Jan Janssen
Hallo,
Ik weet niet of ik hier in het juiste topic zit, maar had een vraag over een Jan Janssen fiets die ik heb. Het gaat om een Champion du monde. Op het frame staat echter tour de france 1968, na wat gegoogle kwam ik er achter dat Jan Janssen in dat jaar de tour heeft gewonnen.
Op een aantal afbeeldingen zie ik dezelfde soort fiets als ik heb, waar Jan Janssen tijdens de tour mee fietst. Nu is mijn vraag of het ook echt die fiets kan zijn? Of dat deze in die tijd ook werden verkocht door Jan Janssen?
Ik had de fiets te koop gezet op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m851186190
Dan kan je zien over welke fiets ik het heb.
Hoop op wat meer informatie, wellicht dat ik hem dan niet meer verkoop
Alvast bedankt!
Ik weet niet of ik hier in het juiste topic zit, maar had een vraag over een Jan Janssen fiets die ik heb. Het gaat om een Champion du monde. Op het frame staat echter tour de france 1968, na wat gegoogle kwam ik er achter dat Jan Janssen in dat jaar de tour heeft gewonnen.
Op een aantal afbeeldingen zie ik dezelfde soort fiets als ik heb, waar Jan Janssen tijdens de tour mee fietst. Nu is mijn vraag of het ook echt die fiets kan zijn? Of dat deze in die tijd ook werden verkocht door Jan Janssen?
Ik had de fiets te koop gezet op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m851186190
Dan kan je zien over welke fiets ik het heb.
Hoop op wat meer informatie, wellicht dat ik hem dan niet meer verkoop
Alvast bedankt!
JJ zijn Tour fiets staat in Hoogerheide als ik me niet vergis. Dit is een productie model.
-
- Forum-lid
Nummer even mailen naar JJ dan weet je het zo!
Ik wil zondag met een paar vrienden een paar uurtjes in Limburg gaan fietsen omgeving Valkenburg. Zijn er JJ rijders die daar vaak komen en een tip hebben waar we onze auto's kunnen parkeren en kunnen omkleden? Mooiste zou zijn als we gelijk een hapje kunnen eten in de buurt.
Amstel Gold Experience!
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
@Joeywl
Kom er regelmatig, zet de auto altijd bij het station van Schin op Geul. Dit is 5km van het centrum van Valkenburg je kunt dus even warm fietsen voordat je de Cauberg op fietst . Parkeren is gratis er is een Cafe in de buurt om je eventueel om te kleden al doe ik dit meestal gewoon op de parkeerplaats.
Zal strava in de gaten houden
Kom er regelmatig, zet de auto altijd bij het station van Schin op Geul. Dit is 5km van het centrum van Valkenburg je kunt dus even warm fietsen voordat je de Cauberg op fietst . Parkeren is gratis er is een Cafe in de buurt om je eventueel om te kleden al doe ik dit meestal gewoon op de parkeerplaats.
Zal strava in de gaten houden
@Joeywl
Ik ga met hm2694 mee, amstel gold experience. Parkeerkaart binnen halen (stuk goedkoper dan aan de automaat) en dan kan je er achter parkeren. Alle mogelijkheden om om te kleden en na afloop te douchen. Ze vullen je bidons indien nodig en volgens mij kan je er ook gelijk eten. Al zijn er natuurlijk zat tentjes onderaan de Cauberg waar je ken eten
Ik ga met hm2694 mee, amstel gold experience. Parkeerkaart binnen halen (stuk goedkoper dan aan de automaat) en dan kan je er achter parkeren. Alle mogelijkheden om om te kleden en na afloop te douchen. Ze vullen je bidons indien nodig en volgens mij kan je er ook gelijk eten. Al zijn er natuurlijk zat tentjes onderaan de Cauberg waar je ken eten
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
-
- Forum-lid
Tuinder....met zo n mooi motto wordt het toch tijd om vandaag nog te keizen voor een JJ fiets
Bedankt voor de tips mannen. Er gaat nu een maat mee die daar veel koerst dus we weten de weg nu wel.
Tuinder fietst alleen op een Italiaan denk. Eet wel Westlands
Tuinder fietst alleen op een Italiaan denk. Eet wel Westlands