Cannondale
-
- Forum-lid HC
Inderdaad, fiets mag blijven fm er heel rap uit.
Aan shimano kun je ook met twee linkse handen heel erg weinig verprutsen.
Alles kan kapot maar dit duidt gewoon op een kromme pat (alhoewel ik de kans groot acht dat dit tijdens het fietsen of bij transport is ontstaan en niet voor de aflevering...)
Aan shimano kun je ook met twee linkse handen heel erg weinig verprutsen.
Alles kan kapot maar dit duidt gewoon op een kromme pat (alhoewel ik de kans groot acht dat dit tijdens het fietsen of bij transport is ontstaan en niet voor de aflevering...)
Wat begon als de vervanging van mijn winterfiets.....
Een nieuw frame:
Tweedehands SRAM Red:
De Hollowgram van de winterfiets:
Bijpassend zadel:
Een setje tubewielen van Ebay:
Het resultaat:
Een nieuw frame:
Tweedehands SRAM Red:
De Hollowgram van de winterfiets:
Bijpassend zadel:
Een setje tubewielen van Ebay:
Het resultaat:
Laatst gewijzigd door ld001 op 20 dec 2011 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
+1zorba schreef:Je brengt het alsof het een low-budget bike is Ziet er super uit man, mss alleen nog de rode decals verwijderen of vervangen?
- thestudent
- Forum-lid HC
Aardig winterfietsje : Inderdaad misschien kan je mooie decals laten maken met iets groens erin.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Mooie bike man en niet alleen voor de winter.
Wat heb je voor die wielen betaald op Ebay?
Mijn Pina ingeruild voor een SS Hi-Mod, SRAM Red en 3 T stuur/pen en zadelpen met SMP carbon zadel.
Binnenkort ff een foto plaatsen als die geheel naar wens is.
Wat heb je voor die wielen betaald op Ebay?
Mijn Pina ingeruild voor een SS Hi-Mod, SRAM Red en 3 T stuur/pen en zadelpen met SMP carbon zadel.
Binnenkort ff een foto plaatsen als die geheel naar wens is.
-
- Forum-lid HC
Zijn dit dv46 ? lijken mij hogere velgen (kan vertekenen maar dit lijken mij de SDV66).
Ik zou de reynolds logo's lekker laten zitten en enkel de rode druppels verwijderen .
Persoonlijk vindt ik de fiets redelijk geslaagd al zou ik voor een winterfiets niet voor red zijn gegaan (kan slecht tegen pekel/water), zou ik de rode accenten van de groep groen lakken (de onderdelen zijn gewoon in Cannondale groen verkrijgbaar) en zou ik voor een ander setje wielen gaan. Reynolds remt gewoon superslecht in vochtige omstandigheden en de hoge velgen doen het rijkarakter van het alu frame niet echt goed.
Ik zou de reynolds logo's lekker laten zitten en enkel de rode druppels verwijderen .
Persoonlijk vindt ik de fiets redelijk geslaagd al zou ik voor een winterfiets niet voor red zijn gegaan (kan slecht tegen pekel/water), zou ik de rode accenten van de groep groen lakken (de onderdelen zijn gewoon in Cannondale groen verkrijgbaar) en zou ik voor een ander setje wielen gaan. Reynolds remt gewoon superslecht in vochtige omstandigheden en de hoge velgen doen het rijkarakter van het alu frame niet echt goed.
Nee dit zijn sdv66 wielen. Ik heb nog wel wat andere wielsets om met wind en regen te gebruiken. Het plan is inderdaad om aleen de druppels er af te halen. Groen lakken van de rode accenten zou inderdaad leuk zijn maar lijkt me wel een hele klus. Als ik een nieuwe groep had gekocht had ik er een met de groene accenten genomen.
Aardig dikke bak voor een winterfiets ! Ik zal eens een foto van mijn Bianchi plaatsen in de huidige staat, dan kun je zien hoe een winterfiets er ook uit kan zien