Forumrit Rotterdam zo 27 September (BEDANKT!)
-
- Forum-lid
Iedereen bedankt voor weer een gezellige forumdag. Heb me prima vermaakt in een omgeving waar ik nog niet eerder had gefietst. Af en toe een beetje druk op de route maar dat kan ook niet anders als je eind september nog zulk prachtig weer hebt.
De bevoorrading was helemaal super. Er zijn genoeg toertochten waar je het met veel minder moet doen!
De bevoorrading was helemaal super. Er zijn genoeg toertochten waar je het met veel minder moet doen!
Ook vanuit het zuiden, wederom een hartelijk bedankt voor de gezellige forumrit, alles was weer eens top geregeld. De persoon die verantwoordelijk was voor het weer gun ik een extra complimentje, al werd die wel overschaduwd door de werkelijk geniale bevoorrading. Chapeau mannen, dank jullie wel... Let the pictures to the talking
Ik kijk alsof ik al een slok heb genomen....
Theo bedankt voor het presentje, andere deelnemers bedankt voor de gezelligheid.
Ik hoop dat jullie hebben genoten, het weer deed heel leuk mee vandaag en de wind is (eindelijk) een dag weggebleven.
Theo bedankt voor het presentje, andere deelnemers bedankt voor de gezelligheid.
Ik hoop dat jullie hebben genoten, het weer deed heel leuk mee vandaag en de wind is (eindelijk) een dag weggebleven.
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
- Forum-lid
[quote="GastheerG"]
[/quote]
Mooi!
[/quote]
Mooi!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Strakke plaat idd Gerard!!!
Sluit mij aan bij de voorgaande sprekers: was een mooie rit en leuke groep. Uiteraard tof dat jullie voor deze mooiweerfietser dit weer hadden geregeld
Volgend jaar een rondje Deltawerken?
Sluit mij aan bij de voorgaande sprekers: was een mooie rit en leuke groep. Uiteraard tof dat jullie voor deze mooiweerfietser dit weer hadden geregeld
Volgend jaar een rondje Deltawerken?
Less is bore
Heren, bedankt voor deze "trip down memory lane".
Ik heb denk ik het grootste gedeelte achterin met een big smile gereden.
Ik vond het echt geweldig.
Ik hoop dat de 'vreemden' onder ons hebben gezien dat zo vlak onder de Europoort nog genoeg te fietsen valt.
En er valt nog genoeg te ontdekken rondom Rotterdam.
Maar dat zien we volgend jaar wel.
En een speciaal bedankie voor de meneer die het weer regelt.
Als we het weer mee kunnen nemen naar 1 november zou dat natuurlijk geweldig zijn.
Al met al een geweldige fietsdag die ik niet snel vergeet.
Ik heb denk ik het grootste gedeelte achterin met een big smile gereden.
Ik vond het echt geweldig.
Ik hoop dat de 'vreemden' onder ons hebben gezien dat zo vlak onder de Europoort nog genoeg te fietsen valt.
En er valt nog genoeg te ontdekken rondom Rotterdam.
Maar dat zien we volgend jaar wel.
En een speciaal bedankie voor de meneer die het weer regelt.
Als we het weer mee kunnen nemen naar 1 november zou dat natuurlijk geweldig zijn.
Al met al een geweldige fietsdag die ik niet snel vergeet.
-
- Forum-lid
Jij bedankt voor het Juttertje Theo! Hij gaat zo open
Bedankt voor het organiseren van de rit. 't Was mijn eerste forumrit. Een mooie tocht.
In kernwoorden: 2 pontjes, heerlijk weer, stad en groen, veel fotografen, perfecte bevoorrading, 4 lekke banden, veel Cervelo's, stukje veldrijden, mooie klim van de Heinenoordtunnel, klunen, ook veel Bianchi's, ongedwongen, SUST.
+1 voor de foto van de Brienenoord van Gastheer G.
In kernwoorden: 2 pontjes, heerlijk weer, stad en groen, veel fotografen, perfecte bevoorrading, 4 lekke banden, veel Cervelo's, stukje veldrijden, mooie klim van de Heinenoordtunnel, klunen, ook veel Bianchi's, ongedwongen, SUST.
+1 voor de foto van de Brienenoord van Gastheer G.
-
- Forum-lid
Ik dacht al dat ik de kruikjes herkende!
Is dat de link naar de Texel-rit 1 november??
Is dat de link naar de Texel-rit 1 november??
I refuse to join any club that would accept me as a member