Waar rijden de profs in 2007 op?
Quoten: Origineel geplaatst door paashaas op 28 Januari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 28 Januari 2007
het werden wat veel foto's om the posten... dus daarom maar de link...
de witte poggio's van leipheimer zijn echt gaaf
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... &start=750
Ik wil niet mierenneuken, maar dat zijn geen Poggio's.
je hebt gelijk... op de site van armstrong/discovery staat ook dat een nieuw type schoen van nike betreft... het is dat ik vorig jaar nieuwe heb gekocht en dat nike's me niet zo goed passen, maar als deze me goed passen.. vind ze echt heel gaaf
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 28 Januari 2007
het werden wat veel foto's om the posten... dus daarom maar de link...
de witte poggio's van leipheimer zijn echt gaaf
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... &start=750
Ik wil niet mierenneuken, maar dat zijn geen Poggio's.
je hebt gelijk... op de site van armstrong/discovery staat ook dat een nieuw type schoen van nike betreft... het is dat ik vorig jaar nieuwe heb gekocht en dat nike's me niet zo goed passen, maar als deze me goed passen.. vind ze echt heel gaaf
ik sta te popelen om de fiets van rabobank eens te zien .
ik vind die kader met die lijnen die op de vork doorlopen echt bangelijk.
alleen stom dat het niet is bij de wegfiets alleen bij de crossfietsen als het naar de site van colnago gaat .
ik vind die nieuwe kleuren van colnago zo gaaf .
ik vind die kader met die lijnen die op de vork doorlopen echt bangelijk.
alleen stom dat het niet is bij de wegfiets alleen bij de crossfietsen als het naar de site van colnago gaat .
ik vind die nieuwe kleuren van colnago zo gaaf .
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
- de zwarten
- Forum-lid HC
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17
Quote: Origineel geplaatst door Kuiper op 18 Januari 2007
Astana
Misschien toch een seatpost met setback voor die jongen hier? (kan me niet voorstellen dat hij hier gaat op rijden voor het hele seizoen
Astana
Misschien toch een seatpost met setback voor die jongen hier? (kan me niet voorstellen dat hij hier gaat op rijden voor het hele seizoen
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Dat is een zadelpen met setback! Hij had gewoon een framemaat groter moeten kiezen, zodat hij de juiste setback uit z'n frame kon halen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4217
- Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43
Quote: Origineel geplaatst door raydox op 26 Januari 2007
hey ik zal even posten waar de beloften van Cholade Jaques /Werchter gaan op rijden .
het gaat om 3 types
1ste strada
2de c50
3de dream hx
de wielen komen van mavic en de group is campa record/chorus
Grappig dat ze bij Mavic nu ook het Fulcrum Logo gebruiken
hey ik zal even posten waar de beloften van Cholade Jaques /Werchter gaan op rijden .
het gaat om 3 types
1ste strada
2de c50
3de dream hx
de wielen komen van mavic en de group is campa record/chorus
Grappig dat ze bij Mavic nu ook het Fulcrum Logo gebruiken
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Met een frame 2 maten groter dan heeft hij niet meer dan 1 cm meer set-back, dus dat lost weinig op zeker aangezien dan die balhoofdbuis veel te lang wordt. Hij moet gewoon een frame hebben wat meer set-back geeft (dus op maat) of ze moeten een zadelpen met meer set-back voor hem maken.
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 28 Januari 2007
Met een frame 2 maten groter dan heeft hij niet meer dan 1 cm meer set-back, dus dat lost weinig op zeker aangezien dan die balhoofdbuis veel te lang wordt. Hij moet gewoon een frame hebben wat meer set-back geeft (dus op maat) of ze moeten een zadelpen met meer set-back voor hem maken.
Bij de meeste merken zorgt een 2cm groter frame voor een extra setback van iets meer dan 1cm op hoogte van de zitbuis, dus dan betekent heel vaak 2cm extra setback aan de zadelhoogte. Net wat Vino nodig heeft. Dàt is veel belangrijker dan een iets te hoge balhoofdbuis. Dat laatste kan hij oplossen door een 81° stuurpen, en desnoods een iets langere; Easton heeft die destijds speciaal voor Phonak en hun BMC's gemaakt trouwens. Ik vrees dat dit weer zo'n geval is waarbij een renner denkt dat een kleiner frame voor hem per se beter is (een doemgedachte die in het peloton heerst en ik vaak hoorde, ook in grote ploegen waar de begeleiding zoiets zou moeten afraden).
Eerder in dit topic hadden we 't eens over Boonens positie, niet? Oordeel zelf:
Met een frame 2 maten groter dan heeft hij niet meer dan 1 cm meer set-back, dus dat lost weinig op zeker aangezien dan die balhoofdbuis veel te lang wordt. Hij moet gewoon een frame hebben wat meer set-back geeft (dus op maat) of ze moeten een zadelpen met meer set-back voor hem maken.
Bij de meeste merken zorgt een 2cm groter frame voor een extra setback van iets meer dan 1cm op hoogte van de zitbuis, dus dan betekent heel vaak 2cm extra setback aan de zadelhoogte. Net wat Vino nodig heeft. Dàt is veel belangrijker dan een iets te hoge balhoofdbuis. Dat laatste kan hij oplossen door een 81° stuurpen, en desnoods een iets langere; Easton heeft die destijds speciaal voor Phonak en hun BMC's gemaakt trouwens. Ik vrees dat dit weer zo'n geval is waarbij een renner denkt dat een kleiner frame voor hem per se beter is (een doemgedachte die in het peloton heerst en ik vaak hoorde, ook in grote ploegen waar de begeleiding zoiets zou moeten afraden).
Eerder in dit topic hadden we 't eens over Boonens positie, niet? Oordeel zelf:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Wat ik i.i.g. opvallend vind zijn de Campa cranks. Dacht dat ze met (die overigens verschrikkelijk lelijke) Specialized cranks moesten/gingen rijden? Weet Casran vast wel meer van?
Over zijn zithouding: in een ander topic las ik dat hij te laag zit.
[edit]
En die Halfords el-cheopo bidonhouders verdienen ook niet echt de schoonheidsprijs
Over zijn zithouding: in een ander topic las ik dat hij te laag zit.
[edit]
En die Halfords el-cheopo bidonhouders verdienen ook niet echt de schoonheidsprijs
Niet gelezen wat er gebeurd is met de specialized cranks op de site van Bram Tankink? Hij heeft het bericht trouwens moeten verwijderen van de sponsors.
De cranks waren zodanig slap dat wanneer er macht gezet werd, de ketting eraf vloog. Na dat Tankink dus gevallen was werd er door specialized dan toch een uitzondering toegestaan.
De cranks waren zodanig slap dat wanneer er macht gezet werd, de ketting eraf vloog. Na dat Tankink dus gevallen was werd er door specialized dan toch een uitzondering toegestaan.