Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

pino
Forum-lid HC

pino 11 dec 2024 11:17

Azijn is beter voor een mens dan bier.
Niet zijken maar reiden !

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 11 dec 2024 11:17

Zeker niet, die stickers Angles Morts hebben NIETS met RE te maken en dienen een heel ander doel dan wat jij hier beschrijft.
Less is bore

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 11 dec 2024 11:19

gede schreef: 11 dec 2024 11:06
Ernie C. schreef: 11 dec 2024 10:16 Ik zag al een Bob-sleutelhanger voorbijkomen die handig was omgefröbelt tot "Tom". Plaatje vind ik zo niet terug.

Remco's ego wordt gestreeld met zijn kop op een sticker en Bppost geeft er handig een commerciële draai aan. Tot zover de voordelen...

Die postmedewerkers zouden wel opletten voor Remco, maar niet voor jouw of mijn kind? Ik vind het nogal krom. Plak er dan een foto van een kind in een rolstoel o.i.d.
Dat er toch wel weer mensen zouden zijn om dit mooie initiatief (vergeet niet: stickers zijn gewoon gratis) weer van kritiek te voorzien, daar had ik heel wat geld op durven verwedden... Het is Remco en dus mag er per definitie niets positiefs gezegd worden.
Het is gewoon commercieel interessant voor beide partijen en het gezicht van Remco dient geen enkel praktisch nut in de campagne.
Er is geen enkele bijzondere, prijzens- of bewonderingswaardige prestatie geleverd t.b.v. de verkeersveiligheid.
Campagnolo Ultra Dork

gede
Forum-lid

gede 11 dec 2024 11:47

Ernie C. schreef: 11 dec 2024 11:19
Ernie C. schreef: 11 dec 2024 10:16 Ik zag al een Bob-sleutelhanger voorbijkomen die handig was omgefröbelt tot "Tom". Plaatje vind ik zo niet terug.

Remco's ego wordt gestreeld met zijn kop op een sticker en Bppost geeft er handig een commerciële draai aan. Tot zover de voordelen...

Die postmedewerkers zouden wel opletten voor Remco, maar niet voor jouw of mijn kind? Ik vind het nogal krom. Plak er dan een foto van een kind in een rolstoel o.i.d.
Dat er toch wel weer mensen zouden zijn om dit mooie initiatief (vergeet niet: stickers zijn gewoon gratis) weer van kritiek te voorzien, daar had ik heel wat geld op durven verwedden... Het is Remco en dus mag er per definitie niets positiefs gezegd worden.
Het is gewoon commercieel interessant voor beide partijen en het gezicht van Remco dient geen enkel praktisch nut in de campagne.
Er is geen enkele bijzondere, prijzens- of bewonderingswaardige prestatie geleverd t.b.v. de verkeersveiligheid.
Alweer een belachelijke 'analyse'. Een renner als Evenepoel hoeft geen commercial rond zijn hoofd te maken hoor, dat levert een renner geen euro op. Ik vind dit een mooie actie en het spreekt tegen de mensheid dat zelfs dan mensen toch nog iets bedenken om negatief te gaan doen. Bah.

Klein_Verzet
Forum-lid

Klein_Verzet 11 dec 2024 11:55

Huh, Remco Reflex, als sticker op de linker deurruit, om "dooring" (deur openen zonder kijken) te voorkomen, omdat de "Dutch reach" (met de verkeerde hand de deur openen zodat de nekspieren het hoofd achterwaarts dwingen) geen routine is? Niet gehinderd door enige belemmering van het zicht ter linkerzijde door diezelfde sticker om het (fiets)verkeer gade te slaan, plakt men onachtzaamheid toe. Nee, goed bezig hoor die Evenepoel en Bpost. De Nederlandse taal zit tevens nog weer dieper in het verdomhoekje.

gede
Forum-lid

gede 11 dec 2024 12:15

Klein_Verzet schreef: 11 dec 2024 11:55 Huh, Remco Reflex, als sticker op de linker deurruit, om "dooring" (deur openen zonder kijken) te voorkomen, omdat de "Dutch reach" (met de verkeerde hand de deur openen zodat de nekspieren het hoofd achterwaarts dwingen) geen routine is? Niet gehinderd door enige belemmering van het zicht ter linkerzijde door diezelfde sticker om het (fiets)verkeer gade te slaan, plakt men onachtzaamheid toe. Nee, goed bezig hoor die Evenepoel en Bpost. De Nederlandse taal zit tevens nog weer dieper in het verdomhoekje.
Als je die sticker doordacht hangt, hindert deze op geen enkele wijze. Bovendien weet u waarschijnlijk dat je vooral de spiegel nodig hebt om achterliggende fietsers te zien komen. En neen, the dutch reach is effectief, maar zeer weinig ingeburgerd. Dit kan de aandacht zeker verhogen.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 11 dec 2024 12:25

Ik heb jaren terug een meerdaagse training gevolgd en een van de dingen om jezelf te herinneren aan een bepaalde afspraak was een klein geel stickertje plakken op je binnenspiegel. Met de gedachte dat je elke keer die sticker ziet en dan herinnert wordt aan die afspraak met jezelf.
Heel simpel: na een paar dagen zie je die sticker niet meer. Dan filteren je hersenen dat storende beeld in de spiegel er gewoon uit.
Less is bore

ColumsbusMJ
Forum-lid

ColumsbusMJ 11 dec 2024 12:26

Nu nog een snelheidsbegrenzer binnen de bebouwde kom op die gouden S-Works van Remco, en je hebt twee problemen getackeld. ;)

gede
Forum-lid

gede 11 dec 2024 12:28

ColumsbusMJ schreef: 11 dec 2024 12:26 Nu nog een snelheidsbegrenzer binnen de bebouwde kom op die gouden S-Works van Remco, en je hebt twee problemen getackeld. ;)
En bij uitbreiding op elke fiets met krom stuur dan.

gede
Forum-lid

gede 11 dec 2024 12:29

daniel1975 schreef: 11 dec 2024 12:25 Ik heb jaren terug een meerdaagse training gevolgd en een van de dingen om jezelf te herinneren aan een bepaalde afspraak was een klein geel stickertje plakken op je binnenspiegel. Met de gedachte dat je elke keer die sticker ziet en dan herinnert wordt aan die afspraak met jezelf.
Heel simpel: na een paar dagen zie je die sticker niet meer. Dan filteren je hersenen dat storende beeld in de spiegel er gewoon uit.
Ik wed dat velen R.Ev nooit kunnen uitfilteren. ;-)

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 11 dec 2024 12:31

gede schreef: 11 dec 2024 11:47
Ernie C. schreef: 11 dec 2024 11:19

Alweer een belachelijke 'analyse'. Een renner als Evenepoel hoeft geen commercial rond zijn hoofd te maken hoor, dat levert een renner geen euro op. Ik vind dit een mooie actie en het spreekt tegen de mensheid dat zelfs dan mensen toch nog iets bedenken om negatief te gaan doen. Bah.
Ik zie duidelijk een sponsoruiting op die sticker staan...

Ik zeg niks negatiefs over de actie. Dan zou ik mij over iedere commerciële uiting druk moeten gaan maken. Ik vind alleen de loftrompet zwaar overdreven.
Campagnolo Ultra Dork

SantaSCSI
Forum-lid

SantaSCSI 11 dec 2024 12:46

gede schreef: 11 dec 2024 12:29 Ik wed dat velen R.Ev nooit kunnen uitfilteren. ;-)
Al die stoom die uit de oren komt telkens ze Remco op de sticker zien belemmert natuurlijk wel het zicht door de autoruit.
Uno-X Mobility or bust!

Plaats reactie