Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
Hoi!
Ik heb onlangs een update moeten doen van mn Wahoo Elemnt Bolt en sindsdien zie ik geen wegen/ kaart meer maar enkel de streep van mijn route. Ook als ik ver uitzoom, de hele omgeving is weg. Iemand een idee hoe ik dit weer terug kan krijgen?
Ik heb onlangs een update moeten doen van mn Wahoo Elemnt Bolt en sindsdien zie ik geen wegen/ kaart meer maar enkel de streep van mijn route. Ook als ik ver uitzoom, de hele omgeving is weg. Iemand een idee hoe ik dit weer terug kan krijgen?
Dan is er met de update iets niet goed gegaan met de kaarten, via de app Instellingen -> Kaarten beheren en kan je ze weer downloaden.
Hoi, maken jullie wel is gebruik van geplande trainingen? Ik maakte wel is interval trainingen op trainerday.com, en zette vervolgens het .mrc bestand op mijn Bolt, maar dit werkt helaas niet meer. Ik zie de trainingen nu niet meer verschijnen op mijn Bolt.
Iemand ideeën of alternatieven?
Jordy
Jordy
(gratis account van) TrainingPeaks werkt perfect! De training kan je syncroniseren en dan staat tie op je BoltJorrr2 schreef: ↑20 sep 2021 13:06 Hoi, maken jullie wel is gebruik van geplande trainingen? Ik maakte wel is interval trainingen op trainerday.com, en zette vervolgens het .mrc bestand op mijn Bolt, maar dit werkt helaas niet meer. Ik zie de trainingen nu niet meer verschijnen op mijn Bolt.
Jordy
Thanks, ik dacht inderdaad dat je daarvoor moest betalen.detest schreef: ↑20 sep 2021 13:25(gratis account van) TrainingPeaks werkt perfect! De training kan je syncroniseren en dan staat tie op je BoltJorrr2 schreef: ↑20 sep 2021 13:06 Hoi, maken jullie wel is gebruik van geplande trainingen? Ik maakte wel is interval trainingen op trainerday.com, en zette vervolgens het .mrc bestand op mijn Bolt, maar dit werkt helaas niet meer. Ik zie de trainingen nu niet meer verschijnen op mijn Bolt.
Jordy
Is het nodig om elk keer in Trainingpeaks voor de betreffende dag de training in de kalender te zetten of is er ook een andere manier? Ik wil eigenlijk al mijn mogelijke trainingen gewoon op m'n Bolt hebben staan... Kom er zelf niet helemaal uit
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Die drink herinneringen is al jaren een onderwerp van discussie met Wahoo.
Waarom ze het niet doen of willen is mij nooit duidelijk geworden..!
Op de Bryton die ik destijds had was het wel aanwezig. Lijkt me dus niet zo moeilijk, toch?
Misschien moeten we maar weer eens een bombardement aan tickets aanmaken voor dit item?
Waarom ze het niet doen of willen is mij nooit duidelijk geworden..!
Op de Bryton die ik destijds had was het wel aanwezig. Lijkt me dus niet zo moeilijk, toch?
Misschien moeten we maar weer eens een bombardement aan tickets aanmaken voor dit item?
...