Over de wielersport en zijn beoefenaars.

"Theo Bos volgend jaar in wielerpeloton"

peter30
Forum-lid

peter30 17 sep 2009 15:57

Hij zal wel naar Milram gaan denk ik. Nederlandse baas, vrijbuiters ploeg die een sprint wil aantrekken. En ze hebben de nodige hardrijders voor de laatste kilometers.

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 17 sep 2009 16:01

Prima besluit voor allebei. Het moet niet de ambitie van Rabobank zijn om in grote rondes een treintje te formeren voor Bos. Zeker niet zolang Cavendish alles en iedereen er op legt. En Bos heeft dat treintje wel nodig.

Zou leuk zijn als hij het elders kan laten zien. Maar bij Rabobank past hij niet. Misschien gaat hij wel naar Cervelo. Daar zit Van Poppel en die had al eerder interesse.

casran
Forum-lid HC

casran 17 sep 2009 16:05

BMiller schreef:.... "Natuurlijk hebben wij begrip voor de ambities van Theo, discussie bleef rond de gegarandeerde deelname aan grote rondes, ..."

Ik vind het toch behoorlijk voorbarig van Bos om in zijn contract een gegarandeerde deelname aan een grote ronde te willen zien. M.i. heeft geen enkele renner van zijn niveau zo'n gegarandeerde opstelling in een grote ronde!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

renes.
Forum-lid

renes. 17 sep 2009 16:19

C a s r a n schreef:
BMiller schreef:.... "Natuurlijk hebben wij begrip voor de ambities van Theo, discussie bleef rond de gegarandeerde deelname aan grote rondes, ..."

Ik vind het toch behoorlijk voorbarig van Bos om in zijn contract een gegarandeerde deelname aan een grote ronde te willen zien. M.i. heeft geen enkele renner van zijn niveau zo'n gegarandeerde opstelling in een grote ronde!

Inderdaad, eerste maar eens bewijzen dat hij het ook kan in de grote koersen en dan misschien een dergelijke eis op tafel leggen.
Stevens SCF1-Campa Chorus/Record-Eurus
Planet X Stealth-Campa Chorus-Xentis Mark 1

evilhomer
Forum-lid

evilhomer 17 sep 2009 16:25

Ieder verhaal heeft 2 kanten. Eerst maar eens horen wat Bos hierover te zeggen heeft. Het komt op mij ongeloofwaardig over dat Bos ineens met z'n vuist op tafel is gaan slaan dat hij grote rondes 'moet' rijden, terwijl hij tot dusver steeds bezig is geweest de hooggespannen verwachtingen te temperen.
t.a.f.k.a.e.h.

forza
Forum-lid

forza 17 sep 2009 16:29

Cervelo heeft natuurlijk ook Husvhodszcfgf#*vsdcv of hoe je het ook goed mag schrijven al.
eigenwijs is ook wijs...

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 17 sep 2009 16:39

Thor Hushovd. Geen probleem toch? Je hebt de Giro, Tour en Vuelta dus meer dan 1 sprinter kan geen kwaad. Kijk maar naar Columbia waar na Cavendish in de Tour nu Greipel de overwinningen aan het opstapelen is in Spanje.

Maar Bos moet eerst maar eens laten zien dat hij een grote ronde aan kan. Zover is hij op dit moment toch nog helemaal niet?

simic
Forum-lid

simic 17 sep 2009 16:41

evilhomer schreef:Ieder verhaal heeft 2 kanten. Eerst maar eens horen wat Bos hierover te zeggen heeft. Het komt op mij ongeloofwaardig over dat Bos ineens met z'n vuist op tafel is gaan slaan dat hij grote rondes 'moet' rijden, terwijl hij tot dusver steeds bezig is geweest de hooggespannen verwachtingen te temperen.

Hij heeft in het begin van het jaar aangegeven dat het een ambitie van hem in om in het Pro team te rijden en een grote ronde te rijden, dus dat zal mij niks verbazen.

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 17 sep 2009 16:45

Als hij al een grote ronde zou gaan rijden doet hij er in ieder geval verstandig aan om eens goed naar het rittenschema te kijken. Want als het al gelijk begint met lastige etappe's dan komt hij aan een sprint niet toe.

Ambitieus is het wel. Maar ik vraag me af of hij niet beter eerst eens kan kijken of hij op Pro Tour niveau mee kan bij eendaagse wedstrijden of kleinere rondes.

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 17 sep 2009 21:38

Ik denk dat Theo wel eens bij Cervelo kan opduiken zoals hier al genoemd werd. Of zou hij de 'verrassing' bij Astana zijn waar Rini Wagtmans mee schermt.

lancestrong
Forum-lid

lancestrong 22 sep 2009 00:34

Ik denk dat Rabo hier nog spijt van gaat krijgen, hoewel Theo natuurlijk wel te hoge eisen stelt voor een renner die nog geen noemenswaardige resultaten heeft geboekt op de weg.. Maar toch jammer

Plaats reactie