Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Laat de meeste regen Noord Holland maar overslaan. Van de week in de tuin bezig geweest en vanaf 10cm is de grond gewoon nog nat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zat 11 dg bij de Posbank, maar je ziet het met de week droger worden. Verschil in mulle stukken tijdens atb rondje Veluwezoom gister en die van vorige week was echt wel zichtbaar.
Maar goed, 20gr is heerlijk!!
S nachts een lekkere bui dan maar
Maar goed, 20gr is heerlijk!!
S nachts een lekkere bui dan maar
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Waar een klein land groot in kan zijn. Hier Noord Holland geen enkele witte plek en hooguit een beetje glad op schaduw plekken en bruggen. Verder heerlijk zonnetje. Ik heb zin in morgen, toertocht Texel.
-
- Forum-lid
Heerlijk dit weer! Net boven nul en zonnig. Vanavond nog maar een keer de schaatsen aan. IJs op de ijsbaan in Haarlem is op z’n best zo! Daarna een warme choco en thuis een Westvleteren 12. Mij hoor je niet klagen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik bleef in Wallonië dit weekend om eens 'veel kms' buiten te fietsen. Jammer maar helaas, de sneeuw stak er een stokje voor. Maar waarom klagen? Zdd maar eens de rollen op voor wat sweet spot werk.
'k Moet wel zorgen dat ik fit geraak tegen begin maart, die Kortweg 'stage' dan, in Mojacar, lijkt elk jaar meer een Vuelta dan conditie-opbouw.
Vandaag:
'k Moet wel zorgen dat ik fit geraak tegen begin maart, die Kortweg 'stage' dan, in Mojacar, lijkt elk jaar meer een Vuelta dan conditie-opbouw.
Vandaag:
In de duinen bij Schoorl toch flink witte plekken vandaag nog hoor.scottwilko schreef: ↑21 jan 2023 12:59 Waar een klein land groot in kan zijn. Hier Noord Holland geen enkele witte plek en hooguit een beetje glad op schaduw plekken en bruggen. Verder heerlijk zonnetje. Ik heb zin in morgen, toertocht Texel.