Wilier
Ik heb dezelfde stap gemaakt, en fiets nu ruim een jaar op de GTR! Bevalt fantastisch, leuk bijkomend voordeel is dat je deze fietsen een stuk minder ziet hier in de omgeving Arnhem.
Wilier GTR, Shimano RS81 C50
the only easy day was yesterday
the only easy day was yesterday
-
- Forum-lid
foutje op de site, anders staan ze wel heel goedkoop http://www.wilier.com/en/products/uk/road ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ik heb zelf de Gran Turismo en ik vind het een hele fijne fiets. De GTR is wel van een ander soort Carbon gemaakt en daardoor goedkoper, maar zou qua fietservaring geen verschil moeten maken.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
helder..het liefst zou ik een wilier SR frame op de kop tikken...echter worden die nergens aangeboden voor een leuke prijsJPAR schreef:Ik heb zelf de Gran Turismo en ik vind het een hele fijne fiets. De GTR is wel van een ander soort Carbon gemaakt en daardoor goedkoper, maar zou qua fietservaring geen verschil moeten maken.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- Jaap Telder
- Forum-lid
Hé Icemus, welke fiets heb je nu eigenlijk?icemus schreef:vd week eens even kijken of ik een wilier zero 7 2014 bestel of een GTR...mijn meisje zal van beide niet veel verschil merken na een alu pina??
Eerst ging je voor een Pinarello F8, daarna heb je een Specialized S-Works gekocht en nu ga je voor een Wilier Zero 7 of GTR.
Of heb je nu enkel een alu Pina, ik ben de draad kwijt...
-
- Forum-lid
Rijd nu ongeveer een half jaar op een GTR met Chorus. Ben er nog steeds erg tevreden over en kan hem iedereen aanbevelen, maar ik ben wel van plan om een iets lichter (lees: beter smoelend) setje wielen te monteren. Op de afmontage is namelijk wel bezuinigd om een concurrende prijs te krijgen.
Kijk mama, zonder handen
................. Kijk mama, zonder tanden ![Sad :-(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Sad :-(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Laatst zocht iemand een SR1 frame tegen leuke prijs....iets moois en goeds kost geld.
Neemt niet weg dat er momenteel frames op Marktplaats staan aangeboden die niet voldoen aan de Wilier normen en wel als zodanig worden aangeboden.
Als het te mooi voor woorden is, is het.....
U zeit allen gewaarschuwd
Neemt niet weg dat er momenteel frames op Marktplaats staan aangeboden die niet voldoen aan de Wilier normen en wel als zodanig worden aangeboden.
Team Pieken en Dalen 2015; Stelvio for Life, volg ons op facebook
-
- Forum-lid
conrad4dx schreef:Laatst zocht iemand een SR1 frame tegen leuke prijs....iets moois en goeds kost geld.
Zeit?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Maar je hebt gelijk het inderdaad zeit um gut auf zu passen met de aangeboden fietsen op MP
Iemand rij ervaring met de Wilier Cento Uno Air DI2
Ik rijd nu een SuperSix met DI2 en kijk naar iets nieuws maar er is zoveel moois.
Interesse gaat van links naar rechts.
Cervelo S5 of S3 of de Cento Uno Air (airo racers)
of SuperSix EVO Hi Mod of de CAAD 10 Black Inc.
Adviezen? (behalve make up your mind
)
Ik rijd nu een SuperSix met DI2 en kijk naar iets nieuws maar er is zoveel moois.
Interesse gaat van links naar rechts.
Cervelo S5 of S3 of de Cento Uno Air (airo racers)
of SuperSix EVO Hi Mod of de CAAD 10 Black Inc.
Adviezen? (behalve make up your mind
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)