Fietsfanaten gezocht ZH
Ik niet. Zaterdag hè... Maar ik ben toch nog steeds strondverkouden en m'n conditie is ook nagenoeg verdwenen door dit hardnekkig virus. Ik kon dus toch al niet mee zouden jullie zondag gaan. A.s. zondag hoop ik wel weer een rondje te kunnen maken en wie weet!
Niets is wat het lijkt..
[quote="maurice"]Ik niet. Zaterdag hè... Maar ik ben toch nog steeds strondverkouden en m'n conditie is ook nagenoeg verdwenen door dit hardnekkig virus. Ik kon dus toch al niet mee zouden jullie zondag gaan. A.s. zondag hoop ik wel weer een rondje te kunnen maken en wie weet![/quote]
Maak je niet druk over je conditie, er zijn er meer (ook al 3 weken niet gefietst) Beterschap verder en veel plezier zondag..Hoe laat ga je zondag? ik heb nachtdienst maar als je in de middag gaat ergens kan ik misschien wel even mee...Ik ga dan echt niet hard hoor met een paar uurtjes slaap dus daar hoef je je geen zorgen over te maken...(en trouwens normaal ga ik ook niet zo hard, hahahah)
Maak je niet druk over je conditie, er zijn er meer (ook al 3 weken niet gefietst) Beterschap verder en veel plezier zondag..Hoe laat ga je zondag? ik heb nachtdienst maar als je in de middag gaat ergens kan ik misschien wel even mee...Ik ga dan echt niet hard hoor met een paar uurtjes slaap dus daar hoef je je geen zorgen over te maken...(en trouwens normaal ga ik ook niet zo hard, hahahah)
Flexje
Zo net terug van de FM.
Schade?
Slechts een 1264.45 euro incl. btw.
WAT? ja... dat dacht ik ook... het frame staat ergens een beetje krom. Slechts een paar mm dat wel maar volgens de FM zeker het gevolg van de val. En ja dan moet er een nieuw frame komen. Dat samen met alle geschaafde stuur linten handgrepen ed. een nieuw voorwiel en jawel een nieuwe crack... volgens de FM zit er een flinkte tik in. En je komt op dit fantastische bedrag uit. Er blijven slechts 4 tientjes over en ik heb helemaal een nieuwe.
Het goede nieuws: Ik heb net met de eigenaar van het paard gesproken. Die had ook al met haar verzekering gesproken en die betaald in principe gewoon.
Schade?
Slechts een 1264.45 euro incl. btw.
WAT? ja... dat dacht ik ook... het frame staat ergens een beetje krom. Slechts een paar mm dat wel maar volgens de FM zeker het gevolg van de val. En ja dan moet er een nieuw frame komen. Dat samen met alle geschaafde stuur linten handgrepen ed. een nieuw voorwiel en jawel een nieuwe crack... volgens de FM zit er een flinkte tik in. En je komt op dit fantastische bedrag uit. Er blijven slechts 4 tientjes over en ik heb helemaal een nieuwe.
Het goede nieuws: Ik heb net met de eigenaar van het paard gesproken. Die had ook al met haar verzekering gesproken en die betaald in principe gewoon.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een paar mm krom frame? Na zo'n knullig valpartijtje? Hoe heeft hij dat gemeten? En geschuurde handgrepEN?? Lijkt mij dat er maar 1 kant kapot kan zijn.....
Klinkt misschien heel erg lullig, maar ik vind het echt heel veel geld.
Klinkt misschien heel erg lullig, maar ik vind het echt heel veel geld.
Less is bore
[quote="super b"]Hopelijk krijg je alle schade gewoon netjes vergoed. Maar ook ik vind het erg veel geld voor een op het oog niet al te ernstige valpartij.
succes!![/quote]
[bloos]Ho ho, vergeet niet dat er nog iemand overheen gereden is[/bloos] :$
En daarbij, als je een nieuwe fiets aan kunt schaffen (lees: vergoed wordt door de verzekering) en de oude in onderdelen kunt verkopen (of als reserve kunt houden) kom je toch nog aardig weg, niet?
succes!![/quote]
[bloos]Ho ho, vergeet niet dat er nog iemand overheen gereden is[/bloos] :$
En daarbij, als je een nieuwe fiets aan kunt schaffen (lees: vergoed wordt door de verzekering) en de oude in onderdelen kunt verkopen (of als reserve kunt houden) kom je toch nog aardig weg, niet?
[quote="super b"]Hopenlijk krijg je alle schade gewoon netjes vergoed. Maar ook ik vind het erg veel geld voor een op het oog niet al te ernstige valpartij.
succes!![/quote]
Tja de enige echte kosten zitten hem in het frame. Zonder een nieuw frame zou er zo 800 euro van de rekening afgaan plus dan nog de crack a 200 euro waarvan ik het ook erg vreemd vind dat die ineens niet meer goed zou zijn.
Maar hé. zolang de verzekering betaald. Boeiend!
succes!![/quote]
Tja de enige echte kosten zitten hem in het frame. Zonder een nieuw frame zou er zo 800 euro van de rekening afgaan plus dan nog de crack a 200 euro waarvan ik het ook erg vreemd vind dat die ineens niet meer goed zou zijn.
Maar hé. zolang de verzekering betaald. Boeiend!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er zit toch een 105 crankstel op?
Een volledig 105 tripelcrankstel heeft als adviesprijs (dus incl lagers) €180,- in de boeken staan.
Lekker bijverdienen voor die FM.
Een volledig 105 tripelcrankstel heeft als adviesprijs (dus incl lagers) €180,- in de boeken staan.
Lekker bijverdienen voor die FM.
Less is bore