TijdstrijdersCup 2010
-
- Forum-lid
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar wat is de locatie van de start?
(adres of gps coordinaten).
(adres of gps coordinaten).
� De toestand in de bergen *
@GBJ Hillman: Zie het starttopic: Parcours. Als je inzoomt dan zie je aan de westzijde van het parcours ongeveer halverwege een klein 'gaatje'. Daar is een parkeerplek en de start.
De teller staat inmiddels op 70. Gezien de toegezegde hulp in de organisatie en de vergunning die we hebben, zal het maximaal aantal deelnemers 150 zijn. Het is niet meer zo kleinschalig als ik had bedacht, maar hopelijk niet minder gezellig. Bezorgde e-mails en PM's zijn sympahtiek, maar niet nodig. Allisch kum gut!
De teller staat inmiddels op 70. Gezien de toegezegde hulp in de organisatie en de vergunning die we hebben, zal het maximaal aantal deelnemers 150 zijn. Het is niet meer zo kleinschalig als ik had bedacht, maar hopelijk niet minder gezellig. Bezorgde e-mails en PM's zijn sympahtiek, maar niet nodig. Allisch kum gut!
- razenderoeland
- Forum-lid
Mijn geografische kennis inzake het parcours is echt wel dramatisch hoor. Dus wat ik ook op de kaart inzoom, ik zie overal kleine gaatjes en plaatsen waar ik m'n auto kan parkeren. Heb je niet iets van een straatnaam of postcode of iets dergelijks dat ik in de tom tom kan invoeren?
Hoe sterk is de eenzame fietser...
- robbebopper
- Forum-lid HC
Splitsing kievitsweg - watersnipweg. Hier is een rechthoekige parkeerplaats. Ter hoogte van Almere-hout. Op google maps alleen te zien als je de sateliet inschakelt.
Nog anderhalve week. Prima moment om eens te kijken of er nog mensen zijn met wie ik zou kunnen meerijden.
Ik woon in Gorinchem. Maar Dordrecht/Geldermalsen/Utrecht/Rotterdam is op zich ook prima te doen voor me.
Ik betaal uiteraard mee aan de benzinekosten.
Ik woon in Gorinchem. Maar Dordrecht/Geldermalsen/Utrecht/Rotterdam is op zich ook prima te doen voor me.
Ik betaal uiteraard mee aan de benzinekosten.
- razenderoeland
- Forum-lid
Wat mij betreft kan ik ook nog iemand meenemen. Ik kom van Texel, dus iemand uit de kop van noord holland kan zich hier melden.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Corniel, kan helaas niet meedoen, zal een weekendje moeten doorwerken. Centjes eerst he. Maar gezien de deelnemerslijst zul je een leuke dag tegemoet treden. Respect voor wat je tussen de bedrijven even door organiseert. Veel plezier alvast toegewenst. grt
- robbebopper
- Forum-lid HC
Jammer voor je Auke. Maar ja, naar wat ik begrepen heb schijn jij wel wat vaker een tijdrit te fietsen.
Over schijn gesproken, buienradar is redelijk optimistisch over het weer van a.s. week. Nog vroeg, ik weet het, maar toch. Laten we wel wezen, het is in die polder toch wel prettig als het droog is met een zonnetje erbij.
Over schijn gesproken, buienradar is redelijk optimistisch over het weer van a.s. week. Nog vroeg, ik weet het, maar toch. Laten we wel wezen, het is in die polder toch wel prettig als het droog is met een zonnetje erbij.
Ook ik kan er niet bij zijn...
"Jammergenoeg" moet ik een dagje proefwerken zaterdag en zondag is dan de enige dag die over blijft om de forumrit Drenthe te gaan proeffietsen.
Bovendien heb ik bronchitis wat de hoofdreden is dat ik niet mee doe, dus meer dan touren zit er niet in! helaas...
De volgende keer zal ik zeker proberen mee te doen!
"Jammergenoeg" moet ik een dagje proefwerken zaterdag en zondag is dan de enige dag die over blijft om de forumrit Drenthe te gaan proeffietsen.
Bovendien heb ik bronchitis wat de hoofdreden is dat ik niet mee doe, dus meer dan touren zit er niet in! helaas...
De volgende keer zal ik zeker proberen mee te doen!
mijn Flickr
- geertjan5
- Forum-lid
na 2 mindere berichten van afzeggingen zal ik mij vandaag maar even opgeven! Gisteren geen last van de rug in Warns dus ik kan! (alhoewel ik vanochtend wel weer last had:()
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
- geertjan5
- Forum-lid
voor de kenners van dit parcours nog een vraagje. Ik ben totaal niet bekend op dit parcours. Sterker nog ik ben daar nog nooit van mijn leven geweest.
Ik zie en weet dat het allemaal rechts om. Maar volgens mij kan je op veel meer wegen rechts? Dus dat je bijvoorbeeld de 3e rechts moet.
Is dit ook zo of is het allemaal de 1e rechts? of moet je met de bocht mee rijden? Kunnen er anders bijvoorbeeld borden langs de kant van de weg staan die duidelijk voor ons zijn dat we daar rechts moeten?
Hoe zit het met de startnummers? Is dit al geregeld of kan ik mijn steentje bijdragen?
Waar en bij wie moet ik mijn startgeld inleveren?
Overigens als er nog wat te doen is qua organiseren houd ik mij aanbevolen! dus Corniel roep maar.
Ik zie en weet dat het allemaal rechts om. Maar volgens mij kan je op veel meer wegen rechts? Dus dat je bijvoorbeeld de 3e rechts moet.
Is dit ook zo of is het allemaal de 1e rechts? of moet je met de bocht mee rijden? Kunnen er anders bijvoorbeeld borden langs de kant van de weg staan die duidelijk voor ons zijn dat we daar rechts moeten?
Hoe zit het met de startnummers? Is dit al geregeld of kan ik mijn steentje bijdragen?
Waar en bij wie moet ik mijn startgeld inleveren?
Overigens als er nog wat te doen is qua organiseren houd ik mij aanbevolen! dus Corniel roep maar.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.