Zo werken ze wel. Je moet alleen die 'YPdXYaEcXhw' en '6N4ygBNeyZU' , dus niet de hele URL, tussen die YouTube Tags zetten.DDX schreef:Gisteren even lopen spelen met de shimano cm1000 camera die ik pas gekocht heb.
Best leuk om zo achteraf terug te zien, maar om sensordata in beeld te krijgen zit je computer wel ff uurtje flink te blazen.
doe vast iets verkeerd, maar waarom werkt dat youtube embedden niet ?
Zelf filmopnamen maken vanaf de (race)fiets
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- Wolfhound32
- Forum-lid
- Forum-lid
Alleen de code zonder de [http://youtu.be] heb je ze op de juiste manier embed, DDX. 

Net terug van een weekje wintersport. Voor skieen is een helmmount toch geschikter; je kijkt waar je heen gaat, maar je hoofd beweegt bij skieen soms behoorlijk t.o.v. je romp. Het beeld is bij een helmcam dus toch iets rustiger. Als je in aero-positie gaat zitten omdat je snelheid wilt maken film je met het harnasje bovendien alleen maar je knieen!Gastheerg schreef:Leuk!
@53x11 zo je zo'n harnas ook met skiën adviseren?

En ook met de helmcam zin je ski's en soms ook je handen gewoon in beeld, dus je houdt je referentie (anders dan met fietsen waarbij met een helmcam niets van jou of je materiaal in beeld is).
Ook met skieen is het leuk om GPS data in de filmpjes te editen: met info over hoogte, snelheid en hellings% worden de filmpjes toch net iets leuker
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
CM1000: zodra de zon er van de zijnkant of voorkant invalt krijg je van die irritante cirkelvormige reflecties rond de middenpositie. Is hier iets aan te doen, of is dit een designfout (bolling lens en lensprotector) van de CM1000?
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
-
- Forum-lid
Ik heb sinds kort een Denver camera en al kort getest en komt ook goed beeld van af. Komend weekend gaat die mee naar de Ardennen dus hopelijk kan ik ook hier wat posten.
Maak joe woar
- Wolfhound32
- Forum-lid
Zie nu pas door jou quote dat zorro mij al voor was met de welbedoelde les "Hoe embed ik een YouTube filmpje!"jsprbcn schreef:@ Wolfhound: die blauwe vlakken zijn best massal in het beeld eigenlijk.

- Forum-lid
Beelden van die Gopro zien er goed uit maar wel wat onrustig. Mijn voorkuur gaar toch naar montage onder het stuur
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel 
MERIDA RIDE 400

MERIDA RIDE 400