Het grote domme vragen topic
Heb voor het eerst overschoenen gekocht, maar wat is nu de handigste methode om ze aan te trekken. (zit er nog een beetje mee te klungelen).
1. eerst je schoenen aan en dan in de overschoenen stappen.
2. eerst in je overschoenen stappen (en die dan wat omhoog trekken), daarna je schoenen aan, en dan je overschoenen (vanaf boven) er overheen trekken?
3. anders.
1. eerst je schoenen aan en dan in de overschoenen stappen.
2. eerst in je overschoenen stappen (en die dan wat omhoog trekken), daarna je schoenen aan, en dan je overschoenen (vanaf boven) er overheen trekken?
3. anders.
Ik doe altijd optie 1.
Bij oversokken en overschoenen die aan de onderkant een geheel vormen is optie 2 ook geen mogelijkheid.
Zeker oversokken kunnen goed strak zitten. One size fits all, maar al vanaf maat 43 is het behoorlijk klooien om die dingen over je schoenen te krijgen.
Bij oversokken en overschoenen die aan de onderkant een geheel vormen is optie 2 ook geen mogelijkheid.
Zeker oversokken kunnen goed strak zitten. One size fits all, maar al vanaf maat 43 is het behoorlijk klooien om die dingen over je schoenen te krijgen.
Laatst gewijzigd door rob74 op 12 nov 2021 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Live fast; die young. mijn blog
Zou dat komen door die rode prut die ze in/op het ZOAB smeren?
Is het überhaupt ZOAB?
Zolang je daar niemand mee hindert, heb je mijn zegen
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Omdat
- er minder op gereden wordt (dus minder drooggereden)
- ze vaker in de schaduw van bomen liggen
- ze vaak lager dan de hoofdweg liggen en daarmee beschut van drogende wind
- de wegschoonmakers de meuk van de autostroken doorschuiven naar de fietsstroken
- er minder op gereden wordt (dus minder drooggereden)
- ze vaker in de schaduw van bomen liggen
- ze vaak lager dan de hoofdweg liggen en daarmee beschut van drogende wind
- de wegschoonmakers de meuk van de autostroken doorschuiven naar de fietsstroken
Niet zijken maar reiden !
- ophetkantje
- Forum-lid
- Berichten: 2213
- Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05
Hier ben ik het voor alle 4 de punten niet mee eens,
Hier in de buurt liggen vergelijkbare fietspaden, In grijs en rood.
Worden evenveel gebruikt liggen beide open en bereikbaar voor wind zonder bomen erboven, liggen beide ver genoeg vrij van de rijbaan, om geen meuk van de weg op te krijgen. Toch blijven de rode fietspaden duidelijk langer nat dan de grijze. Heeft naar mijn idee inderdaad te maken met iets in het asfalt, of de structuur van het asfalt, want die rode paden zijn ook erg glad en lijken een iets ander structuur te hebben.
Ach, ik zeg ook maar wat
Vaak zijn de zijkanten wat meer kapot gereden of hebben ze last van boomwortels.
Zoniet dan ben ik op het rode stuk te vinden.
Dat van die rotzooi zie je in Frankrijk wel heel erg aan de zijkant van de weg. Naast de streep ligt enkel grind, split en glas. Daar fiets ik dus op de weg als het kan.
Zoniet dan ben ik op het rode stuk te vinden.
Dat van die rotzooi zie je in Frankrijk wel heel erg aan de zijkant van de weg. Naast de streep ligt enkel grind, split en glas. Daar fiets ik dus op de weg als het kan.