foto van je fiets
- daniel1975
- Forum-lid HC
Foto staat ook al in het Scott topic, maar nu dan ook hier: mijn nieuwe CR1 limited!
Frame: Scott CR1 Limited
Vork: Ritchey WCS
Stuurpen: Syntace F99
Stuur: Syntace
Zadelpen: Syntace P6
Zadel: SLR (tijdelijk een witte)
Crankstel: Campagnolo Chorus CT
Shifters: Campagonolo Record
Achterderrailleur: Campagnolo Chorus
Voorderrailleur: Campagonolo Record
Pedalen: LOOK Keo
Wielen: Campagnolo Eurus
Banden: Michelin Prorace2
Totaal gewicht (som der gewogen onderdelen: 7091gr, exclusief bidonhouders en fietscomputer.
Spacertjes moeten nog goed gezet worden en een mooi carbonnen setje van maken, eerste even juiste houding vinden.
Frame: Scott CR1 Limited
Vork: Ritchey WCS
Stuurpen: Syntace F99
Stuur: Syntace
Zadelpen: Syntace P6
Zadel: SLR (tijdelijk een witte)
Crankstel: Campagnolo Chorus CT
Shifters: Campagonolo Record
Achterderrailleur: Campagnolo Chorus
Voorderrailleur: Campagonolo Record
Pedalen: LOOK Keo
Wielen: Campagnolo Eurus
Banden: Michelin Prorace2
Totaal gewicht (som der gewogen onderdelen: 7091gr, exclusief bidonhouders en fietscomputer.
Spacertjes moeten nog goed gezet worden en een mooi carbonnen setje van maken, eerste even juiste houding vinden.
Less is bore
-
- Forum-lid
Hallo, dit is sinds kort mijn nieuwe fiets. Heb het frame en de onderdelen los gekocht bij Salden. Verder helemaal zelf opgebouwd, fiets bevalt echt prima!!
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
en weer eens een update van mijn fiets.
Zadel is ondertussen iets naar voren gezet (was verschoven omdat ik hem niet goed vast had gezet) en er zitten op deze foto nog de oude banden onder, ondertussen de Michelin pro2 lichtgrijze uitvoering eronder gezet.
Zadel is ondertussen iets naar voren gezet (was verschoven omdat ik hem niet goed vast had gezet) en er zitten op deze foto nog de oude banden onder, ondertussen de Michelin pro2 lichtgrijze uitvoering eronder gezet.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
op de foto is de oude positie van het zadel. Had hem voor een weekendje Limburg iets versteld maar niet goed genoeg vastgezet. Tijdens de ruimt 200 km naar zuid-limburg achterin een bus is het zadel iets verschoven. Hij staat dus een stuk verder naar voren nu, tussen de marges in!
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Remon@ op 21 Mei 2007
Schitterende fiets!! nog nooit van het merk gehoord maar wel super!Greetz Remon@
Lol, da's ook geen merk maar gewoon een eigen design. Hij is nog steeds erg mooi Timo! Heb je wel eens geëxperimenteerd met zwarte/CF bidonhouders trouwens? Het contrast met het frame kan een mooi effect opleveren imho.
Schitterende fiets!! nog nooit van het merk gehoord maar wel super!Greetz Remon@
Lol, da's ook geen merk maar gewoon een eigen design. Hij is nog steeds erg mooi Timo! Heb je wel eens geëxperimenteerd met zwarte/CF bidonhouders trouwens? Het contrast met het frame kan een mooi effect opleveren imho.
Helaas door een aanrijding afgelopen donderdag flink wat schade. Automobilist die het fietspad overstak en niet zat op te letten. Ik ramde hem vol in z'n portier. Kneuzingen maar verder valt het mee. Maar mijn fiets in helaas een ander verhaal