Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
Goede ervaringen gehad de laatste maanden met de volgende 3 users:
kaj1500: mooi setje oude jaargangen fiets van gekregen. Lag keurig klaar. Bedankt.
Gijs (?): mooie Garmin Edge 705. Nette communicatie ook na de betaling. Top user!
tomkolkman: prima communicatie en nette levering van 2 ondershirts. Toppie
kaj1500: mooi setje oude jaargangen fiets van gekregen. Lag keurig klaar. Bedankt.
Gijs (?): mooie Garmin Edge 705. Nette communicatie ook na de betaling. Top user!
tomkolkman: prima communicatie en nette levering van 2 ondershirts. Toppie
ben ontevreden over anaszi2.0 . een Polar van hen gekocht, alles zou werken, echter beide hartslaggevers doen het niet, een doet helemaal niets en de andere geeft 170 aan als ik er naar sta te kijken.
dat kan een keer gebeuren, maar als ik onze vriend er op aan spreek krijg ik antwoordeden waar ik niets mee kan, moet je Polar even bellen, bij mij werkte alles goed .......... heb jij er wel verstand van? dit berichtje nog en ik ben er klaar mee. verder slechts positive aankopen gedaan, en hoop ik ook verkopen.
wat rijmt er op aneszi2puntnul, dikke..........
dat kan een keer gebeuren, maar als ik onze vriend er op aan spreek krijg ik antwoordeden waar ik niets mee kan, moet je Polar even bellen, bij mij werkte alles goed .......... heb jij er wel verstand van? dit berichtje nog en ik ben er klaar mee. verder slechts positive aankopen gedaan, en hoop ik ook verkopen.
Funny the way it is
-
- Forum-lid HC
Geen idee of het hier geplaatst mag worden maar mocht iemand via Marktplaats zaken willen doen met ene
Hans Mennings uit Tolkamer (achter Nijmegen van Toerclub de Liemers) dan zou ik zeggen doe het niet of haal het op
want de goederen bevonden zich niet in de beschreven staat.... (nieuw is iets anders als netjes gebruikt..).
Hans Mennings uit Tolkamer (achter Nijmegen van Toerclub de Liemers) dan zou ik zeggen doe het niet of haal het op
want de goederen bevonden zich niet in de beschreven staat.... (nieuw is iets anders als netjes gebruikt..).
Laatst gewijzigd door sharkman113 op 14 jul 2011 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.
@kool486,
Het zou maar kunnen dat je niet Anaszi2.0 de schuld moet geven maar juist Polar. Ik heb zelf een Polar en heb er alleen maar gezeur mee. Ik heb de hartslagmeter iets meer als een jaar en ben nu toe aan mijn vierde hartslagband. Polar snapt mijn lichaam signalen bijzonder slecht terwijl er ook grote groepen zijn waar dezelfde apparaten wel goed werken.
Het zou maar kunnen dat je niet Anaszi2.0 de schuld moet geven maar juist Polar. Ik heb zelf een Polar en heb er alleen maar gezeur mee. Ik heb de hartslagmeter iets meer als een jaar en ben nu toe aan mijn vierde hartslagband. Polar snapt mijn lichaam signalen bijzonder slecht terwijl er ook grote groepen zijn waar dezelfde apparaten wel goed werken.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid HC
Hoorde laatst ook van iemand dat deze een geleidende gel gebruikte om de band bij hem aan de praat te krijgen. Overigens is dit snel te testen gewoon nog iemand vragen of deze de banden wil testen. Doen beide banden het bij deze persoon ook niet dan kun je terecht Anaszi2.0 affakkelen en anders zul je bij Polar moeten zijn.
-
- Forum-lid
Onlangs een Tacx Sirius van Raciac overgenomen. Communicatie via PB ging snel en prettig en de Tacx is inderdaad in nieuwstaat
-
- Forum-lid
Ik heb van Anaszi2.0 een oakley lens gekocht en ik ben hem op gaan halen in A'dam.kool486 schreef:ben ontevreden over anaszi2.0 . een Polar van hen gekocht, alles zou werken, echter beide hartslaggevers doen het niet, een doet helemaal niets en de andere geeft 170 aan als ik er naar sta te kijken.
Alles verliep prima, dus er zijn ook andere ervaringen met Anaszi2.0
Ik zou zeggen Anaszi2.0, dikke ...?, flauwekul!
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders