Jan Janssen
@ Harry
Ik had in mijn alu-fiets Mavic Aksium wielen, en het kan natuurlijk aan mijn gebrek aan stuurvermogen liggen, maar ik had altijd het idee dat ik bochten niet helemaal kon houden wellicht door te slappe wielen. Daarbij vond ik de R500 wielen simpelweg niet kwalitatief in lijn met de rest van de fiets.
Erg goed geholpen bij het Banierhuis, en uiteindelijk de hier afgebeelde wielen er onder laten zetten tegen bijbetaling.
Blij bezitter van een heerlijke fiets
Ik had in mijn alu-fiets Mavic Aksium wielen, en het kan natuurlijk aan mijn gebrek aan stuurvermogen liggen, maar ik had altijd het idee dat ik bochten niet helemaal kon houden wellicht door te slappe wielen. Daarbij vond ik de R500 wielen simpelweg niet kwalitatief in lijn met de rest van de fiets.
Erg goed geholpen bij het Banierhuis, en uiteindelijk de hier afgebeelde wielen er onder laten zetten tegen bijbetaling.
Blij bezitter van een heerlijke fiets
Dit model bestaat wel degelijk. Jan Janssen himself rijdt er zijn zondagse ritjes op.DDX schreef:En dan nu de quizvraag, bestaat het Venom model wat op homepage van janjanssen.nl staat wel ? (die pagina terug poste)
Of is er iemand met photoshop aan de gang gegaan :
(vanaf http://www.janjanssen.nl/index.php?p=Over ons#Filosofie)
Bij Jan Janssen kan je elk model fiets (tegen betaling) in de gewenste kleuren laten spuiten.
Jan Janssen Blade & Tdf
DDX schreef:En dan nu de quizvraag, bestaat het Venom model wat op homepage van janjanssen.nl staat wel ? (die pagina terug poste)
De WK fiets lijkt inderdaad gefotoshopt, als je inzoomt kun je het wel een beetje zien. Het nieuwe logo is ook erg recht en lijkt niet mee te buigen. Maar heeft wel iets die regenboog op de bovenbuis.
Daar waren wij ook al achter , ging om de fiets met de regenboog kleurenPeet68 schreef:Dit model bestaat wel degelijk. Jan Janssen himself rijdt er zijn zondagse ritjes op.DDX schreef:En dan nu de quizvraag, bestaat het Venom model wat op homepage van janjanssen.nl staat wel ? (die pagina terug poste)
Bij Jan Janssen kan je elk model fiets (tegen betaling) in de gewenste kleuren laten spuiten.
-
- Forum-lid
Nou zeg, dat gevoel heb ik ook regelmatig, maar nooit gedacht dat het aan de wielen zou kunnen liggen, meer aan mn eigen gebrek aan stuurmanskunst....zijn er anderen die iets wijs over kunnen roepen...zou vervanging van de aksiumwielen die ook in standaard in mn TDF heb zitten tot meer stabiel bochtenwerk kunnen leiden of moet ik zelf op slipcursus of zo??yoekel schreef:@ Harry
Ik had in mijn alu-fiets Mavic Aksium wielen, en het kan natuurlijk aan mijn gebrek aan stuurvermogen liggen, maar ik had altijd het idee dat ik bochten niet helemaal kon houden wellicht door te slappe wielen.
Andere fiets kan ook helpen
-
- Forum-lid
@harry ik zou maar eerst beginnen met andere wielen. De fiets kan daarna altijd nog
oww, daar was ik even te snel met mijn antwoord...joeywl schreef:Daar waren wij ook al achter , ging om de fiets met de regenboog kleurenPeet68 schreef:Dit model bestaat wel degelijk. Jan Janssen himself rijdt er zijn zondagse ritjes op.DDX schreef:En dan nu de quizvraag, bestaat het Venom model wat op homepage van janjanssen.nl staat wel ? (die pagina terug poste)
Jan Janssen Blade & Tdf
-
- Forum-lid
@PI3R Morgen zelfde route rijden en even aanhouden:-)
-
- Forum-lid
hey bladejjmagic....zag ik nou net op linkedin dat jij heel af en toe ook eens erg verlekkerd kijkt naar een ander merk?
kijken kijken niet kopen zeggen ze dan he......
kijken kijken niet kopen zeggen ze dan he......
-
- Forum-lid
@harryjacques Jij ziet ook alles he! De Blade bevalt uitstekend! Dus geen plannen om te veranderen maar deze was voor een no name fiets wel aardig om te zien!