Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Lightweights

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 18 nov 2006 01:18

De Generation II Ventoux wielen hebben een andere finish gekregen dan de 3K carbon van tevoren:  ... maar die 3K vind je wel nog terug op het oppervlak waar de tube gelijmd moet worden: En geleverd met een lichtgewicht magneetje.  Dit is de Ventoux Dt, dus met DT achternaaf en body.
 
En met prima tubes:
    
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

geertjansen
Forum-lid
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 apr 2006 21:16

geertjansen 18 nov 2006 01:36

daar zaten we dus op te wachten cool!!! is de film net afgelopen word je verast met wat anders leuks! prachtige wielen!!!

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 18 nov 2006 01:47

wow casran... wat een wielen.. het blijven bijzonder moooie plaatjes die lw wielen elke keer wee. gefeliciteerd met je aanwinst.. hou ons op de hoogte en blijf zeker showen je materiaal.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 18 nov 2006 01:52

Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 18 November 2006

wow casran... wat een wielen.. het blijven bijzonder moooie plaatjes die lw wielen elke keer wee. gefeliciteerd met je aanwinst.. hou ons op de hoogte en blijf zeker showen je materiaal.

Ok... er is nog wel een paar LWs binnengekomen deze week hoor. Morgen misschien foto's daarvan!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 18 nov 2006 03:36

Hoi,
Bij aankoop van 1 LW spiegel gratis 2 wielen setjes?
Prachtig materiaal, nu nog met de fiets naar VDB om ze te testen, he!
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 18 nov 2006 08:38

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 18 November 2006


Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 18 November 2006

wow casran... wat een wielen.. het blijven bijzonder moooie plaatjes die lw wielen elke keer wee. gefeliciteerd met je aanwinst.. hou ons op de hoogte en blijf zeker showen je materiaal.

Ok... er is nog wel een paar LWs binnengekomen deze week hoor. Morgen misschien foto's daarvan!


oke casran.. ook de foto's van de lw standaard's zien wij met groot plezier tegemoet...
even een vraagje over deze wielen.. wat is een betere aankoop als je op lw's wil gaan rijden.. een setje standaards, setje ventoux of een ventoux voorwiel en standaard achterwiel.. ik praat dan over het grootste rendement qua gewicht/aerodinamica/inzetbaarheid..
alsvast bedankt
nogmaals gefeliciteerd met je dubbele aankoop.

evertdehandsch
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 16 dec 2005 21:47

evertdehandsch 18 nov 2006 11:07

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 17 November 2006


Generation II is er!
 


Knappe wielen Casran!
Wat is het grote verschil met de Generation I wielen Casran? Ik zie de nieuwe carbonweving in 3K, 4 X lightweight erop, ... Er is toch niet weer gewichtwinst gemaakt?
Grtz,Evert
 
Nulla tenaci invia est via!

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 18 nov 2006 12:00

Ventoux weefsel is aangepast volgens mij ook wel nog in vorig weefsel te verkrijgen op aanvraag.
Gewicht van de meeste wielsets is minder geworden.

Klik hier voor de nieuwe catalogus

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 18 nov 2006 12:11

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 18 November 2006

Ventoux weefsel is aangepast volgens mij ook wel nog in vorig weefsel te verkrijgen op aanvraag.Gewicht van de meeste wielsets is minder geworden.Klik hier voor de nieuwe catalogus


Nee, de vroegere 3K is NIET meer verkrijgbaar; ik heb daarover met Stefan Behrens gebeld! Alle wielen die nu nog buiten gaan zijn Generation II en in 6K.
Zo, ook even de nieuwe Standards tonen. Zijn nog Generation I, en tweedehands gekocht. De vorige eigenaars waren achtereenvolgend Frank VDB (reed er enkel Parijs-Tours 2005 op) en Laurens ten Dam (Unibet, ex-Marmotte winnaar en een van Nederlands grote talenten). Laurens, ook lezer op dit forum trouwens, kwam ze persoonlijk afgeven: bedankt daarvoor, en sympathieke kerel om te ontmoeten!
De Standards zijn in een prima staat. Geweldig.
De Fortezza tubes van Unibet liggen er nog op. 'k Ben benieuwd om ook die eens te testen. 
 
Zo ben ik ready to race op elk parcours volgend jaar... althans wat wielen betreft.  Nu nog hard (en verstandig) trainen, en we maken er 't beste van.  
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27860
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 18 nov 2006 12:15

Als je nou geen koersen gaat winnen dan weet ik het ook niet meer
Ik vind het mooie wielen maar dat jaren 80 MS Paint logo kan echt niet meer!!
Het feit dat Laurens z'n LW's wegdoet is eens te meer een bevestiging dat Unibet gesponsord gaat worden door LW...

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 18 nov 2006 12:39

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 18 November 2006

1. Als je nou geen koersen gaat winnen dan weet ik het ook niet meer
2. Ik vind het mooie wielen maar dat jaren 80 MS Paint logo kan echt niet meer!!
3. Het feit dat Laurens z'n LW's wegdoet is eens te meer een bevestiging dat Unibet gesponsord gaat worden door LW...


1. Nou ja, ik zal er toch de benen, de training en het talent voor moeten hebben hé... maar goed materiaal is een mooie bonus als het voorgaande ooit in orde zou komen.
2. Vind ik niet. Vroeger hadden ze een volledig gespoten logo, nu wordt het gedrukt. Maar echt extra zaken op de velg aanbrengen gaat het niet mooier maken; als ik vanavond wat tijd vind zoek ik je wel enkele photoshop tests op die de designer bij CarbonSports gemaakt heeft om te kijken wat het zou geven...
3. Niet echt. Àls Unibet Pro Tour wordt, kunnen de renners gewoon niet meer kiezen met welke wielen ze rijden: enkel die van de sponsor (of dat nu Fulcrum, Zipp, Campa, FSA wielen of Corima zou zijn)...Voorts heb ik het er gisteren nog even met Stefan Behrens over gehad: er is nog geen ploeg 100 concreet vastgelegd... wel komt er iets anders leuk aan (qua sponsoring dan).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 18 nov 2006 14:38

Idd, dat logo is juist cool! (eigenlijk zou het nog mooier zijn als ze t er nog steeds met een sjabloon op zouden spuiten)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Plaats reactie