Fanclub Liz Hatch
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik eis wel een fotootje van 't shirt dat M_Giant over niet al te lange tijd binnenkrijgt!
[quote="Alp d'Huez53:15"]Ik eis wel een fotootje van 't shirt dat M_Giant over niet al te lange tijd binnenkrijgt![/quote]
Ja, dat zou nog wel mooi zijn, kan misschien meteen dienen als afsluiter van dit topic.
Altijd stoppen met een hoogtepunt.
Ja, dat zou nog wel mooi zijn, kan misschien meteen dienen als afsluiter van dit topic.
Altijd stoppen met een hoogtepunt.
Bikers are not alone
Wat Liz betreft.. Auw en beterschap!
En wat betreft het plotselinge vertrek van M_giant en groene spicht:
niet door de engelse spellings- en grammaticatest gekomen bij Liz zeker?
Toch beter moeten opletten op school!
Dat shirt moet idd nog wel even op het forum en dan kunnen we daarna weer gewoon over wielrennen hebben
Dat shirt moet idd nog wel even op het forum en dan kunnen we daarna weer gewoon over wielrennen hebben
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Precies! De dagen beginnen ook alweer langer te worden dus...
-
- Forum-lid
[quote="Alp d'Huez53:15"]De dagen beginnen ook alweer langer te worden dus...[/quote] kunnen we beter wat meer op de fiets zitten dan achter de computer zitten te kwijlen
Ik heb iets te overhaast gezegd dat ik mij uit dit topic terug trek. Had die dag een rothumeur en na wat kleine ergenissen dit besloten.
Blijf voorlopig nog wel even rondhangen in dit topic en als ik wat zinnigs heb te melden, dan komt dat hier vanzelf.
[quote="mrcoffee"]Wat Liz betreft.. Auw en beterschap!
Dat shirt moet idd nog wel even op het forum en dan kunnen we daarna weer gewoon over wielrennen hebben [/quote]
Spelling en grammatica gaat nog best aardig, al zeg ik het zelf. Liz schijnt me toch nog te begrijpen. Is in ieder geval goede oefening om mailtjes in het Engels te versturen , dus heeft nog voordelen ook
Foto van het shirt komt nog op het forum. Heb al wel een foto van Liz gehad waarop een aantal mensen hem al gesigneerd hadden, maar was nog niet helemaal klaar. Als het goed is word hij begin april, na de Redland race, opgestuurd.
En over Liz en haar blessure. Ze heeft gister al weer op de rollers gezeten, maar na twintig minuten er toch weer afgestapt, ze is nog erg stijf. Coach wou dat ze vandaag weer op de fiets stapte en een stukje ging fietsen buiten. Heeft in ieder geval al weer op de rollers gezeten vandaag, maar zou nog contact hebben of ze nog naar buiten ging.
Wel weer genoeg info voor nu, lijkt me zo.
Blijf voorlopig nog wel even rondhangen in dit topic en als ik wat zinnigs heb te melden, dan komt dat hier vanzelf.
[quote="mrcoffee"]Wat Liz betreft.. Auw en beterschap!
Dat shirt moet idd nog wel even op het forum en dan kunnen we daarna weer gewoon over wielrennen hebben [/quote]
Spelling en grammatica gaat nog best aardig, al zeg ik het zelf. Liz schijnt me toch nog te begrijpen. Is in ieder geval goede oefening om mailtjes in het Engels te versturen , dus heeft nog voordelen ook
Foto van het shirt komt nog op het forum. Heb al wel een foto van Liz gehad waarop een aantal mensen hem al gesigneerd hadden, maar was nog niet helemaal klaar. Als het goed is word hij begin april, na de Redland race, opgestuurd.
En over Liz en haar blessure. Ze heeft gister al weer op de rollers gezeten, maar na twintig minuten er toch weer afgestapt, ze is nog erg stijf. Coach wou dat ze vandaag weer op de fiets stapte en een stukje ging fietsen buiten. Heeft in ieder geval al weer op de rollers gezeten vandaag, maar zou nog contact hebben of ze nog naar buiten ging.
Wel weer genoeg info voor nu, lijkt me zo.
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL