Amstelgoldrace 2008 (toerversie)
Duitse mountainbiker die a) niets wist van de AGR en b) mij niet zag afdalen en de weg vlak voor mij opstak vanaf het trottoir en mijn pad breed blokkeerde. Ik vol in de ankers, maar ging toen driften en sloeg over de kop. Ik heb hem nog wel kunnen ontwijken. We hebben gegevens uitgewisseld, materiele schade zal wel via zijn verzekering worden geregeld. Ik reed solo, dus gelukkig geen andere slachtoffers - aan de andere kant, als er een groep naar beneden was gekomen had hij die misschien wel gezien en was er niets gebeurd ...
Bottomline - helm is hoofdzaak, de rest is bijzaak.
Bottomline - helm is hoofdzaak, de rest is bijzaak.
Heb me gisteren weer prima vermaakt met de 150km tocht, vroeg vertrokken en toen stevig doorgereden waardoor de bevoorrading lekker rustig was. Laatste stuk van fromberg, keutenberg en cauberg blijft dan druk met de kortere versies erbij, maargoed die mensen willen de tocht ook uitrijden dus heb me er niet al te zeer aan gestoord. Finish Cauberg was nu wel stukken beter geregeld alleen jammer dat je maar een baantje hebt waardoor inhalen nogal lastig wordt. al met al een zeer geslaagde dag en ik was net voor de regen mooi weer binnen.
Voor mij de 5e keer de 150 km. Ook ik heb me weer prima vermaakt onderweg. Met een beetje geduld is er voor iedereen plaats. Het wachten bij de Keutenberg werd m.i. gecompenseerd door het feit dat het daardoor bergop minder druk leek was dan voorgaande jaren.
Verder weer complimenten voor alle vrijwilligers die het iedereen naar de zin proberen te maken, evenals de toeschouwers langs de kant.
Hoogtpunt: een perfect gesoigneerd italiaans team in smetteloos wit gezien, inclusief bijbehorende volgwagen.
Kritische noot: de sms-service die allesbehalve goed werkte, waardoor mijn 1 persoons fanclub mijn finish mistte.
Verder weer complimenten voor alle vrijwilligers die het iedereen naar de zin proberen te maken, evenals de toeschouwers langs de kant.
Hoogtpunt: een perfect gesoigneerd italiaans team in smetteloos wit gezien, inclusief bijbehorende volgwagen.
Kritische noot: de sms-service die allesbehalve goed werkte, waardoor mijn 1 persoons fanclub mijn finish mistte.
- r.hilferink
- Forum-lid
De beelden van de vaste camera's staan op internet. Leuk!
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gisteren de 150km gedaan, heerlijke tocht door het heuvelland. Prima georganiseerd, m.n. de bevoorrading en het vrijwilligerswerk. Wegens late start wel de laatste paar uur in de regen gefietst maar als je blijft doortrappen is dat geen probleem. De ellende van vorig jaar op de Cauberg was geheel verdwenen. Op de Keutenberg was het druk (dit was overigens enige punt waar het druk was) maar heb wel gewoon naar boven kunnen rijden. De sms-service is net als in 2007 mislukt; toen ik al lang en breed binnen was kreeg het thuisfront het advies de live-stream te bekijken... Het videoverslag op de website daarentegen is een hele leuke gadget, net gekeken op de website en moet zeggen dat het erg leuk is jezelf fietsend terug te zien. Al met al denk ik dat de organisatie zich de kritiek van vorig jaar goed heeft aangetrokken, er is duidelijk verbetering gezien. Nog een leuk paar AGR-handschoentjes als aandenken gekregen. Volgend jaar weer.
De sms service was inderdaad niet geheel op tijd maar vond het achteraf wel lachen met de smsjes die de hele tijd doorkwamen, werd echter knettergek van mijn mobiel die maar af bleef gaan tijdens de tocht.
De video's die nu op de site staan zijn erg leuk om te zien, leuke gadget.
De video's die nu op de site staan zijn erg leuk om te zien, leuke gadget.
Nee dit is lekker!!! Krijg ik vanavond een mail dat ik een filmpje kon bekijken van de finish van de Cauberg. Meteen kijken natuurlijk. Krijg ik de doorkomst te zien van de 250 km. En rechts boven staat de naam van iemand anders onder mijn rugnummer 677!!!
-
- Forum-lid
Haha, dat heb ik ook. Ik krijg iemand anders te zien met mijn nummer die de 100km heeft gereden terwijl ik zelf de 250km heb gedaan.
-
- Forum-lid
Hier idem! Andere naam, andere afstand.
-
- Forum-lid
Ja, zo'n filmpje is best grappig. Misschien dat ze het nog herstellen. Dat moet makkelijk kunnen want aan de hand van je doorkomsttijden knippen ze gewoon een stukje film.