmdheid in wat ze me per mail lieten weten (: frame schade is oppervlakkig, desalniettemin garantie, nieuw frame op later moment) en wat de wat norse meneer in de winkel stelde (: fijn dat ze je dat per mail zeggen o.b.v. foto maar het is géén garantie want oppervlakkige schade).
Kijk even of ik daar nog achteraan ga, service van Rose is tot op heden echt perfect maar meneer aan de Balie van de technische dienst heeft weinig plezier in zn werk geloof ik ;p.
Kijk even of ik daar nog achteraan ga, service van Rose is tot op heden echt perfect maar meneer aan de Balie van de technische dienst heeft weinig plezier in zn werk geloof ik ;p.