Colnago
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Tijdloos mooi...
Ik vind dit kleurschema nog altijd het allermooiste dat er ooit op een fiets is gezet, maar ik vraag me af of je het in 2015 nog kan maken om hiermee in een peloton wedstrijden te rijden. Is misschien meer iets om toertochten te doen, niet? Ik twijfel in elk geval...
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Hot!
Geen enkele twijfel. Alleen al vanwege "haar" schoonheid een absolute mooiweer-fiets. Om fijn mee te cruisengede schreef:Ik vind dit kleurschema nog altijd het allermooiste dat er ooit op een fiets is gezet, maar ik vraag me af of je het in 2015 nog kan maken om hiermee in een peloton wedstrijden te rijden. Is misschien meer iets om toertochten te doen, niet? Ik twijfel in elk geval...
Lang leve de "oude" flamboyante Colnago spuitschema's. Mocht ik volgend jaar weer de behoefte om te koersen krijgen, dan doe ik dat op mijn trouwe Dream, in zijn inmiddels classic kleuren. Dus wat kleuren betreft een dikke ja. Of je met een frame van meerdere modale maandsalarissen je rondje rond de kerk wil maken is een tweede...gede schreef:Ik vind dit kleurschema nog altijd het allermooiste dat er ooit op een fiets is gezet, maar ik vraag me af of je het in 2015 nog kan maken om hiermee in een peloton wedstrijden te rijden. Is misschien meer iets om toertochten te doen, niet? Ik twijfel in elk geval...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid HC
Weet iemand welke code bij dit kleurschema hoort?
Ik heb wel begrepen dat het mogelijk is oude kleurschema's nog steeds te bestellen.
Ik heb wel begrepen dat het mogelijk is oude kleurschema's nog steeds te bestellen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- boswielrenner
- Forum-lid
Geweldige fiets en afmontage. Ik ben zelf van de wat strakkere vormgeving qua spuitschema, maar de kleuren en de lak zijn prachtig. Volgens mij is het spuitschema blue AD10 (Art Decor Blue 2014)
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Op de site van colnago staat de volgende uitvoering van de CX zero evo:
Echter, in de prijslijst (zowel van de benelux als overig) staat alleen de kleur LABA in de prijstlijst, die kan ik alleen nergens terug vinden..
Iemand enig idee of de LANE kleur uberhaupt leverbaar is in Nederland?
Echter, in de prijslijst (zowel van de benelux als overig) staat alleen de kleur LABA in de prijstlijst, die kan ik alleen nergens terug vinden..
Iemand enig idee of de LANE kleur uberhaupt leverbaar is in Nederland?
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Weer eens ff wat leven in de brouwerij:
Blijven mooi...
Blijven mooi...