Het lijkt me sterk.
Of is het een teken aan de wand dat het wel erg oubollige/ouderwetse techniek is en de oude 'meesters' het verleerd zijn

Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
timbo16 schreef:Blijft die lijm dan herbruikbaar ofzo?
Hebben de meeste dan een extra reserve tube bij ofzo?
Wat zijn even snel gezegd de voor/na-delen?(anders heel dit topic doorspitten:$)
Epotheker schreef:Het vlees is zwak,....voor de minder gunstige omstandigheden was ik op zoek naar een setje carbon-clinchers (ivm het niet willen wisselen van de remblokken), ben alleen thuisgekomen met Zipp's 404 tube-wielen in de cyclocross uitvoering. Mijn gedachten waren om deze te voorzien van wat robuuste, enigszins slijtvaste tubes. Zijn de Vittoria's Pave een goede keus? of zijn er alternatieven........
Op de andere wielen zitten veloflex-carbon verlijmd, heerlijke banden maar ik vind dat ze snel slijten en ook niet erg lekbestendig zijn.