Ik denk dat je idd beter met DHL, Ups of TNT kunt versturen.
Gls en dpd zijn iets minder heb ook wel eens leverings problemen (konden adres niet vinden, (duitse/poolse chauffeur bleek stratenboek te hebben van 1973) gehad met deze twee, maar nu gaat het goed nu ik op ander adres woon.
Verder zou het slim zijn geweest van de firma Derks om kettingen gewoon te leveren ivm negatieve publiciteit. Op dat gebied is een negatieve post op dit forum killing.
Hoe Tevreden over je FM ???
-
- Forum-lid
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
- de zwarten
- Forum-lid HC
mspoon schreef:Ik vind als je als een medium als fiets onnodig, ongegrond, laf en ongestraft, Fm, internetwinkels, onderdelen en personen in een dusdanig kwaaddaglicht zet en dat deze daar hinder of financiële nadelen van onder vinden, juridisch aangepakt moeten worden. Vrijheid van meningsuiting moet kunnen, maar je moet ook je verantwoordelijkheid weten.
Helemaal mee eens, maar...
Insinueer je nu niet teveel in 1 richting?
Dan moet je wel juridisch een poot hebben om op te staan.
Draai het eens om, en beeld je in dat je een consument bent die maar de helft van zijn pakje ontvangt en op een niet-meewerkende internetwinkel stuit. Wat is dan ongegrond, laf, etc...? Ik neem alvast aan dat klachten over een niet-levering niet zomaar uit de lucht komen vallen. Ik ken niet veel mensen die ongegrond zulke klachten uiten, en voor die mensen is het vaak een zeer onaangename zaak om een klacht te moeten uiten. In vele gevallen worden (terechte!) klachten niet eens gemeld (kijk maar eens naar statistieken van kleine criminaliteit (veel erger!) waarbij het slachtoffer geeneens klacht indient wegens teveel moeite/last ten opzichte van wat het maar oplevert.
Het probleem in deze is dat, onafhankelijk van wie gelijk heeft (zelfs dat hoeft niet eens geweten) de fietsenwinkel in kwestie zijn been wel heel erg stijf houdt, en dan is er (zonder gezichtsverlies) geen weg terug. Het kwaad (in de zin van imago) is geschied, en de fietsenwinkel heeft dit voornamelijk aan zichzelf te wijten.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Precies GastheerG, Derks geeft niet de indruk te willen meedenken over een oplossing. Ik wil best geloven dat de fout niet bij Derks ligt en dat het dus allerminst valt uit te sluiten dat GLS in gebreke is gebleven, maar de manier waarop Derks de klant benadert en afschildert is gewoon onbeschoft. Zij moeten gewoon bij GLS nagaan wat er met het pakket gebeurd is en zodoende zien te achterhalen waar de kettingen gebleven zijn. Lukt dat niet en bestaat het vermoeden dat de pakketdienst ze achterover gedrukt heeft: andere koerier kiezen en de kettingen nasturen.
thja14 schreef:@gastheerG, volgens mij maak je een vergissing en ben je het met mpol eens (de starter van dit stukje van dit topic) en niet met msspoon die een onzin verhaal over smaad ophamgt.
volgens mij ook.
Wellicht was mijn reactie m.b.t tot mspoon wel erg kort door de bocht. Wellicht komt dit omdat hij pagina's lang in het topic van Vos mensen heeft beledigd en voor de gek gehouden.
Neem de berichten van hem zoals je zelf wilt, is inderdaad je goed recht.
Train ze!
GastheerG schreef:thja14 schreef:@gastheerG, volgens mij maak je een vergissing en ben je het met mpol eens (de starter van dit stukje van dit topic) en niet met msspoon die een onzin verhaal over smaad ophamgt.
Je hebt gelijk en ik heb het aangepast
Ik liet twee dingen in elkaar lopen. Stom. Sorry voor het ongemak.
Neemt niet weg dat als iemand in 1 topic iets dom roept we iemand niet gelijk NOOIT meer serieus nemen want dan ben ik na deze blunder ook definitief uitgeschakeld:D
Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met wat mspoon roept. Alleen het argument dat hij elders onzin roept dit ook maar gelijk onzin is vin ik onzin.
DAS ONZIN wat voor onzin je nu uitkraampt
haha nee joh, je hebt gelijk, mijn opmerking was wel erg generaliserend.
Train ze!
Laten we ontopic blijven en het Vos-topic er niet bij de haren bijtrekken. Dat is namelijk helemaal niet relevant. Het gaat hier over Derks en niet over Vos.
Ik ben zelf werkzaam in de mediawereld en daar geldt; "hoor en wederhoor".
Dus..........
Derks... kom er maar in en doe je verhaal
(graag wel op normale, feitelijk en genuanceerde toon!)
Ik ben zelf werkzaam in de mediawereld en daar geldt; "hoor en wederhoor".
Dus..........
Derks... kom er maar in en doe je verhaal
(graag wel op normale, feitelijk en genuanceerde toon!)