Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Go !!Johnny Hoogerland

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6343
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 27 okt 2013 11:52

pffff weer dat gezeik over doping....

Laat die jongen lekker rijden, wat er van komt zien we wel weer in de toekomstige uitslagen. Ik wens hem in ieder geval heel erg veel succes en plezier in het wielrennen toe.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 27 okt 2013 11:54

+1
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

elefantino 2.0

elefantino 2.0 27 okt 2013 12:11

Waar zou dat 'gezeik' over doping nu toch vandaan komen? Raar hè, dat het steeds terug blijft komen, ik snap daar ook niets van. Het wielrennen is altijd zo schoon geweest, en als een prof zegt dat hij schoon rijdt, geloof ik hem direct.

Gebruikersavatar
Martin Swinkels
Forum-lid
Berichten: 431
Lid geworden op: 10 aug 2013 21:58
Locatie: Hilversum
Contact

Gebruikersavatar Martin Swinkels 27 okt 2013 12:29

Het wielrennen is nooit schoon geweest en zal het ook nooit zijn, maar er werd nog nooit zoveel over doping geluld als de laatste paar jaar. Dat wordt wel een beetje flauw nu. We weten het wel.
Nog steeds geldt: Men is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, de rest is speculeren. Al heb je nog zo de schijn tegen, en is al het cynisme terecht.

Go Johnny!

Gebruikersavatar
Zeeuw54
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 10 aug 2013 19:56
Locatie: Heinkenszand

Gebruikersavatar Zeeuw54 27 okt 2013 12:31

Ik sluit me aan bij @ rene en @ boswielrenner,
laat die jongen lekker fietsen, hoe hij rijdt is zijn eigen verantwoording, dus zeg ik kom "Johnny go........" :D
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !

ridley_erik
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 18 okt 2013 17:26

ridley_erik 27 okt 2013 12:32

elefantino 2.0 schreef:Waar zou dat 'gezeik' over doping nu toch vandaan komen? Raar hè, dat het steeds terug blijft komen, ik snap daar ook niets van. Het wielrennen is altijd zo schoon geweest, en als een prof zegt dat hij schoon rijdt, geloof ik hem direct.
Doe dan iedereen een lol en ga lekker naar jeu de boules kijken ofzo. Ik geniet er van om naar de sport te kijken en ben erg benieuwd om te zien wat Hoogerland bij Androni gaat doen. Heeft het dan zin om meteen al over doping te beginnen voordat hij überhaupt maar een meter bij deze nieuwe ploeg heeft gereden? Nee.

Kunnen we het dan vanaf nu weer over wielrennen hebben en zeuren over mogelijke doping in een ander topic voortzetten?

Gebruikersavatar
rhino7
Forum-lid
Berichten: 1052
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:50
Locatie: 0251

Gebruikersavatar rhino7 02 nov 2013 19:33

Hoogerland koelste op heet Curaçao

http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... cao__.html

Voor wat het waard is.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 09 apr 2015 15:46

Is er überhaupt nog iets over van de Johnny-mania? Anderhalf jaar geen post in dit topic is veelzeggend. Zijn we er toch eindelijk achter dat het een beperkte coureur is die de heisa die de Johnny-hype met zich meebracht helemaal niet kon waarmaken? Blijft voor mij de vraag waarom hij in 2009 (Vuelta, Vlaanderen, Westvlaanderen, Lombardije, WK) en tijdens de NK 2013 zo sterk was (maar door zijn blinde manier van koersen vrijwel niets kon verzilveren) en verder toch echt niets heeft laten zien. Naweeën van het prikkeldraad-incident of zat ook Johnny op sommige momenten te diep in het medicijnkastje? En gaan we sowieso ooit nog iets terugzien van Hoogerland of draait hij als uithangbord voor het Zeeuwse wielrennen enkel nog wat mee in kansloze kopgroepjes die "de rechtstreekse" willen halen?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 09 apr 2015 16:35

Vroeg me gisteren toevallig ook net af of Roompot hem überhaupt al ergens heeft laten rijden, heb hem nog nergens gezien. Verwacht nou niet dat hij meedoet om de prijzen, maar hij is toch 1 van de Roompot renners van wie je zou denken dat hij wat meer in beeld zou komen.

kawouter
Forum-lid
Berichten: 842
Lid geworden op: 22 jun 2010 10:53
Locatie: Arnhem

kawouter 09 apr 2015 16:48

Hij heeft toch echt al 21 racedagen in de benen.

Ster van Bessèges (92e)
Vuelta a Andalucia (27e)
Omloop het Nieuwsblad (34e)
Driedaagse van West-Vlaanderen (46e)
Ronde van Zeeland Seaports (16e)
Dwars door Vlaanderen (35e)
E3 Harelbeke (37e)
Gent-Wevelgem (DNF)
Driedaagse de Panne-Koksijde (42e)
Ronde van Vlaanderen (70e)

Ik herinner me dat ze daar mikten op een top 25 plek met Hoogerland, dat doel is dus niet gehaald.

Dit is het tweede jaar (na 3 jaar WT) dat hij op Procontiniveau rijdt. Dan rijdt je nu eenmaal koersen waarbij je toch echt wat minder exposure pakt dan de WT-koersen. Doe je mee met een WT-koers dan is je ploeg van een beduidend lager niveau dan de WT-ploegen die meedoen en is TV-tijd pakken een realistisch doel.

Roompot staat op dit moment 12e (vd 40) in de Europe Tour ranking.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 09 apr 2015 19:19

Agelopen zondag kwam hij even in beeld.
Toen hij stilstond op één van de heuvels achter het peleton.
Geen idee waarvoor hij daar stond.

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 09 apr 2015 21:44

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij nog eens in een flow raakt zoals enkele jaren geleden.
Is dat niet vaker het geval met sporters die geen exceptioneel talent hebben?
En zelfs die uitzonderingen moeten er al alles aan doen.
Het is meer de bedoeling dat hij jongeren wegwijs maakt in de ploeg begreep ik ervan.
Nuttig werk, maar niet zo zichtbaar.
Zij is ook tegen

Plaats reactie