Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

AVR Wielersport (aka: Italian bikes): Oplichter

touran
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 sep 2008 18:04

touran 30 jan 2009 10:59

Als AVR garantie geeft houd ik wel mijn hart vast.
Beetje raar om daar een prince met superrecord en lightweights te kopen.
Voor zoveel geld ging ik toch ff ergens anders shoppen.
In ieder geval op een plek waar ik zeker fabrieksgarantie had op mijn dure karretje.
groeten
http://www.rtcbuitenlust.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

denthuur
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 jan 2009 20:56

denthuur 30 jan 2009 11:18

ik ben tevreden , en kon voor deze prijs echt nergens anders kopen.
alles netjes met aankoopbon, dus ik maak me geen zorgen.
gang is alles

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6349
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 30 jan 2009 11:21

mcf1 schreef:Kan je garantie geven als je geen officiele dealer ben dan?


Dit kan idd niet , maar even om de koper te steunen....Hoeveel mensen hebben in het verleden geen fiets gekocht bij Math Salden terwijl ook hij geen officiële Pinarello dealer is. Wellicht van een aantal merken die hij verkoopt , doch ook een aantal niet. Onder het kopje varia op zijn site zie je daadwerkelijk waar hij Officieel dealer van is.

Ook heb ik wel eens klachten gelezen over deze Salden omdat iemand daar een Opera frame had gekocht , bleek dus later zonder garantie !!

Let wel !! Ik heb slechts 1 ervaring met AVR ( telefonisch ) en die was niet zo best , maar wellicht heeft hij zijn leven gebeterd en verkoopt hij nu betere spullen. Ik hoop het van ganse harte voor de kopen van de Pinarello anders kan hij wel eens een nare pijp roken..zeker wat garantie betreft.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

hansmol
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 03 nov 2006 19:04

hansmol 30 jan 2009 11:28

ja een bon is niet zo moeilijk te maken en dat hij overal al meer kosten zegt al genoeg hangt rond dat persoon gewoon een luchtje maar hoop dat je geluk hebt anders is de fiets overal goedkoper gebleken

denthuur
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 jan 2009 20:56

denthuur 30 jan 2009 11:34

een ieder zijn eigen mening over avr.
ik heb er goed kunnen kopen.
ik stap nu op de fiets en ga hem eens de sporen geven!!
gang is alles

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4227
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 30 jan 2009 11:39

den thuur schreef: ik heb bij avr gewoon een compleet nieuwe pina gekocht met super record en LW wielen erin.
gewoon normale garantievoorwaarden hoor!!!
En niet onbelangrijk: hele scherpe prijzen !.


Ik geloof dit werkelijk helemaal niet. Je doet jezelf de das om door veel te hard te proberen.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 30 jan 2009 11:49

den thuur schreef:vandaag bij avr geweest.
is zeker de moeite om een keer heen te gaan.
zit gewoon in een middelgrote schuur achter zijn monumentale boerdrij, waar hij alles heeft staan/hangen en liggen.................. moet je doorheen kunnen kijken.
hij heeft hele mooie spullen staan voor hele betaalbare prijzen!!

ging heel tevreden naar huis met een mooie pinarello prince .
in het verleden is hij erg veel in het nieuws geweest als zijnde slechte service, maar ik heb hier weinig van gemerkt.
mijn pina is helemaal op mijn wensen gebouwd en afgesteld.

ik denk dat AVR heeft geleerd van dit forum en op de goede weg is.

AVR petje af voor de tijd en moeite die je hebt gedaan voor me.


Heel erg slim van je om zo door te blijven zagen, anders had ik namelijk niet de moeite genomen om even te kijken wat je e-mail adres was waarmee je dit account geregistreerd had: avrwielersport@tele2.nl Geheel verrassend is ook het IP-adres hetzelfde. Je bent zelfs zo stom geweest om je eigen achternaam in 't profiel in te vullen.
Dus AVR wielersport doet nu ook aan zielige spam acties om z'n naam te proberen te verbeteren, wat overigens natuurlijk compleet mislukt is.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 30 jan 2009 11:53

de zwarten schreef:
Ik geloof dit werkelijk helemaal niet. Je doet jezelf de das om door veel te hard te proberen.


Idd. Klinkt allemaal niet echt geloofwaardig. Ieder forummer die net voor een prikkie een nieuwe pina met lw en SR heeft gekocht zou meteen het hele pina topic volstouwen met foto's. Kom maar op.

Zet je wel je helm op als je gaat fietsen? Die nieuwe frame's uit AVR zn stallen willen wel eens scheuren. hebben je LW's ook nippels?

avr
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 02 jan 2008 22:26

avr 30 jan 2009 12:24

hallo allemaal, ik ben zojuist gebeld met de mededeling dat er iemand onder mijn mailadres op dit forum een aantal post heeft gedaan.

Ik heb ze gelezen en vind dit op zijn minst gezegd zwaar klote!!!

ik wil dan ook aan de forummodulators vragen deze persoon te verwijderen van dit forum, en mij prive te mailen over de details van deze persoon.

Arthur.van.rooij@tele2.nl
alvast dank.
overstekend wild

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 30 jan 2009 12:27

Haha hoe ongelooflijk dom kan je zijn? Je hebt niet door dat die persoon bij jouw in de kamer achter jouw computer zit. Anders is het namelijk wel een beetje vreemd dat het ip-adres overeen komt. Je kunt de details over je alter ego hier ook wel gewoon posten.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 30 jan 2009 12:32

Afbeelding

Plaats reactie