Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Het grote ergernissen toppic.

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 30 mar 2011 15:07

[quote="jaapieo"]Overloper! :tooth:

Maar goed, dan zou je toch moeten weten dat die hopen flink groot kunnen zijn en dat je de hele bende eronder hebt zitten...
Voor de mensen die iets hebben met mooi materiaal niet echt prettig!

Je moet ook niet alles over één kam scheren, niet elke amsterdammer is vreemd en hysterisch, ook niet iedereen uit het oosten is een boer...
Beetje vreemd wat je nu aan het rondbazuinen bent enkel om duidelijk te maken dat je geen echte Amsterdammer bent?[/quote]

aan het rondbazuinen bent? Rondbazuinen als in rondvertellen? Dat gaat hier niet op daar ik het 1 keer zeg, zou ik dit nu herhalen en herhalen en herhalen, dan zou die term opgaan. Ik vond het een beetje vreemd en vooral vervelend dat jij direct je conclusies trekt, mijn reactie daarop is zeer helder en duidelijk en toont aan hoe kortzichtig het perspectief van menig provinciaal op inwoners van Amsterdam is. Het is je nu tenminste duidelijk, niet? Wedden dat je het nooit meer vergeet? :)

Je zegt: "Voor de mensen die iets hebben met mooi materiaal niet echt prettig!" ik heb mooi materiaal, maar als ik aan het rijden ben miep ik niet over een modder spatje of paardendrolletje op mijn frame.
Doekje erover en het is klaar. :)
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

mr.chrono
Forum-lid

mr.chrono 30 mar 2011 15:14

[/quote]
Je zegt: "Voor de mensen die iets hebben met mooi materiaal niet echt prettig!" ik heb mooi materiaal, maar als ik aan het rijden ben miep ik niet over een modder spatje of paardendrolletje op mijn frame.
Doekje erover en het is klaar. :)

[/quote]

Poetsen moet je toch, met je mooie materiaal!:p

geer
Forum-lid

geer 30 mar 2011 15:30

[quote="daPOKER"]... wat ligt daar een berg grind op de weg.
Jos Verstappen zou er in kunnen parkeren![/quote]

Ghehehe...die was erg grappig daPOKER!

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 30 mar 2011 20:26

@supperrose, niet zo happen.
mijn Flickr

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 30 mar 2011 20:35

[quote="jaapieo"]@supperrose, niet zo happen.[/quote]

smileys

dus jij hebt ook gereden?
Leuk, wat deed je?

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 30 mar 2011 21:25

;)

Springen voor de lol en L2 dressuur.
Et toi?
mijn Flickr

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 30 mar 2011 21:43

meer springen, vond dressuur een verplicht rondje, maar heb niet echt doorgezet, werd zo moe van dat meisjes gedoe rondom die paarden, dus toen heb ik tot ik op kamers ging gewoon veel buiten gereden, een soort toerder zeg maar :)

pieterwillems
Forum-lid

pieterwillems 30 mar 2011 21:50

www.featherbikes.nl
wacht al 5 weken op mn rotor onderdelen en ze blijven elke week maar beloven dat het er aan komt.
heb het nog altijd niet gezien :(
bestel er dus niet bij!

filihaan
Forum-lid

filihaan 30 mar 2011 22:06

[quote="Frank1"][quote="Emmo"]Automobilisten die (in de spits) bij de verkeerslichten geen ruimte laten op/ter hoogte van de fietsoversteek, zodat je al je slalom techniek weer moet gebruiken om er langs te raken.
Maar het mooiste vanalles is nog dat de meeste bestuurders erbij zitten alsof ze van niks weten en alleen maar vooruit kijken!!!
[/quote]

+ 1 Dit zie je zo vaak...... Getuigd (wat mij betreft) van geen verkeersinzicht....[/quote]

+1bis Heb dit vaak voor als ik woon-werk doe. Probeer altijd achter de auto's over te steken. Heb deze week, omdat de automobilist me duidelijk had gezien, een klap (met vlakke hand) op de carosserie gegeven, hopelijk is ie goed verschoten.
http://twitter.com/Filihaan" onclick="window.open(this.href);return false;

apojapo
Forum-lid

apojapo 12 apr 2011 14:21

Ik erger mij aan het zebrapad bij het CS den Haag waar veel voetgangers pas hun voorrang nemen als ik helemaal stil sta terwijl fietsers daar als kamikaze piloten zonder te kijken vanaf de stoep het fietspad oversteken (vanaf het Spui). Nou ben ik al 2 keer aangereden door zo'n fietser.

Het fietspad langs de Delftweg tussen Delft en Ypenburg waar alle werkenden in de pauze op het fietspad gaan lopen met dit weer. Blijkbaar moeten zij nog een beetje wennen zo vroeg in het seizoen want nu gedragen die kantoorlui zich als een stelletje asociale Flodders. Wanneer je belt omdat ze het hele fietspad versperren zonder enige ruimte over te laten horen ze je natuurlijk weer niet. Vervolgens roep je pardon en nadat iedereen 1 voor heen heeft omgekeken geven er een paar met veel moeite wat ruimte. Bij het passeren word je dan nog nageroepen ook....

Nog 1 van gisteren :P ; twee ouderen die gaan voorsorteren op een smal fietspad. Ze moeten naar links, gaan op het midden van het fietspad fietsen en beginnen al ruim voor de afslag met het uitsteken van hun arm die ze niet meer terugtrekken. Ondanks deze ergernis ben ik bij ouderen altijd super voorzichtig en probeer er voor te zorgen dat ze niet schikken. Terecht want één val kan voor hen meteen fataal zijn.

mrbolshoi
Forum-lid

mrbolshoi 15 apr 2011 13:52

@ ApoJapo
Ach, mensen die het goed bedoelen kan ik nooit zoveel moeite mee hebben. Gisteren iemand die i.pv. even te bellen de hele tijd (Bijna) in mijn wiel zat.. (ik deed even kalm aan en slingerde een beetje tussen de strepen door, had niet in de gaten dat er iemand achter me zat).

oldboy
Forum-lid

oldboy 18 apr 2011 13:34

Van het weekend waren er enkele hardloop-evenementen in en rond Maasdijk bezig. Moet zeggen dat ik de mensen die met de hardlopers mee fietsten (voor de veiligheid van de looptocht) behoorlijk overdreven reageren als ze mensen op een wielrenfiets zien.

Had zelfs een aanvaring met een man die voor een peleton fietst met zo'n veiligheids-hessie. Ik reed samen met een maatje over een tweebaans fietspad en wij waren op ons helft aan het fietsen en zij op de andere helft aan het hardlopen. So far, so good....
De man voorop het peleton hield zijn arm gestrekt uit over onze helft van het fietspad en wekte niet de indruk dat deze arm weg zou zijn op het moment dat wij zouden passeren. Het gevolg was dus dat deze met een redelijke kracht opgevangen werd door mijn ranke bovenlichaam. Wonderbaarlijk genoeg ben ik niet gevallen!

Ik werd pislînk en ben verhaal gaan halen bij de man. Dat verhaal kreeg ik niet en hierdoor werd ik nog pissiger. Ik wou de man graag een paar klappen verkopen maar,......wat los ik er mee op?
Een van de mede-fietser bij de hardlopers keurde het gedrag van de man ook niet goed en vertelde me dat de man nogal gestressd is omdat zijn vrouw ernstig ziek is. Zucht.....
Heb toen wijselijk besloten om mijn weg te vervolgen en de man in zijn waarde te laten.

Ik zal in het vervolg met een hele grote boog om dit soort groepen mensen heen gaan fietsen want, ik hoef ze voorlopig niet meer te zien.

Plaats reactie