Jan Janssen
Je hebt gelijk DDX, staat ook Venom op de voorvork. Verkeerd gekeken. Hij is inderdaad niet lullig afgemonteerd.
-
- Forum-lid
Beste mensen, Helaas gaat het, ondanks verwoede pogingen, niet lukken om een geschikte datum te vinden voor onze Jan Janssen Forumrit. In oktober kan het weer verschrikkelijk tegenzitten dus is in overleg besloten de rit te verplaatsen naar het voorjaar. Hebben we met z'n allen iets om naar uit te kijken en de vorm in de wintermaanden op peil te houden.
Sinds vorige week trotse eigenaar van een JJ Tour de France. Is Tiagra triple afgemonteerd. Dit wil ik op zich wel upgraden naar of een Tiagra compact groep of een 105 triple- stapje voor stapje.
Er zitten nu ringen op mn stuurpen, heel lelijk en dat wil ik ook veranderen. Daarnaast leukt de stuur pen horizontaal heel lang waardoor ik zadel behoorlijk naar voren moet zetten. Ik denk dat een meting het beste is.
ik kom van een cannondale r500 die gewoon versleten was en de eerste ritjes op de JJ zijn geweldig! Ben ook opeens een poetser geworden. de eerste dagen stond ie in de huiskamer, lekker kijken
cheers
Bas
Er zitten nu ringen op mn stuurpen, heel lelijk en dat wil ik ook veranderen. Daarnaast leukt de stuur pen horizontaal heel lang waardoor ik zadel behoorlijk naar voren moet zetten. Ik denk dat een meting het beste is.
ik kom van een cannondale r500 die gewoon versleten was en de eerste ritjes op de JJ zijn geweldig! Ben ook opeens een poetser geworden. de eerste dagen stond ie in de huiskamer, lekker kijken
cheers
Bas
-
- Forum-lid
@seelb Kom op met de foto's!
-
- Forum-lid
alweer een week geleden plaatste yoekel een link naar een prachtig JJ-fietsie met electron versnelling....dat fietsje had mij ook zeker helemaal verliefd gemaakt als ik op zoek was....maar tja ben nog steeds erg blij met mn TDF...en helaas ben ik finacieel niet in staat om zo snel weer een nieuwe te kopen....ben wel benieuwd of je als tourfietsertje dat verschil in wielen ook merkt, ik heb de gewone basis wielen in mn tdf en vind dat prima fietsen, ben sowiezo wel erg benieuwd om eens op een duurdere JJ te zitten, gaat dan misschien gebeuren in het voorjaar als we elkaar tijdens de forumrit gaan zien.... grtz !
-
- Forum-lid
@harry er staat een Blade op 14 kilometer.
En dan nu de quizvraag, bestaat het Venom model wat op homepage van janjanssen.nl staat wel ? (die pagina terug poste)
Of is er iemand met photoshop aan de gang gegaan :
(vanaf http://www.janjanssen.nl/index.php?p=Over ons#Filosofie)
Of is er iemand met photoshop aan de gang gegaan :
(vanaf http://www.janjanssen.nl/index.php?p=Over ons#Filosofie)
-
- Forum-lid
@DDX Denk niet aan photoshop maar nieuwe Venom!? Is wel een plaatje!
Denk dat Erik creatief bezig is geweest.