Het grote OAKLEY topic
Ghisallo schreef:heey, dit is wel een mooie custom oakley voor wereldkampioen taylor phinney!
[img=http://img4.imageshack.us/img4/8008/6203780.th.jpg]
Moet jij die niet hebben jesse?:P
kan iemand mij vertellen hoe de pasvorm van een gascan of een gascan small zich verhoudt met een oakley radar en een oakley radar straight stem?
Want ik zoek nog een vrijetijdsbril en de gascan lijkt me wel wat, maar ik zou hem eens willen passen, maar nog nergens tegengekomen.
Jeroen
Want ik zoek nog een vrijetijdsbril en de gascan lijkt me wel wat, maar ik zou hem eens willen passen, maar nog nergens tegengekomen.
Jeroen
koersen is als ne penis, altijd kei hard, maar veel te kort
tom° schreef:zijn de oakley radars op ebay van 45 euro pak tot 80 euro echte?
of zijn dit fake of radars waar schade aan is?
In de omschrijving kun je zien of het een gebruikte is of een nieuwe. Verder moet je de beoordelingen van de verkoper lezen en je weet meer dan genoeg.
Cervelo S3 2014 Ultegra 6800; Cosmic Carbon SLS 2014
Je woont in Delft en Bels dus de koning van spanje lijkt me wat gek. Er worden 5 carbonnen livestrong versies gemaakt heb ik begrepen. Mooi maar veel te duur natuurlijk:P
Over de Gascan. Ik heb een radar (en straight stem) en gascan small. Ik vind de normale gasacn vrij groot, de smal is wel vergelijkbaar met de straightstem. Gascan kun je op veel plaatsen passen.
Over de Gascan. Ik heb een radar (en straight stem) en gascan small. Ik vind de normale gasacn vrij groot, de smal is wel vergelijkbaar met de straightstem. Gascan kun je op veel plaatsen passen.